قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

ای سیم چیست

سیم کارت در واقع یک ماژول انتخاب مشترک است که از دو بخش پوسته و یک بخش فلزی مرتبط به شناسایی کاربر تشکیل می شود. با استفاده از این تراشه می توانید در هر لحظه با دکل های مخابراتی در ارتباط باشید و از خدمات تماس و اینترنت بهره مند شوید زیرا که این تراشه همه اطلاعات مربوط به هویت و نحوه اتصال تلفن شما به شبکه ارتباطات نگه داری می شود.


ای سیم چیست ؟

بعد از آن که دانشمندان به دنبال راهی بودند تا قطعه ای تولید کنند که در کنار اشغال فضای کمتر، امکانات بیشتری نسبت به سیم کارت های قدیمی داشته باشد، استاندارد جدیدی در سال 2017 معرفی کردند که بعد از آن به سرعت پا در عرصه تکنولوژی نهاد به گونه ای که اکثر گوشی های نسل جدید به تراشه مخصوص ای سیم مجهز هستند و کاربران می توانند از راه دور به تمام بخش های گوشی خود اعم از تماس، پیام کوتاه و یا اینترنت دسترسی داشته یاشند. این قطعه جدید شباهت زیادی به سیم کارت دارد به گونه ای که در همه دستگاه ها به تمام شبکه های آنتن دهی دسترسی دارید و همه اطلاعات مهم شما مانند جزئیات نحوه اتصال تلفن شما به شبکه تلفن همراه در آن وجود دارد.

تفاوت سیم کارت های عادی با سیم کارت ای سیم

از بارز ترین تفاوت های سیم کارت های عادی با ای سیم زمان ساخت آن ها است علاوه بر آن برخلاف سیم کارت های عادی که برای تهیه آن ها باید به محل خرید سیم کارت اپراتور مراجعه کرد و آن را درون گوشی انداخت تراشه های ای سیم درون گوشی قرار میگیرند و بر روی برد گوشی لحیم شده اند. به همین علت شما هر لحظه که بخواهید می توانید سیم کارت عادی خود را از دستگاه خود خارج کنید در صورتی که امکان خارج کردن قطعه سخت افزاری ای سیم از دستگاه به علت قرار داشتن بر روی برد اصلی گوشی، وجود ندارد.

تفاوت دیگر این دو سیم کارت در اندازه آن ها است، سیم کارت های ای سیم بسیار کوچک تر از سیم کارت های عادی هستند به گونه ای که می توان آن ها را اندازه یک چیپ بسیار کوچک در نظر گرفت در صورتی که سیم کارت های سنتی تقریبا اندازه یک تمبر کوچک هستند که با پیشرفت تکنولوژی گوشی های تلفن همراه هوشمند فقط به قطعه فلزی آن نیاز دارند

به عنوان آخرین تفاوت سیم کارت های سنتی و سیم کارت های ای سیم می توان به این اشاره کرد که سیم کارت های عادی توسط اپراتورهای تلفن همراه (اعم از همراه اول،ایرانسل،...) از قبل برنامه ریزی می شوند و اطلاعات اصلی را درون آن ها قرار می دهند اما ای سیم یک مدار بسیار پیشرفته است که تمام اطلاعات خود را از دکل های مخابراتی گرفته و به برد دستگاه منتقل می کند و توسط کاربر از طریق نرم افزار قابل برنامه ریزی است

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.