قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

پیام تبریک مدیر عامل رایتل به مناسبت روز ارتباطات

با توجه نیازهای کنونی بشر، تمایل استفاده از تکنولوژی روز به روز در حال افزایش است، اتصال به شبکه اینترنت با سرعت بالا باعث شده تا اپراتورهای مختلفی از جمله همراه اول، ایرانسل، رایتل  وارد این عرصه شوند. همان طور که می دانید، رایتل سومین اپراتور تلفن همراه و خدمات دیجیتال ایران است که سیم کارت های نسل سوم و چهارم شبکه تلفن همراه را پشتیبانی می کند.

اپراتور رایتل همواره در تلاش بوده است تا در کنار فراهم نمودن زیرساخت و راه های ارتباطی با کیفیت، مدرن و ارزان، خدمات نوینی را به مشترکین دائمی و اعتباری خود ارائه دهد. خدماتی نظیر راه اندازی نسل سوم تلفن همراه برای نخستین بار در کشور، ارائه بسته های نامحدود درون شبکه تماس و پیامک مانند خانواده دکا و خانواده بی نهایت، ارائه رومینگ بین الملل و غیره را ارائه کرده است. طبق گزارشات، مدیر عامل رایتل یاسر رضا خواه  در 27 اردیبهشت ماه 1401، روز ارتباطات و روابط عمومی را به کلیه مشترکین خود تبریک گفت.

رایتل همانند اپراتورهای دیگر به مناسبت روز ارتباطات هدیه ویژه ای برای کلیه مشترکین خود در نظر گرفته است. مشترکین دائمی و اعتباری رایتل تنها یکبار می توانند با شماره گیری
کد دستوری #225* می توانند نسبت به فعالسازی این بسته اقدام کنند و از آن بهره ببرند. امکان فعالسازی این بسته ویژه رایتل از تاریخ 27 اردیبهشت 1401 وجود دارد و مشترکین می توانند از اپلیکیشن رایتل من نیز استفاده نمایند.

یاسر رضاخواه مدیر عامل رایتل، ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی اعلام کرد اپراتور رایتل خواستار آن است تا قلب تپنده ارتباطات شما باشد برای مهر، پیشرفت و آگاهی!

اپراتور رایتل، به عنوان یک اپراتور پیشرو، در شرایطی که روندهای جهانی در تمامی مناسبات اجتماعی، اقتصادی و غیره، در نهادها و بسترهای مختلف به سوی نوآوری، هوشمندی و بهره گیری هرچه تمامتر از فناوری های نوین پیش می روند، با نگاهی به سوی فردا همواره در تلاش بوده تا در این فرایند، نقشی موثر و پررنگ ایفا کند.

هدیۀ ایرانسل برای روز جهانی ارتباطات

اپراتور ایرانسل، هدیه ی خود به مناسبت روز جهانی ارتباطات و جامعه ی اطلاعاتی را اعلام کرد. این هدیه، یک بسته ی ترکیبی دیتا و مکالمه ی ایرانسلی است.

ایرانسل اولین اپراتور ارائه دهنده ی خدمات نسل پنجم در ایران، به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات و جامعه ی اطلاعاتی، بسته ترکیبی دیتا و مکالمه ایرانسلی با تخفیف فوق العاده به مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسلی ارائه کرده است.

27 اردیبهشت مصادف با 17 مه، روز جهانی ارتباطات و جامعه ی اطلاعاتی نام گذاری شده است. امروزه ارتباطات با فناوری گره خورده و شکل نوین آن، باعث شده تا سبک زندگی افراد به سمت سبک دیجیتال تغییر کند. به همین مناسبت، ایرانسل به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال، بسته ترکیبی دیتا و مکالمه ی ایرانسلی برای مشترکین دائمی و اعتباری در نظر گرفته شده است. تمامی مشترکین ایرانسل در 27 اردیبهشت ماه 1401 برای فعالسازی این طرح می توانند اقدام کنند.

کلیه مشترکین دائمی واعتباری ایرانسل تنها با پرداخت 4 هزار تومان می توانند این بسته هیجان انگیز که شامل یک گیگ اینترنت بین الملل و یک ساعت مکالمه ایرانسلی (درون شبکه) را با شماره گیری کد دستوری #۵* و یا از طریق برنامه کاربردی ایرانسل من خریداری کنند، این بسته از بامداد سه شنبه اردیبهشت 1401 قابل فعالسازی است و به مدت یک روز اعتبار دارد و هر کاربر تنها یک بار فرصت دریافت این هدیه را دارد.

فروش ویژه سیم کارت دائمی جوانان همراه اول با شماره های خاص

با توجه به استقبال جوانان از خرید سیم کارت های دائمی با تخفیف ویژه، اپراتور همراه اول بار دیگر در راستای ارتقای هویت دیجیتال و حرکت در مسیر حامیانه خود، طرح فروش ویژه سیم کارت دائمی جوانان با شماره های خاص را در دستور کار خود قرار داد.

بر همین مبنا اپراتور همراه اول از 24 اردیبهشت 1401، برای جوانان 18 تا 30 ساله که تا به حال سیم کارت دائمی همراه اول به نامشان نبوده، سیم کارت دائمی همراه اول با 50 درصد تخفیف به قیمت 80 هزار تومان در نظر گرفته است که یک بسته اینترنت 10 گیگابایتی 1 ماهه به عنوان هدیه در نظر گرفته شده است.
در طرح فروش سیم کارت دائمی جوانان، با خرید سیم کارت می توانید ضمن بهره مندی از تخفیف قیمت سیم کارت، از بسته خوش آمد اینترنت 10 گیگابایتی یک ماهه،
۲.۵ گیگابایت اینترنت ماهانه به مدت ۴ ماه، ۲۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه و همچنین ۲۰ دقیقه مکالمه برون شبکه به مدت یک ماه نیز به عنوان بسته های خوش آمد نیز استفاده نمایند.

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی با شماره های خاص می توانند به سایت همراه اول مراجعه کنند. لازم به ذکر است که محدودیت سنی افراد برای خرید سیم کارت های دائمی جوانان 18 تا 30 سال می باشد.

متقاضیان می توانند با مراجعه به فروشگاه ها و نمایندگی های همراه اول و یا نشانی اینترنتی shop.mci.ir با ارائه کارت ملی سیم کارت مورد نظر را با 50 درصد تخفیف دریافت کنند.

واگذاری شماره های رند همراه اول به مناسبت عید فطر

دور جدید واگذاری شماره های رند همراه اول به مناسبت عید سعید فطر، از امروز دوشنبه 12 اردیبشهت ماه 1401 به مدت 10 روز آغاز شد و بر روی سامانه برگزاری مزایده آنلاین قرار گرفت.
همان طور که می دانید اپراتور همراه اول همواره در تلاش بوده تا بهترین خدمات را به مشترکین خود ارائه کند. حال اخیرا گزارشی از سوی اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران منتشر شده است که نشان می دهد این اپراتور تصمیم دارد به مناسبت عید سعید فطر1401، دور جدید واگذاری شماره های رند خود را از 12 اردیبهشت آغاز کند. همراه اول در این طرح، شماره های رند خود را ارئه کرده است که شامل سیم کارت همراه اول اعتباری و سیم کارت دائمی است.

اپراتور اول کشور فروش سیم کارت رند خود را از طریق مزایده با حضور عموم متقاضیان از طریق وب سایت rond.mci.ir برگزار کرده است و افراد متقاضی برای شرکت در مزایده همراه اول باید به سامانه برگزاری مزایده آنلاین مراجعه کنند.

 متقاضیان باید از کلیه قوانین و مقررات همراه اطلاع کامل داشته باشند و به طور کامل آن را رعایت کنند. از جمله این قوانین ورود اطلاعات صحیح و شناسنامه ای در سامانه همراه اول و رعایت سقف مجاز واگذاری سیم کارت های دائمی و اعتباری تا حداکثر 10 عدد سیم کارت فعال برای هر شرکت کننده اشاره کرد. همچنین معادل 20 درصد از مبلغ پایه شماره تلفن همراه مورد نظرشان را به عنوان ودیعه به صورت آنلاین پرداخت کنند.

کلیه واگذاری ها شامل هزینه های قانونی اعم از مالیات و عوارض ارزش افزوده مطابق با قوانین جاری مالیاتی کشور بوده که عهده دار خریدار خواهد بود. نظارت برحسن اجرای فرآیند واگذاری به عهده کمیته منتخب همراه اول خواهد بود. ناگفته نماند اعتبار زمانی هر مزایده منوط به دو شرط است و هر دو باید برقرار باشد تا مزایده به پایان برسد. نخستین شرط آنست که زمان فانونی مزایده به پایان برسد و این زمان برای هر مزایده متغییر است و معمولا در زمان شروع مزایده اعلام می شود. دومین شرط هم اینکه از آخرین پیشنهاد قیمت بر روی یک شماره باید 8 ساعت گذشته باشد؛ در صورت اعلام پیشنهاد جدید قبل از اتمام مدت زمان مزایده برای یک دوره 8 ساعته دیگر تمدید می شود.

تحویل شماره های سرخ ایرانسلی به هوادران پرسپولیس

چندی پیش اپراتور ایرانسل، با شروع نیم فصل دوم 1401-1400 لیگ برترفوتبال ایران، با امضای یک قرارداد، حامی رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس شد. پیش از این با حمایت از تیم های و رقابت های ورزشی مثل کاروان اعزامی ایران به المپیک، تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال، پرسپولیس و ... تلاش کرده تا در راستای مسئولیت اجتماعی خود، از رشد و توسعه کشور حمایت کند.

به تازگی گزارشی از سوی روابط عمومی ایرانسل منتشر شده است که نشان می دهد این اپراتور تصمیم دارد به مناسبت شهرآورد تهران، سیم کارت های رند ایرانسلی با پیش شماره «۰۹۰۰» و «۶ بار تکرار عدد ۶» را به حراج گذاشت و طی مراسمی به برندگان این حراج تحویل داده شدند.

طبق گزارشات، در این رویداد، 10 عدد سیم کارت رند ایرانسل با پیش شماره خاص و جدید 0900 و تکرار عدد 6، مختص طرفداران باشگاه پرسپولیس، به برندگان حراج این شماره ها، تحویل داده شد.

علاوه بر واگذاری شماره های سرخ ایرانسلی، 10 عدد توپ رسمی لالیگا توسط ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و 10 عدد پیراهن شماره 6 تیم پرسپولیس نیز، توسط باشگاه، با امضای بازیکنان و پیشکسوتان پرسپولیس، به رسم یاد بود، به خریداران اهدا شد.

این مراسم در ورزشگاه شهید کاظمی تهران محل تمرین تیم فوتبال پرسپولیس و با حضور تعدادی از بازیکنان و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس از جمله کریم باقری و افشین پیروانی برگزار شد.

اینطور که پیداست30 درصد از درآمد حاصل از فروش سیم کارت های فوق، با هدف رشد تیم های پایه ی باشگاه پرسپولیس و همچنین کمک به توسعه ی پایدار و ارتقای جایگاه اقتصادی و فرهنگی باشگاه پرسپولیس، به این باشگاه اهدا خواهد شد.  

اپراتور ایرانسل حامی رسمی باشگاه پرسپولیس، همزمان با برگزاری شهرآورد تهران، مزایده ی شماره های رند ایرانسلی مختص طرفداران باشگاه پرسپولیس را با هدف حمایت از باشگاه سرخپوشان، برگزار کرد.

خاص ترین شماره ای که در این مزایده گذاشته شد، شمارۀ ۰۹۰۰۶۶۶۶۶۶۶ بود. البته ی شماره های رند دیگری با پیش شماره ی 0900 و 6 بار تکرار 6 در این مزایده ارائه شدند، شامل ، ۰۹۰۰۶۶۶۶۶۶۱، ۰۹۰۰۶۶۶۶۶۶۹ وبودند. این مزایده که از 25 اسفند ماه 1400 شروع شد و تا 10 فروردین ماه 1401 ادامه داشت، سیم کارت رند ایرانسل با پیش شماره ی 0900 و تکرار عدد 6 مختص طرفداران باشگاه پرسپولیس، به برندگان تحویل داده شد.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین شرکت در مزایده سیم کارت های رند ایرانسل، می توانند به پرتال مختص برگزاری مزایده ها، به نشانی shop.irancell.ir/rond مراجعه نمایند و سیم کارت مورد نظر خود را انتخاب کنند.

سیم کارت های 0900، با شعار«تو فوق العاده ای» و 0900؛ «خط نسل متمایز» به عنوان جدیدترین پیش شماره در شبکه ی تلفن همراه ایران از 4 آبان ماه 1400 عرضه شد.

ایرانسل، همزمان با شروع نیم فصل دوم 1401-1400 لیگ برتر فوتبال ایران، با امضای یک قرارداد، حامی رسمی باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس شده است. طبق این قرارداد، ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در ادامه ی اقدامات خود در چارچوب مسئولیت و سرمایه گذاری اجتماعی شرکتی، با هدف ایجاد شور و نشاط در جوانان به عنوان جامعه ی اصلی مشترکین ایرانسل و کمک به توسعه ی پایدار و ارتقای جایگاه اقتصادی و فرهنگی این باشگاه و استفاده ی حداکثری ظرفیت های بالقوه موجود برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به طرفدراران این باشگاه، از باشگاه پرسپولیس حمایت می کند.