قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

طرح ویژه رایتل برای استان کرمانشاه رونمایی شد

همان طور که می دانید رایتل سومین اپراتور تلفن همراه و خدمات دیجیتال کشورمان است  که سیم کارت های 3G و 3G را پشتیبانی می کند. رایتل همواره سعی کرده تا در کنار فراهم نمودن زیرساخت و راه های ارتباطی با کیفیت، مدرن و ارزان، خدماتی مقرون به صرفه و متنوع را به مشترکین دائمی و اعتباری خود ارائه دهد. خدماتی نظیر راه اندازی نسل سوم تلفن همراه ، بسته های نامحدود درون شبکه تماس، تلویزیون همراه، پیامک و غیره را ارائه کرده است. این اپراتور خدمات و سرویس های خاص خود را با توجه به نیاز و سلیقه مشترکین در اختیار آنها قرار می گیرد. حال به تازگی گزارشی از سوی روابط عمومی رایتل منتشر شده مبنی بر اینکه این اپراتور در راستای توسعه شبکه، بهبود کیفیت و افزایش سرعت اینترنت 7 گیگابایت اینترنت به ساکنین کرمانشاه هدیه می دهد.

طرح ویژه رایتل برای استان کرمانشاه رونمایی شد. در این طرح، هموطنان کرمانشاهی می توانند با ثبت نام و خرید یک سیم کارت رایتل تا پایان مرداد ماه 1401، از 7 گیگابایت اینترنت هدیه بهره مند شوند.

رایتل همواره در تلاش است تا در سراسر کشور مراکز فروش و ارائه خدمات را راه اندازی نماید که مشترکین رایتل به راحتی بتوانند از خدمات این اپراتور استفاده کنند. این اپراتور تلفن همراه همانند سایر اپراتورها برای مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود اپلیکشین رایتل من را نیز ارائه کرده است تا از طریق این اپلیکیشن به تمامی خدمات این اپراتور دسترسی پیدا کنند. ناگفته نماند رایتل ارائه دهنده به صرفه ترین تعرفه اینترنت و مکالمه در کشور است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشترو خرید سیم کارت رایتل می توانند به نمایندگی ها و مراکز معتبر این اپراتور در سراسر استان کرمانشاه مراجعه نمایند و نسبت به خرید خود اقدام کنند. همچنین برای خرید به صورت آنلاین نیز می توانند به فروشگاه اینترنتی رایتل مراجعه نمایند و شماره مورد نظر را انتخاب و خریداری کنند.

اپراتور ایرانسل از سرویس ویژه افراد کم بینا رونمایی کرد

امروزه بسیاری از سایت های معتبر امکانات مختلفی را در زمینه دسترس پذیری برای کاربران خود فراهم کرده اند. اینطور که به نظر می رسد، اپراتور ایرانسل نیز امکانات جالب و مفیدی را به وب سایت خود اضافه کرده است که مشترکین ناشنوا و کم بینا می توانند از قابلیت ها و خدمات وب سایت به راحتی استفاده کنند. این سرویس ها می تواند تا حدودی زیادی می تواند به افراد کم توان و ناتوان کمک کند تا مثل بقیه افراد از امکانات آنلاین بهره ببرند .

ایرانسل نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و اپراتور پیشرو در توسعه ی اینترنت پرسرعت طی این سال ها ثابت کرده است که در راستای ارزش آفرینی و خلق تجربه های متفاوت برای مشترکین، همواره در تلاش بوده تا خدمات نوین و مفیدی برای برای مشترکین دائمی و اعتباری خود ارائه دهد. حال اخیرا گزارشی منتشر شده که نشان می دهد این اپراتور، امکانات جالبی را وب سایت خود اضافه کرده که مشترکین ناشنوا و کم بینا می توانند از قابلیت و خدمات وب سایت به راحتی استفاده کنند.

طبق گزارشات روابط عمومی ایرانسل، اپراتور ایرانسل در قسمت پایین سمت چپ وب سایت ایرانسل امکاناتی نظیر افزایش سایز متن، بزرگ نمایی، فاصله و ... اضافه شده که به افراد کم بینا کمک می کند تا با استفاده از این قابلیت ها به تنهایی بتوانند از خدمات گوناگون موجود در سایت بهره مند ببرند.

اپراتور ایرانسل در راستای مسئولیت اجتماعی و ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر به تمامی مشترکین دائمی و اعتباری، برای کاربران کم شنوا نیز در قسمت پایین سمت راست صفحه، گزینه (گفتگوی تصویری ویژه ناشنوایان) را قرار داده است که مشترکین ناشنوا می توانند با استفاده از آن با واحد پشتیبانی ارتباط برقرار کرده و درخواست های خود را بیان نمایند. بنابراین از این به بعد مشترکین ناشنوا می توانند از طریق ارتباط ویدئویی با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان، با استفاده از زبان اشاره پشتیبانی لازم را دریافت کنند.

همچنین ایرانسل طی سال های اخیر سرویس (آوای ناشنوای ایرانسل)  را برای افرادی که ناشنوا یا کم شنوا هستند و یا  اختلالات کلامی دارند، فعال نموده است که این افراد می توانند با فعال سازی این سرویس به تماس گیرنده خود اطلاع دهند تا به جای تماس صوتی، از طریق پیامک با آنها در ارتباط باشند.

فعالسازی این سرویس کاملا رایگان است و مشترکین می توانند برای فعالسازی پیام صوتی آوای ناشنوا، عدد 15 را به 7575 ارسال نمایند. اطلاع رسانی به تماس گیرنده نیز از طریق متن یا پیام صوتی با مضمون سلام. شما با یک فرد ناشنوا یا کم شنوا تماس گرفته اید. در صورت تمایل لطفا برای برقراری ارتباط، از طریق پیامک انتقال نمایید. ارسال خواهد شد.

شاتل موبایل بسته های پر حجم اینترنت برای مشترکین عرضه کرد

همان طور که می دانید شاتل موبایل یکی از اپراتورهای فعال در کشورمان ایران می باشد درواقع این اپراتورعرضه کننده متنوع ترین و مقرون به صرفه ترین بسته های اینترنتی است. این اپراتور در تلاش است تا گسترده ترین پوشش دهی خدمات صوت، پیامک و اینترنت همراه مبتنی بر فناوری های ۳G، ۴G، و ۴٫۵G  را برای مشترکین خود ارائه کند. اکنون گزارشی منتشر شده مبنی بر اینکه شاتل موبایل با هدف کاهش هزینه های مشترکین، در طرح جدید خود هر روز بسته های تخفیف دار اینترنت، مکالمه، پیامک یا ترکیبی را معرفی می کند.

بسته های جدید اینترنت همراه این اپراتور با اعتبار زمانی ۳۰ روزه شامل بسته ۲۰ گیگابایت به مبلغ ۶۵ هزار تومان، بسته ۴۰ گیگابایت به مبلغ ۹۸ هزار تومان، و بسته ۷۰ گیگابایت به مبلغ ۲۱۰ هزار تومان است که با هدف ایجاد تنوع بیشتر در بسته ها و انتخاب های مقرون به صرفه تر، در اختیار مشترکین سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل قرار گرفته است.

بسته های اینترنت شاتل موبایل در دسته بندی های ساعتی، روزانه، سه روزه، هفتگی، ۱۵ روزه، یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه و همچنین بسته‌های ترکیبی شاتل موبایل شامل اینترنت، مکالمه و پیامک، به عنوان متنوع‌ترین و مقرون به صرفه ترین بسته‌های تلفن همراه کشور، از طریق کد دستوری #۲*۱*، وبسایت شاتل موبایل، سیستم مدیریت اینترنتی حساب و اپلیکیشن شاتل موبایل من قابل مشاهده و خریداری هستند.

شاتل موبایل با هدف کاهش هزینه های مشترکین، در طرح جدید خود هر روز بسته های تخفیف دار اینترنت، مکالمه، پیامک و یا ترکیبی عنوان پیشنهاد روز ارائه می کند و مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری #۳*۱* و یا به اپلیکیشن شاتل موبایل من در بخش مدیریت اینترنت حساب مراجعه کنند و پیشنهادات روز را مشاهده کنند. این اپراتور با شخصی سازی بسته های اینترنت سعی کرده تا مشترکین در مدیریت بهتر هزینه های ارتباطی و انتخاب بهترین بسته ی شخصی کمک کند. علاوه بر این بسته‌های شخصی سازی شده اینترنت متناسب با الگوی مصرف هر مشترک نیز به صورت دوره‌ای به مشترکین از طریق پیامک پیشنهاد می شود که به مدیریت هزینه های ارتباطی مشترکین کمک شایانی می کند.

شاتل موبایل نخستین اپراتور تلفن همراه  با عرضه سیم کارت هوشمند و همچنین خدمات مکالمه، پیامک و اینترنت 4G/LTE ، برای اولین بار در ایران با راهکارهای جدید و نوآورانه، از سیم کارت هوشمند جدید خود رونمایی کرد. درواقع این سیم کارت جدید با فناوری هوشمند، تحولی در پوشش دهی و کیفیت تلفن همراه ایجاد می کند. این فناوری به طور مدوام شبکه و آنتن موجود در موقعیت مکانی مشترک را تحلیل و به صورت خودکار با کیفیت ترین پوشش سیگنال را در هر منطقه از کشور را بدون نیاز به تنظیم یا نصب اپلیکیشن انتخاب می کند.

فناوری انتخاب دستی شبکه رادیویی که در آبان 1400 و برای اولین بار در کشورمان، با هدف بهبود عملکرد و توسعه قابلیت های سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل، با پیاده سازی راهکار انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان این امکان را برای مشترکین فراهم کرده تا با شماره گیری کد دستوری #۸*۱* از وضعیت اتصال شبکه رادیویی میزبان سیم کارت خود آگاه شوند و یا با تغییر شبکه رادیویی میزبان خود، از میان هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور، شبکه میزبان مطلوب خود را انتخاب کنند. در حال حاضر این اپراتور شرایطی برای مشترکین خود مهیا کرده است تا به راحتی بتوانند به صورت آنلاین به پنل مدیریت اینترنتی حساب شاتل موبایل خود دسترسی داشته باشند.

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های مورد نظر خود می توانند به مراکز و نمایندگی های معتبر این اپراتور در سراسر کشور مراجعه نمایند و سیم کارت مورد نظر خود را به صورت حضوری خریداری کنند. همچنین با مراجعه به فروشگاه اینترنتی شاتل موبایل یا از‌ طریق تماس با شماره‌ی ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ می توانند نسبت به انتخاب شماره ی موردنظر و خرید به صورت آنلاین (غیر حضوری) اقدام کنند.

سیم کارت های طرح جوان اپراتور رایتل

رایتل سومین اپراتور تلفن همراه و خدمات دیجیتال ایران است که سیم کارت های نسل سوم و چهارم شبکه تلفن همراه را پشتیبانی می کند. این اپراتورهمواره در تلاش بوده است تا در کنار فراهم نمودن زیرساخت و راه های ارتباطی با کیفیت، مدرن و ارزان، خدماتی مقرون به صرفه و متنوع را به مشترکین دائمی و اعتباری خود ارائه دهد. خدماتی نظیر راه اندازی نسل سوم تلفن همراه ، بسته های نامحدود درون شبکه تماس، پیامک و غیره را ارائه کرده است. این اپراتور خدمات و سرویس های خاص خود را با توجه به نیاز و سلیقه مشترکین در اختیار آنها قرار می گیرد. به همین خاطر سیم کارت های جدید این اپراتور که تحت عناوین مختلف عرضه می گردند، کاملا بر اساس نیاز قشر خاصی از جامعه مخاطب رایتل بوده که از تخفیفات ویژه، هدایای خاص و بسته های آغازین جذاب برخوردار می باشند.

رایتل اخیرا طرح جوان را ارائه کرده است که این طرح همراه جذاب ترین بسته آغازین، شروعی هیجان انگیز را برای جوانان به ارمغان می آورد. طبق گزارشلات، این طرح کلیه جوانان دانشجو، طلاب و فراگیران علوم دینی 18 تا 29 ساله می توانند تنها با پرداخت 20 هزار تومان سیم کارت جوان رایتل را تهیه نموده و از مزایا و هدیه های ویژه این طرح بهره مند می شوند.

مشترکین  می توانند با استفاده از این سیم کارت از تمامی بسته های سیم کارت های رایتل که شامل مکالمه، پیامک و اینترنت  در همه مناطق تحت پوشش شبکه های نوین ارتباطی رایتل 4G ، 3G و با خدمات رومینگ ملی  شبکه نسل دوم 2G اپراتورهای میزبان استفاده نمایند.

نکته ای که مشترکین جوان رایتل باید به آن توجه کنند اینست که 25 گیگابایت اینترنت پر سرعت 90 روزه در سه دوره به آنها تعلق می گیرد. در دوره اول 15+ 2 گیگابایت اینترنت شبانه و در دوره دوم و سوم این هدیه به صورت 2 گیگابایت اینترنت 7 روزه به همراه 2 گیگابایت شبانه ارائه می گردد.

 نکات و قوانین سیم کارت طرح جوانان:

·         قیمت سیم کارت طرح جوان با احتساب مالیات بر ارزش افزوده می باشد.

·           مدت اعتبار بسته آغازین، از زمان ثبت نام سیم کارت شروع و محاسبه خواهد شد. بنابراین پس از اتمام مدت اعتبار، هدایای مذکور قابل استفاده نخواهندبود.

·         میزان حجم باقیمانده هر یک از سرویس ها در این طرح (در صورت تمام نشدن حجم اینترنت در سقف مصرف سی روزه) قابل انتقال به دوره بعد نمی باشد.

·           مهلت استفاده از 2 گیگابایت اینترنت ساعت های عادی مصرف هر یک از هدایای 30 روزه دوره دوم و سوم، 7 روز ابتدایی هر دوره می باشد. با اتمام این مهلت 7 روزه، در صورت عدم خرید بسته های اینترنت جدید، مصرف مشترک با تعرفه عادی محاسبه می گردد.

·         در حال حاضر ساعت های افت مصرف از 2 الی 7 صبح می باشد. ( ساعت های افت مصرف در صورت تغییر رفتار اساسی مصرف مشترکین، ممکن است تغییر یابد)

·         بسته های هدیه و بسته های آغازین به ترتیب از ولویت استفاده نسبت به سایر بسته ها از جمله بسته های مصرفی هستند. بنابراین لازم است مشترکین درهنگام خرید بسته به این موضوع توجه داشته و به تاریخ انقضا و حجم باقیمانده بسته های آغازین توجه داشته باشند.

·         کاربران می توانند با نصب اپلیکیشن رایتل من، از حجم و مدت زمان اعتبار هدایا اطلاع دقیق پیدا کنند.

کلیه مشترکین رایتل توجه داشته باشند در صورت فعال بودن بسته اینترنت و استفاده از ترافیک بومی، مشمول 50 درصد کاهش تعرفه نسبت به تعرفه بین الملل خواهند شد. البته در صورتی که مشترک بسته فعال نداشته باشد، تعرفه استفاده از خدمات ترافیک بومی و بین الملل به صورت آزاد و کاملا یکسان می باشد. در اپراتور رایتل تعرفه اینترنت آزاد به ازای هر گیگابایت اینترنت 40 هزار ریال می باشد.

رایتل برای مشترکینی که افراد جدیدی را به خانواده رایتل دعوت کنند هم هدیه ویژه ای در نظر گرفته است که این هدیه تحت عنوان طرح هدیه معرفی به دوستان ارائه میگردد و بعد از ثبت نام عضو جدید و خرید سیم کارت، به مشترک معرفی کننده؛ تعلق می گیرد. در این طرح هر مشترک می تواند تا 10 نفر را به رایتل معرفی نموده و به ازای هر یک از آنها 10 گیگابایت اینترنت رایگان 30 روزه به عنوان هدیه دریافت کند. البته دریافت این هدیه منوط به تکمیل مراحل ثبت نام می باشد.

علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند به وب سایت رایتل مراجعه نمایند و با بارگذاری کارت دانشجویی یا کارت طلبگی اقدام خرید سیم کارت و ثبت نام کنند.

سرویس کودک و نوجوان رایتل

طبق اطلاعات منتشر شده، سومین اپراتور کشورمان رایتل اوایل اردیبهشت ماه 1394 سیم کارت ویژه کودکان همگام با تکنولوژی روز دنیا را در دستور کار خود قرار داد و بعد از تولید موفق شد این محصول منطبق با کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و در چارچوب پیمان نامه حقوق کودک سازمان ملل متحد، عرضه سیم کارت ویژه کودک را آغاز کرد.

در حال حاضر تکنولوژی به بخش جدایی ناپذیری از زندگی افراد جامعه تبدیل شده است و افراد با توجه به نیاز خود برای ارتقای سطح کیفیت زندگی خود از فناوری های جدید استفاده می کنند. اپراتور تلفن همراه کشورمان همواره در تلاش هستند تا بهترین خدمات را به مشترکین خود ارائه بدهند. حال گزارشی از سوی روابط عمومی رایتل منتشر شده مبنی بر اینکه اپراتور رایتل، به عنوان سومین اپراتور فعال در کشور سرویس کودک و نوجوان خود را با هدف دسترسی کودکان و نوجوانان به اینترنت امن و سالم راه اندازی کرده است.

اپراتور رایتل با ایجاد فضای امن و سالم برای کودکان، علاوه بر ایجاد آرامش و اطمینان خاطر برای والدین، نحوه استفاده از اینترنت و محتواهای موجود آن را نیز به کودکان آموزش می دهد. این سرویس که در حال حاضر بر روی همه سیم کارت های فعلی مشترکین رایتل وجود دارد، تنها نیاز به فعال سازی داشته و بعد از آن لازم نیست، دیگر والدین نگران دسترسی فرزندانشان به اینترنت و محتواهای موجود در آن باشند. زیرا در صورت فعال سازی سرویس کودک و نوجوان، تنها امکان استفاده از اینترنت بومی ( داخلی ) برای کاربر وجود داشته و دسترسی به اینترنت بین الملل مقدور نخواهد بود.

روش فعالسازی سرویس کودک و نوجوان توسط والدین

برای فعال سازی این سرویس نیازی به خرید سیم کارت رایتل  نیست و والدین به راحی می توانند با استفاده از شماره گیری کد دستوری یا USSD سرویس کودک و نوجوان را فعال نمایند.

درواقع لازم است مشترک ابتدا کد دستوری  # 456 * ( ستاره 456 مربع ) را شماره گیری نموده و گزینه فعالسازی را انتخاب نماید. در مرحله بعد مشترک باید اطلاعاتی که از او خواسته می شود با دقت و به درستی وارد نماید. بعد از وارد کردن مشخصات، نهایتا تا 72 ساعت، پیامک فعالسازی نهایی سرویس برای شما ارسال می شود که نشان دهنده فعالسازی سرویس می باشد. این سرویس کاملا رایگان است و تعرفه استفاده از اینترنت پس از فعالسازی سرویس کودک و نوجوان مانند تعرفه ترافیک داخلی بوده و نسبت به قبل هیچ تغییری نمی کند.

روش غیر فعال سازی سرویس کودک و نوجوان توسط والدین

در صورتی که مشترک تمایل به غیر فعالسازی سرویس کودک و نوجوان داشته باشد، کافی است ابتدا کد دستوری # 456 *  ( ستاره 456 مربع )  را شماره گیری نموده و گزینه غیر فعال سازی را انتخاب نماید. در این مرحله مشترک باید اطلاعات مربوط به کد ملی مالک و شماره سیم کارتی که سرویس کودک و نوجوان بر روی آن فعال می باشد را وارد کرده و در نهایت درخواست خود را تایید نماید. بعد از تایید درخواست، تا 72 ساعت آینده پیامک غیر فعال سازی سرویس برای شما ارسال می گردد.

لازم به ذکر است جهت فعالسازی این سرویس بر روی سیم کارت، لازم است درخواست با یک شماره دیگر که معمولا شماره یکی از والدین می باشد، ارسال می شود.