قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

طرح ویژه رایتل برای استان کرمانشاه رونمایی شد

همان طور که می دانید رایتل سومین اپراتور تلفن همراه و خدمات دیجیتال کشورمان است  که سیم کارت های 3G و 3G را پشتیبانی می کند. رایتل همواره سعی کرده تا در کنار فراهم نمودن زیرساخت و راه های ارتباطی با کیفیت، مدرن و ارزان، خدماتی مقرون به صرفه و متنوع را به مشترکین دائمی و اعتباری خود ارائه دهد. خدماتی نظیر راه اندازی نسل سوم تلفن همراه ، بسته های نامحدود درون شبکه تماس، تلویزیون همراه، پیامک و غیره را ارائه کرده است. این اپراتور خدمات و سرویس های خاص خود را با توجه به نیاز و سلیقه مشترکین در اختیار آنها قرار می گیرد. حال به تازگی گزارشی از سوی روابط عمومی رایتل منتشر شده مبنی بر اینکه این اپراتور در راستای توسعه شبکه، بهبود کیفیت و افزایش سرعت اینترنت 7 گیگابایت اینترنت به ساکنین کرمانشاه هدیه می دهد.

طرح ویژه رایتل برای استان کرمانشاه رونمایی شد. در این طرح، هموطنان کرمانشاهی می توانند با ثبت نام و خرید یک سیم کارت رایتل تا پایان مرداد ماه 1401، از 7 گیگابایت اینترنت هدیه بهره مند شوند.

رایتل همواره در تلاش است تا در سراسر کشور مراکز فروش و ارائه خدمات را راه اندازی نماید که مشترکین رایتل به راحتی بتوانند از خدمات این اپراتور استفاده کنند. این اپراتور تلفن همراه همانند سایر اپراتورها برای مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود اپلیکشین رایتل من را نیز ارائه کرده است تا از طریق این اپلیکیشن به تمامی خدمات این اپراتور دسترسی پیدا کنند. ناگفته نماند رایتل ارائه دهنده به صرفه ترین تعرفه اینترنت و مکالمه در کشور است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشترو خرید سیم کارت رایتل می توانند به نمایندگی ها و مراکز معتبر این اپراتور در سراسر استان کرمانشاه مراجعه نمایند و نسبت به خرید خود اقدام کنند. همچنین برای خرید به صورت آنلاین نیز می توانند به فروشگاه اینترنتی رایتل مراجعه نمایند و شماره مورد نظر را انتخاب و خریداری کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.