قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

اپراتور ایرانسل از سرویس ویژه افراد کم بینا رونمایی کرد

امروزه بسیاری از سایت های معتبر امکانات مختلفی را در زمینه دسترس پذیری برای کاربران خود فراهم کرده اند. اینطور که به نظر می رسد، اپراتور ایرانسل نیز امکانات جالب و مفیدی را به وب سایت خود اضافه کرده است که مشترکین ناشنوا و کم بینا می توانند از قابلیت ها و خدمات وب سایت به راحتی استفاده کنند. این سرویس ها می تواند تا حدودی زیادی می تواند به افراد کم توان و ناتوان کمک کند تا مثل بقیه افراد از امکانات آنلاین بهره ببرند .

ایرانسل نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و اپراتور پیشرو در توسعه ی اینترنت پرسرعت طی این سال ها ثابت کرده است که در راستای ارزش آفرینی و خلق تجربه های متفاوت برای مشترکین، همواره در تلاش بوده تا خدمات نوین و مفیدی برای برای مشترکین دائمی و اعتباری خود ارائه دهد. حال اخیرا گزارشی منتشر شده که نشان می دهد این اپراتور، امکانات جالبی را وب سایت خود اضافه کرده که مشترکین ناشنوا و کم بینا می توانند از قابلیت و خدمات وب سایت به راحتی استفاده کنند.

طبق گزارشات روابط عمومی ایرانسل، اپراتور ایرانسل در قسمت پایین سمت چپ وب سایت ایرانسل امکاناتی نظیر افزایش سایز متن، بزرگ نمایی، فاصله و ... اضافه شده که به افراد کم بینا کمک می کند تا با استفاده از این قابلیت ها به تنهایی بتوانند از خدمات گوناگون موجود در سایت بهره مند ببرند.

اپراتور ایرانسل در راستای مسئولیت اجتماعی و ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر به تمامی مشترکین دائمی و اعتباری، برای کاربران کم شنوا نیز در قسمت پایین سمت راست صفحه، گزینه (گفتگوی تصویری ویژه ناشنوایان) را قرار داده است که مشترکین ناشنوا می توانند با استفاده از آن با واحد پشتیبانی ارتباط برقرار کرده و درخواست های خود را بیان نمایند. بنابراین از این به بعد مشترکین ناشنوا می توانند از طریق ارتباط ویدئویی با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان، با استفاده از زبان اشاره پشتیبانی لازم را دریافت کنند.

همچنین ایرانسل طی سال های اخیر سرویس (آوای ناشنوای ایرانسل)  را برای افرادی که ناشنوا یا کم شنوا هستند و یا  اختلالات کلامی دارند، فعال نموده است که این افراد می توانند با فعال سازی این سرویس به تماس گیرنده خود اطلاع دهند تا به جای تماس صوتی، از طریق پیامک با آنها در ارتباط باشند.

فعالسازی این سرویس کاملا رایگان است و مشترکین می توانند برای فعالسازی پیام صوتی آوای ناشنوا، عدد 15 را به 7575 ارسال نمایند. اطلاع رسانی به تماس گیرنده نیز از طریق متن یا پیام صوتی با مضمون سلام. شما با یک فرد ناشنوا یا کم شنوا تماس گرفته اید. در صورت تمایل لطفا برای برقراری ارتباط، از طریق پیامک انتقال نمایید. ارسال خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.