قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

فروش ویژه سیم کارت دائمی جوانان همراه اول با شماره های خاص

با توجه به استقبال جوانان از خرید سیم کارت های دائمی با تخفیف ویژه، اپراتور همراه اول بار دیگر در راستای ارتقای هویت دیجیتال و حرکت در مسیر حامیانه خود، طرح فروش ویژه سیم کارت دائمی جوانان با شماره های خاص را در دستور کار خود قرار داد.

بر همین مبنا اپراتور همراه اول از 24 اردیبهشت 1401، برای جوانان 18 تا 30 ساله که تا به حال سیم کارت دائمی همراه اول به نامشان نبوده، سیم کارت دائمی همراه اول با 50 درصد تخفیف به قیمت 80 هزار تومان در نظر گرفته است که یک بسته اینترنت 10 گیگابایتی 1 ماهه به عنوان هدیه در نظر گرفته شده است.
در طرح فروش سیم کارت دائمی جوانان، با خرید سیم کارت می توانید ضمن بهره مندی از تخفیف قیمت سیم کارت، از بسته خوش آمد اینترنت 10 گیگابایتی یک ماهه،
۲.۵ گیگابایت اینترنت ماهانه به مدت ۴ ماه، ۲۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه و همچنین ۲۰ دقیقه مکالمه برون شبکه به مدت یک ماه نیز به عنوان بسته های خوش آمد نیز استفاده نمایند.

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی با شماره های خاص می توانند به سایت همراه اول مراجعه کنند. لازم به ذکر است که محدودیت سنی افراد برای خرید سیم کارت های دائمی جوانان 18 تا 30 سال می باشد.

متقاضیان می توانند با مراجعه به فروشگاه ها و نمایندگی های همراه اول و یا نشانی اینترنتی shop.mci.ir با ارائه کارت ملی سیم کارت مورد نظر را با 50 درصد تخفیف دریافت کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.