قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

لایکا گوشی هوشمند لایتز فون 1 را برای بازار ژاپن معرفی کرد

همان طور که می دانید لایکا نامی شناخته شده در صنعت تولید دوربین و لنز است، درواقع این کمپانی پیش از این با برند هواوی همکاری داشت، طبق گزارشات جی اس ام آرنا، این کمپانی تصمیم دارد که وارد صنعت موبایل شود و به نظر می رسد که نخستین گوشی هوشمند خود را به بازار ژاپن معرفی کرده است و در نظر دارد با همکاری سافت بانک، آن را راهی بازار این کشور آسیایی کند. محصول جدید لایکا که لایتز فون ۱  (Leitz Phone 1) نام دارد که از تراشه پردازشی قدرتمند اسنپدراگون 888 بهره می برد. مشخصات سخت افزاری تقریبا مشابه گوشی هوشمند شارپ Aquos R6 دارد و تنها تفاوتی که می توان بین این دو گوشی یافت، نوع طراحی ماژول دوربین اصلی در پنل پشتی است. یکی از ویژگی های منحصر به فردی که می توان در مورد این دستگاه اشاره کرد بهره مندی از گواهی IP68 است.


در پنل پشتی گوشی لایکا می‌توان به ماژول دوربین دسترسی داشت که دوربین اصلی
۲۰ مگاپیکسلی با ابعاد ۱ اینچ دارد. این دوربین از گشودگی دریچه‌ی دیافراگم f٫1.9 و فاصله کانونی ۱۹ میلی‌متری برخوردار است. در پنل جلویی گوشی دوربین سلفی ۱۲٫۶ مگاپیکسلی تعبیه شده است که بالای صفحه‌نمایش قرار می‌گیرد.

محصول جدید لایکا دارای باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و از مشخصاتی مانند تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸، ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده می‌کند؛ البته امکان افزایش ظرفیت حافظه‌ی ذخیره‌سازی به لطف استفاده از کارت حافظه‌ی میکرو SD وجود دارد. لایتز فون ۱ مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۱ است که رابط کاربری اختصاصی لایکا روی آن اجرا می‌شود

انتظار می‌رود محصول جدید لایکا با قیمتی معادل ۱۷۰۰ دلار به‌زودی روانه‌ی بازار ژاپن شود.از ویژگی‌‌های مفید و کارآمد لایتز فون ۱ می‌توان به برخورداری از گواهی IP68 اشاره کرد. این ویژگی به معنی مقاومت محصول جدید لایکا در برابر نفوذ قطرات آب و ذرات گردوغبار است.

برخلاف آنچه در تلفن هوشمند شارپ مشاهده کردیم، لایتز فون ۱ دارای ماژولی با طراحی دایره‌ای است که دوربین اصلی در مرکز ماژول و سایر حسگرها در اطراف دوربین اصلی قرار می‌گیرند. لایتز فون ۱ دارای صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی با پنل IGZO OLED  است که مشخصاتی مانند رزولوشن ۲۷۳۰ در ۱۲۶۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.