قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

سامسونگ از سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی ISOCELL GN2 رونمایی کرد

زمانی که کمپانی سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی اس 20 اولترا را با دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی نمود، عملکرد ضعیف این دوربین در زمینه فوکوس خودکار با انتقادات بسیاری روبرو شد. سامسونگ جهت رفع این مسئله و ارتقای کیفیت دوربین های خود در این مدت درتلاش بود تا قابلیت فوکوس خودکار را برای سنسورهای خود بهبود ببخشد. حال خبرهایی منتشر شده که حاکی از آن است این کمپانی به تازگی از سنسور دوربین جدید و 50 مگاپیکسلی خود با نام ISOCELL GN2 رونمایی کرده است. این سنسور در واقع نسل جدیدی از سنسور سال گذشته GN1 محسوب می شود و دارای پیکسل‌های بزرگ تر، مصرف انرژی کمتر و فناوری کاملاً جدید PDAF فوکوس خودکار تشخیص فاز موسوم به Dual Pixel Pro می باشد.

8دارای پیکسل هایی در اندازه 1.4 میکرومتر می‌باشد که امکان ثبت عکس‌های فوق العاده پرجزئیات را در شرایط معمول فراهم می‌کند. در شرایط نور کم نیز با استفاده از فناوری ادغام پیکسل‌ها (چهار پیکسل در یک پیکسل) پیکسل‌های بزرگ 2.8 میکرومتری شبیه‌سازی شده و کیفیت تصاویر به شکل چشمگیری ارتقاء می‌یابد.

به گفته سامسونگ، این سنسور جدید همچنین امکان تهیه عکس‌های 100 مگاپیکسلی را از طریق مرتب‌سازی مجدد پیکسل‌های رنگی با استفاده از الگوریتم هوشمند موزاییک مجدد در حقیقت، عکس‌های 100 مگاپیکسلی ابتدا به صورت سه لایه 50 مگاپیکسلی به رنگ‌های سبز، آبی و قرمز ثبت می‌شوند و سپس با ادغام و بزرگ‌تر کردن آن‌ها، به شکل مطلوب خود در می‌آیند.

این سنسور جدید همچنین اولین سنسور دوربین سامسونگ است که فناوری Dual Pixel Pro را به عنوان پیشرفته‌ترین روش فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) این شرکت، ارائه می‌دهد. در این فناوری جدید به جای اینکه تمام پیکسل‌های قرمز، سبز و آبی را به صورت عمودی تقسیم‌بندی شوند، پیکسل‌های سبز به صورت مورب تقسیم می‌شوند و بنابراین قسمت‌های بالا و پایین و همچنین چپ و راست، می‌توانند برای محاسبه اختلافات فاز به کار بیایند.

در اثر فناوری Dual Pixel Pro، فوکوس خودکار سریع و دقیق در شرایط نامساعدی مانند محیط کم نور یا عکسبرداری از جسمی با سرعت بالا، کاملاً ملموس خواهد بود. همچنین محدودیت‌های قبلی در زمینه شناسایی نوارهای موازی یا افقی تاحدود زیادی برطرف شده و سنسور ISOCELL GN2 و تمام دوربین‌های مجهز به فناوری Dual Pixel Pro سرعت قفل فوکوس بسیار بیشتری خواهند داشت.

از دیگر مشخصات ISOCELL GN2 گوشی سامسونگ می‌توان به Smart ISO Pro برای ایجاد سریع تصاویر HDR با وضوح بالاتر و فیلمبرداری 1080p با نرخ 480 فریم در ثانیه یا 4K‌ با نرخ 120 فریم در ثانیه اشاره کرد. شرکت کره‌ای تأیید کرده که این سنسور در حال حاضر به مرحله تولید انبوه رسیده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.