قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

تیزر جدید وان پلاس محصولی با دو نمایشگر را نشان می دهد

همان طور که می دانید کمپانی وان پلاس یک برندی چینی است که بر خلاف دیگر تولید کنندگان گوشی هوشمند سابقه زیادی در این عرصه ندارد درواقع چندین سال است که وارد بازار موبایل شده است. در همین مدت کوتاه توانسته بازار خوبی را در سراسر دنیا رقم بزند. دو سال پیش مدیر وان پلاس پیت لائو، اعلام کرده بود که این کمپانی در حال حاضر هیچ برنامه ای جهت توسعه گوشی های تاشو را ندارد. چندی بعد لائو طی مصاحبه ی جدیدی گفت تکنولوژی های فعلی برای تولید گوشی‌ تاشو به اندازه کافی مناسب نیست. درواقع با وجود این تاکید ها انتظار می رفت که این کمپانی به این زودی ها محصولی را تولید نکند اما اخیرا تیزری منتشر شده که درآن تصویری از یک گوشی با دو نمایشگر دیده شده و در 20 مرداد همزمان با رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ است.


وان پلاس روزهای چهارشنبه هر هفته را به پروموشن‌های خاصی اختصاص می‌دهد، بنابراین شاید بهتر باشد این کلیپ را مرتبط با همین قضیه دانست. رویداد آنپکد سامسونگ برای معرفی گلکسی زد فولد
۳ هم در همین روز برگزار می‌شود و وان پلاس زمان و روش خوبی برای جلب توجه کاربران انتخاب کرده است.

با چنین تحلیلی، باید دید آیا وان‌ پلاس قصد دارد نوعی اکسسوری دارای دو نمایشگر برای گوشی‌های خود معرفی کند یا واقعا پای گوشی تاشو در میان است؟ یکی از کاربران توییتر که سابقه خوبی در افشای اطلاعات مرتبط با وان پلاس دارد، می‌گوید تیزر مذکور در واقع دو گوشی وان پلاس ۹ پرو را نشان می‌دهد که به هم متصل شده‌اند و پای محصول هیجان‌انگیزی در میان نخواهد بود.

محصول نمایش داده‌شده در این کلیپ، شباهت زیادی به محافظ گوشی LG دارد که وقتی به برخی دستگاه‌های خاص مثل LG V60 متصل می‌شد، در نقش نمایشگر دوم برای آن‌ها عمل می‌کرد.اما وان‌ پلاس اخیرا کلیپ کوتاهی در اکانت اینستاگرام بخش آمریکا و همچنین اکانت توییتر خود منتشر کرده است که در آن نمایی از یک گوشی با دو نمایشگر و همچنین تاریخ ۱۱ آگوست ۲۰۲۱ دیده می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.