قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

گوشی گیمینگ مجهز به فن سامسونگ در راه است

چندین سال است که شاهد ورود گوشی های مخصوص بازی به بازار هستیم و مطرح ترین کمپانی های تولید کننده گوشی تلفن همراه در این عرصه فعالیتی نداشته اند. حال به نظر می رسد برخی از این کمپانی های تولید کننده موبایل قصد دارند وارد بازار گوشی های مخصوص بازی شوند. طبق گزارشات جدید، سامسونگ در حال کار بر روی گوشی گیمینگ گلکسی مجهز به نوعی فن مخصوص است.در حال حاضر کمپانی های نظیر ایسوس و شیائومی گوشی های راگ فون و بلک شارک را روانه ی بازار کردند. 

سامسونگ به تازگی نام تجاری جدیدی را برای فعال سازی حالت فن در اتحادیه اروپا ثبت کرده که نشان می دهد این شرکت قرار است در بازار گوشی های گیمینگ نیز نقشی را ایفا کند. با توجه به اینکه گوشی های این شرکت تاکنون مجهز به فن نبوده اند می توان در نظر گرفت احتمالاً گوشی بعدی این شرکت از نوع گیمینگ باشد.

فن موجود در این نوع از موبایل احتمالاً توسط کاربر قابل خاموش و روشن شدن است. فعالسازی این فن توسط کابر می‌تواند باعث افزایش کارایی دستگاه شده و صدایی نیز تولید نشود. با توجه به این که سامسونگ پیش از این نیز نام های تجاری و پتنت های مختلفی را برای گوشی های گیمینگ گلکسی ثبت کرده هنوز مشخص نیست در آینده شاهد معرفی گوشی گیمینگ از این شرکت کره‌ای خواهیم بود یا خیر.

بسیاری از گوشی های پرچمدار موجود در بازار قابلیت اجرای تمامی بازی‌ها را دارا هستند اما گوشی های گیمینگ علاوه بر قدرت سخت افزاری، طراحی منحصر به فردی نیز دارند تا در هنگام بازی علاوه بر خنک شدن سیستم، دمای بالا را نیز تجربه نکنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.