قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

ریلمی سال آینده موبایلی با فناوری شارژ فوق سریع ۱۲۵ واتی معرفی می کند

یکی از مهم ترین ویژگی ها که اغلب کاربران در زمان خرید گوشی تلفن همراه به آن توجه می کنند شارژ سریع تلفن همراه است. درواقع با تمام شدن شارژ عملا کاربر نمی تواند کاری را انجام دهد. حال کمپانی های در که این حوزه فناوری فعالیت دارند در تلاش هستند تا محصولاتی ارائه دهند رضایت کاربران را به خود جلب کنند. مدتی پیش کمپانی اوپو از فناوری شارژ سریع 125 وات رونمایی کرد ظاهرا ریملی زیر شاخه ی این کمپانی قصد دارد اولین گوشی مجهز به شارژ فوق سریع 125 واتی با نام UltraDart معرفی کند اما هنوز اطلاعیه رسمی از سوی این کمپانی منتشر نشده است.


در این فناوری از تکنیک شارژ سه روشه
 three-way charging solution استفاده شده است. در این تکنیک از ولتاژ کاهشی برای به حداکثر رساندن قدرت شارژ و همچنین از شیوه موثری برای جلوگیری از افزایش دما استفاده شده است.

 در ضمن در سیستم شارژ این فناوری از ساختار تراشه برگردان استفاده شده که باعث شده است مسیر بین پورت USB Type کوتاه‌تر و میزان تولید گرما هم کمتر شود. در ضمن در این سیستم یک صفحه فوق نازک با توانایی بالا برای هدایت گرما استفاده شده که می‌تواند در حین فرایند شارژ، گرما را سریع‌ جذب و آن را فوری پراکنده کند.

تکنیک مورداستفاده در این فناوری  و همچنین بهینه‌سازی کل فرایند شارژ برای جلوگیری از افزایش دمای دستگاه در حین شارژ، باعث شده است راندمان فناوری شارژ فوق‌سریع ریلمی به ۹۸ درصد برسد.

معاون ریلمی در هند، اروپا و آمریکای لاتین یعنی آقای Madhav Shet در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که سال آینده گوشی جدیدی از ریلمی با فناوری شارژ فوق‌سریع آن روانه بازار خواهد شد.

وی همچنین اعلام کرده که ریلمی سال آینده یک گوشی پرچم‌دار از سری گوشی‌های ریلمی جی تی را نیز معرفی و عرضه خواهد کرد؛ البته هنوز مشخص نیست این گوشی چه زمانی در سال آینده معرفی و عرضه می‌شود و وجود یا عدم وجود فناوری شارژ فوق‌سریع ریلمی در این گوشی نیز هنوز مشخص نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.