قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

شیائومی از علت بروزرسانی کندتر گوشی های مجهز به تراشه‌های مدیاتک می گوید

همان طور که می دانید مدیاتک یک کمپانی تایوانی بزرگی است که عمدتا به دلیل ارائه تراشه های مختلف، اکثر برندهای مطرح دنیا با آن آشنایی دارند. با توجه به اینکه اندروید 12 عرضه شده و برخی از کمپانی ها در حال به روز رسانی دستگاه های خود به جدیدترین سیستم عامل گوگل می باشند. گوشی هایی که مجهز به تراشه مدیاتک می باشند سخت و کند تر پشتیبانی می شوند و باعث نگرانی برخی از کمپانی ها شده است حال یکی از مدیران شیائومی به نام لی مینگ در مورد این موضوع توضیحاتی ارائه کرده است که در ادامه به آن می پردازیم.

ظاهرا کوالکام تیم بزرگتری دارد و به صورت موازی و همزمان روی تمام پکیج‌های ضروری برای فرایند بروزرسانی کار می‌کند. در مقابل مدیاتک، پکیج‌های موردنیاز را با سرعت کمتری ارائه می‌کند که همین موضوع منجر به بروزرسانی دیرتر محصولات مجهز به تراشه‌های این کمپانی می‌شود.

یکی از مدیران شیائومی به نام «لی مینگ» می‌گوید گوگل معمولا کدهای لازم را از قبل به مدیاتک و کوالکام می‌دهد تا برای به‌روزرسانی آینده آماده باشند. این کار باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود و شرکت‌ها بلافاصله پس از انتشار نسخه جدید اندروید، می‌توانند انتشار نسخه پایدار آن را شروع کنند. با این وجود یک تفاوت میان این سازندگان تراشه وجود دارد.

شرکت مدیاتک هنوز پاسخی به صحبت‌های مدیر شیائومی نداده و باید دید واکنش این غول تراشه‌سازی چه خواهد بود. به‌روزرسانی گوشی‌ها در اندروید همیشه یکی از مشکلات بوده و هر شرکت با صرف زمان روی رابط کاربری خود باعث تاخیرهای طولانی می‌شود.

ارتقای دسته‌ای باعث می‌شود تا اگر هر مشکلی در کد ظاهر شد، بدون توجه به نوع گوشی به سرعت آن دسته کد را جدا کرد و بدون اینکه روی تعداد زیادی دستگاه تاثیر بگذارد، آن را برطرف کرد.

در ماه‌های اخیر شرکت‌های بیشتری به سمت استفاده از تراشه‌های مدیاتک رفته‌اند و این کمپانی هم از چیپ‌های متنوع زیادی رونمایی کرده، بنابراین احتمالا در آینده مشکل بروزرسانی دیرتر محصولات مجهز به آن‌ها هم برطرف خواهد شد.

لی مینگ در آخر افزود به‌روزرسانی به صورت دسته‌ای برای گوشی‌های مجهز به چیپست مدیاتک اجتناب‌ناپذیر است و کمبود نیروی انسانی در این شرکت باعث این اتفاق می‌شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.