قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

احتمال استفاده از نمایشگر حفره‌دار در مدل‌های پرو آیفون ۱۴ قوت گرفت

طبق شایعاتی که اخیر در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده، غول فناوری اپل قصد دارد تغییرات اساسی را در سری های بعدی آیفون های خود اعمال کند. درواقع خانواده آیفون ۱۴ می تواند بزرگ ترین بازطراحی گوشی های هوشمند اپل بعد از گوشی آیفون X  باشد. یکی از تغییرات محتمل به حذف بریدگی از قسمت فوقانی صفحه نمایش آیفون ها مربوط می شود طبق به گفته ی تحلیلگر اپل، مینگ چی کو، حداقل در آیفون های رده بالای سال ۲۰۲۲ از طراحی مبتنی بر حفره‌ی نمایشگر مانند برخی از گوشی های پرچم دار اندرویدی استفاده خواهد شد.


اکنون گزارش جدیدی از وب‌سایت کره‌ای زبان
The Elec منتشر شده است و بار دیگر خاطرنشان می‌کند که نسل بعدی گوشی‌های هوشمند اپل به احتمال زیاد فاقد ناچ خواهند بود. گمان می‌رود مدل‌های پرو آیفون ۱۴ دارای نمایشگر ارتقایافته باشند که ناچ مورد استفاده در مدل‌های کنونی آیفون را از بین می‌برد و آن را جایگزین حفره می‌کند.

تاکنون افشاگران و تحلیلگران متعددی این موضوع را تأیید و ادعا کرده‌اند که اهالی کوپرتینو در سری گوشی یادشده از نمایشگر حفره‌دارد استفاده خواهند کرد. برای مثال، مینگ‌چی کو پیش‌تر گزارش داده بود که حداقل مدل‌های پرو آیفون ۱۴ طراحی جدید مبتنی‌بر حفره دارند. دراین‌میان، جان پراسر نیز رندرهایی منتسب به طراحی آیفون ۱۴ منتشر کرده که درواقع هم‌سو با گزارش کو و مُهر تأییدی بر آن است.

نمایشگر حفره‌دار به اپل این امکان را می‌دهد تا نسبت تصویر بیشتری ارائه دهد. اما نکته حائز اهمیت این است که آرایه فیس آی‌دی چه خواهد شد؟ به‌نظر می‌رسد که اپل سعی دارد حسگرهای مربوطه را به زیر نمایشگر منتقل کند؛ اما مشخص نیست چگونه به این مهم دست خواهد یافت و عملکرد حسگرها در زیر نمایشگر چقدردقیق خواهد بود.

آیفون سطح پایین ۶٫۷ اینچی ممکن است کمتر از ۹۰۰ دلار قیمت داشته باشد؛ اما احتمالا از برخی ویژگی‌های خاص برای جبران هزینه‌ها برخوردار نباشد. از قرار معلوم، طراحی مبتنی‌بر حفره احتمالا تنها در مدل‌های پرو ارائه خواهد شد و شاید به این معنی باشد که نسخه‌های استاندارد همچنان از همان طراحی مبتنی‌بر ناچ بهره خواهند گرفت؛ از این‌رو، اپل برای متمایز نشان دادن مدل‌های پرو دیگر نیازی به تفاوت تکنولوژی نمایشگر نخواهد داشت و می‌تواند هر چهار مدل را به نمایشگر یکسان با فناوری LTPO و پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز کند.

طبق گزارش‌های قبلی، اپل در تلاش است تا با ال‌جی برای تأمین نمایشگرهای حفره‌دار به‌منظور استفاده در مد‌های پرو آیفون ۱۴ قرارداد ببندد. این نمایشگرها احتمالا از نوع LTPO خواهند بود که هم‌اکنون سامسونگ انحصارا آن‌ها را برای مدل‌های پرو آیفون ۱۳ تأمین می‌کند.

احتملا آیفون‌های ۲۰۲۲ همگی دارای نمایشگر پروموشن خواهند بود و گمان می‌رود که غول دنیای فناوری از مؤلفه‌های طراحی آیفون ۴ در گوشی‌های جدیدش بهره خواهد گرفت و برآمدگی دوربین کاملا ازبین خواهد رفت. شنیده‌ها از آن حکایت دارند که اپل برای مجموعه آیفون ۱۴، چهار مدل گوشی در دو ابعاد ۶٫۱ و ۶٫۷ اینچی در نظر گرفته که به معنی پایان دادن به تولید مدل مینی با ابعاد ۵٫۴ اینچی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.