قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

هدایای ویژه ایرانسل به مناسبت دهه فجر 1400

همان طور که می دانید، ایرانسل نخستین اپراتور تلفن همراه و ارائه دهنده ی اینترنت نسل پنجم (5G) در ایران است، این اپراتور به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، هدایای ویژه ای که شامل بسته ی اینترنت هدیه ی 43 گیگابایتی و بسته مکالمه ایرانسلی را برای کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری در نظر گرفته است.


بنابر گزارشات روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور هدایای را به مناسبت دهه ی فجر انقلاب اسلامی برای کلیه کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری خود ارائه کرده است. جهت دریافت و فعالسازی می توانند با شماره گیری کد
دستوری #۳*۱*۴۴۴۴* و یا به قسمت خرید بسته مکالمه پیشنهادی در سوپر اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه نمایند.

هدیۀ شگفت‌انگیز ۴۳ گیگابایتی

کلیه کاربران دائمی واعتباری ایرانسل می توانند از تاریخ 12 تا 22 بهمن 1400، با وارد شدن به قسمت تکان شگفت انگیز در اپلیکیشن ایرانسل من شانس خود را برای دریافت بسته اینترنت 43 گیگابایتی امتحان کنند. این بسته روزانه به 100 نفر از کاربران دائمی واعتباری ایرانسل تعلق می گیرد و هر کاربر طی بازه ی زمانی تعیین شده یک بار این هدیه را دریافت می کند. مهلت استفاده از این بستۀ هدیه، تا پایان همان روز است.

هدیۀ مکالمۀ ۵+۵۰

همچنین کاربران ایرانسل می توانند به ازای ۵ دقیقه مکالمه در هر تماس ایرانسلی، ۵۰ دقیقۀ ادامۀ آن مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند. این هدیه، به مناسبت دهۀ فجر، قابل فعاسازی و استفاده است. بستۀ مکالمۀ هدیۀ ایرانسلی، با شماره گیری کد دستوری #۳*۱*۴۴۴۴* و یا مراجعه به بخش خرید بستۀ مکالمه ی پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، در اختیار کاربران ایرانسل قرار می گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.