قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

ایرانسل در توسعۀ ظرفیت شبکۀ پهن باند پیشگام است

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در 20 بهمن ماه 1400 در مراسم آنلاین افتتاح طرح های ارتباطی ایرانسل، از این اپراتور برای راه اندازی لایه ی جدید فرکانسی 2300 مگاهرتز در شبکه ی پهن باند همراه ایرانسل تقدیر کرد. همچنین از سایر اپراتورهای تلفن همراه درخواست کرد تا از اقدام این اپراتور الگو بردارند و هرچه سریع تر این پروژه را در شبکه های خود راه اندازی کنند.

همان طور که می دانید، ایرانسل نخستین اپراتور تلفن همراه و اینترنت پر سرعت در ایران است. طبق گزارشات، مراسم آنلاین افتتاح طرح های ارتباطی ایرانسل به مناسبت دهه ی فجر، شامل آغاز راه اندازی لایه ی جدید فرکانسی 2300 مگاهرتز در شبکه ی پهن باند همراه ایرانسل و بهره برداری از پروژه ی توسعه ی ظرفیت مرکز سوییچ در اصفهان که در 20 بهمن ماه 1400، با حضور دکتر بیژن عباسی آرند مدیر عامل ایرانسل، معاونین وزارت ارتباطات و اصحاب رسانه برگزار شد.

وی در ادامه گفت: اولین گام برای توسعه ی محدوده های فرکانسی، واگذاری باند فرکانسی 2300 به اپراتورها دنبال شد و امروز شاهد هستیم که ایرانسل به عنوان نخستین اپراتور، این لایه ی فرکانسی را راه اندازی کرده است و از سایر اپراتورها هم خواست تا از این اقدام ایرانسل الگو برداری کنند و در این روند قدم بردارند.

ناگفته نماند در این مراسم دکتر صادق عباسی شاهکوه معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) و مهندس حمید فتاحی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت نیز حضور داشتند. همچنین پروژۀ توسعه ی ظرفیت مرکز سوییچ ایرانسل در اصفهان، با درخواست بیژن عباسی آرند، توسط وزیر ارتباطات، با حضور مهندس مجید گلی مدیر ارشد منطقه ی مرکز ایرانسل در محل این پروژه، افتتاح شد. با افتتاح پروژه ی مذکور، ۸۰ رک به ظرفیت مرکز سوییچ ایرانسل در اصفهان افزوده شد تا به این ترتیب، کیفیت و پایداری شبکه ی ایرانسل در مرکز کشور، بیش از پیش بهبود پیدا کند.

دکتر عیسی زارع پور گفت: امیدوارم همکارانم در سایر اپراتورها، قدمی که ایرانسل برداشته را ببینند و توقع و انتظارم این است که با الگو گرفتن از ایرانسل، گام‌های سریعتری برای اجرای پروژۀ مشابه در شبکه ی خود بردارند.

 با تخصیص باند فرکانسی ۲۳۰۰ مگاهرتز به اپراتورهای همراه توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) در تیر ماه ۱۴۰۰، ایرانسل موفق شده است تا به‌عنوان اپراتور پیشگام در نصب تجهیزات و راه‌اندازی لایه ی جدید مبتنی بر این باند فرکانسی، تاکنون ۵۰ سایت ارتباطی در شبکه ی پهن باند همراه خود را به لایه ی جدید ۲۳۰۰ مگاهرتز تجهیز کند که در مراسم امروز، یک سایت ارتباطی در منطقه ی تهرانسر، به نمایندگی از سایت های مذکور، با درخواست مدیرعامل ایرانسل، توسط وزیر ارتباطات، با حضور مهندس علی قهرمانی مدیرکل برنامه ریزی و طراحی رادیوی شبکه ی ایرانسل در محل سایت مذکور، افتتاح شد.

مدیرعامل ایرانسل بیژن عباسی آرند گفت: با راه اندازی این لایه ی ارتباطی، شاهد بهبود تجربه کاربران و افزایش ظرفیت رادیویی شبکه به میزان ۱۰۰۰ ترابایت در روز خواهیم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.