قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

هدایای ایرانسل به مناسبت ماه رمضان اعلام شد

همان طور که می دانید ایرانسل نخستین اپراتور شبکه تلفن همراه و خدمات دیجیتال کشورمان ایران است. این اپراتور طی سال های اخیر در تلاش بوده تا با ارائه به روزترین خدمات و محصولات دیجیتال رضایت کاربران خود را جلب کند. این شرکت به عنوان نخستین ارائه دهنده ی خدمات دیجیتال شناخته می شود. طبق گزارشات، این اپراتور به مناسبت ماه مبارک رمضان 1401،  بسته ی های مکالمه  40 دقیقه رایگان با یک شرایط ویژه و بسته مکالمه سحرگاهی برای مشترکین سیم کارت اعتباری و دائمی خود در نظر گرفته است.

طبق گزارشات روابط عمومی ایرانسل، در ماه مبارک رمضان 1401، کلیه مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند با شماره گیری کد دستوری #۲*۱*۴۴۴۴* و یا از طریق برنامه کاربردی «ایرانسل من» از پیشنهادهای ویژه ی هر 4 دقیقه مکالمه ایرانسلی، 40 دقیقه مکالمه رایگان بهره مند شوند

همچنین در تمام سحرگاه های ماه مبارک رمضان، از ساعت 4 تا 6 بامداد، بسته مکالمه یک ساعته ایرانسل برای مشترکین دائمی و اعتباری رایگان خواهد بود. این بسته نیز مختص مکالمه درون شبکه ای است و فعالسازی آن، با شماره گیری کد دستوری #۱*۱*۴۴۴۴* و یا از طریق برنامه کاربردی ایرانسل من، قابلیت انتخاب و فعالسازی دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.