قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

جدید ترین کد سیم کارت همراه اول در بازار

مدیر فروش شرکت مخابرات ایران ارتباطات سیار ایران،مهدی غیناقی گفت :همکاری و همراهی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی،حدود ده میلیون رنج سیم کارت مختص به همراه اول اعلام شد.به استناد از سخنان آقای غیناقی خطوط اعتباری با کد 0919و خطوط دائمی با کد 0912 در پایتخت شروع شد و همچنین به سایر استان ها نیز بخشنامه میشود .

مدیرکل فروش شرکت ارتباطات سیار وی افزود: طرح «هزار همراه اول» مصادف با نمایشگاه تله کام تهران شروع شد و در این طرح، مشتریان می‌توانند سیم کارت های دائمی را با پیش پرداخت هزار تومان و اقساط 6 یا 36 ماهه از طریق دفترها و فروشگاه های همراه اول خریداری کنند وهمچنین خطوط دائمی رند نیز از این قاعده مستثنی نیستند امکان نقل و انتقال سیم کارت در این روش پس از آخرین قسط امکان پذیر خواهد شد.

جدیدترین کد سیم کارت همراه اول در بازار 

 

قیمت سیم کارت های کد جدید همراه اول

ایشان قیمت سیم کارت های کد جدید همراه اول را اعلام کرد متقاضیان می‌توانند برای خرید این رنج شماره از طریق سامانه «گلچین همراه اول» اقدام کنند.که بر اساس آن با فروش سیم کارت های دائمی با قیمت 168 هزار و 800 تومان سیم کارت های اعتباری با قیمت 5 هزار تومان به فروش می‌رسند. همچنین هر دقیقه مکالمه برای این سیم کارت‌ها معادل 299 ریال اعلام شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.