قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

شکایت کاربران از کیفیت خدمات اپراتورهای ثابت و همراه

همان طور که می دانید گوشی های تلفن همراه از سال 1372 وارد کشورمان شد که با برخی مشکلات نیز همراه بود که نه تنها در این سال های اخیر برطرف نشد بلکه با توسعه خدمات در حوزه تلفن همراه بر میزان آن نیز آن افزوده شد. براساس گزارشات اخیر، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عیسی زارع پور در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام اظهار داشت: از زمانی که مسئولیت خود را در وزارت ارتباطات شروع کرده ام یکی از راه های ارتباطی مستقیم که با اکثریت مردم داشته ام از طریق پیامک بوده است که طی این 100 روز گذشته بالغ بر 10 هزار نفر مردم نظرات، مشکلات و دغدغه‌های خود را با او از طریق 09122996321 در میان گذاشته اند.


بیشترین تعداد پیام‌ها مربوط به شکایت از کیفیت خدمات اپراتورهای ثابت و همراه، مشکلات کارکنان شرکت ملی پست و شرکت مخابرات ایران و مشکل دسترسی به اینترنت در برخی روستا بوده است
.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه گفت مواردی که به وزارت ارتباطات مربوط می‌شود را جهت پیگیری به یخش‌های ذیربط ارجاع داده و تاکید شده نتیجه اقدامات به اطلاع ارسال کنندگان پیام اعلام شود.

طبق تصاویر منتشر شده بیشترین شکایت از اپراتورها با 40 درصد مربوط به مخابرات پس از آن همراه اول با 30 درصد و ایرانسل با 25 درصد شکایات قرار دارد. 5 درصد از شکایات هم مربوط به شرکت‌های صبانت، شاتل، های وب و سایر شرکت‌ها بوده است.

تعداد پیام‌های ارسال شده در بازه زمانی شهریور 1400 تا آذر ماه 1400 توسط مردم 9562 عدد می‌باشد که به شرح زیر می‌باشد:

  • شکایت از اپراتورها 20 درصد
  • گپ و گفت صمیمی 18 درصد
  • درخواست اشتغال 17 درصد
  • درخواست توسعه پوشش اینترنت و ارتقا کیفیت در روستاها 16 درصد
  • انتقاد و شکایت مردم از خدمات پست و درخواست‌های پرسنل 13 درصد

زارع پور در پایان ابراز امیدواری کرد که روزی برسد که همه پیام‌های وارده، فقط گپ و گفت و احوال پرسی باشد و هیچ مشکلی در کشور وجود نداشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.