قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

مدیران برگزیده همراه اول

تغییرات جدید در سیستم مدیریت مبنی بر خبر های متنوع در روزهای گذشته، توسط حمید فرهنگ مدیر عامل اپراتور همراه

.اول،مدیرهای منتخب را برای قسمت های مختلف همراه اول منصوب نمود

 

پیش از این نیز مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات نیز وجود گمانه‌زنی‌های در خصوص «تغییرمدیر عامل همراه اول» از سوی سهام‌داران را تایید کرده بود در حالی که مدیر کل همراه اول اخبار موجود در این زمینه را تکذیب و انتشار آن‌ها را صرفا جهت تشویش افکار عمومی خواند.

 با توجه به پایان تغییرات تیم مدیریتی همراه اول، این شرکت اکنون به ثبات و روند پایدار خود بازگشته و در آرامش قادر به ادامه‌ی فعالیت‌های خود خواهد بود.

اخبار مختلف از تغییرات در راس تیم مدیریتی بزرگ‌ترین اپراتور تلفن همراه کشور خبر می‌‌داد. شایعات حاکی از علاقه‌ی سهام‌داران همراه اول به تغییر مدیرعامل این شرکت بودند و حتی نام‌هایی برای جایگزینی حمید فرهنگ نیز ذکر شده بود. این دسته از اخبار و شایعات منجر به ورود همراه اول به حاشیه و تحت تاثیر قرار گرفتن عملکرد این شرکت شده بودند.

اما دقایقی پیش تمام گمانه‌زنی‌ها در خصوص تغییرات بخش عالی مدیریت همراه اول به پایان رسید و حمید فرهنگ با انتصاب مدیران جدیدی در رده‌های بالای مدیریتی همراه اول، به تمام شایعات در خصوص خروج وی از این اپراتور باسابقه‌ی ایران پایان داد. بنا بر اعلام اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با صدور احکامی از سوی مهندس حمید فرهنگ مدیرعامل همراه اول، آقایان محمدحسین صفایی به عنوان مشاور مدیرعامل در حوزه سرمایه گذاری، یاسر رضاخواه به عنوان مشاور مدیرعامل در امور شرکت ها، بابک قالیچی به عنوان مدیرکل فروش سازمانی، محمدحسین مرسلی به عنوان مدیرکل سرمایه گذاری در معاونت راهبرد و نعیم جاوید به عنوان مدیرکل محصولات و خدمات همراه اول منصوب شدند.

اینترنت پر سرعت ویژه رایتلی ها

همراه هوشمند مشترکین تلفن همراه کشور در جهت هدف های خود و همچنین ارائه خدمات بهتر وبا کمترین هزینه با تخفیف ویژه برای مشترکان رایتل خود تعبیعه کرده است شرکت انتقال داده های رهام داتک از شرکت های زیر مجموعه رایتل سرویس های نظیر اینترنت پر سرعت ADSL  ارائه میدهد.



   

با توجه به محدودیت‌های ظرفیت ارائه سرویس، این طرح در مرحله نخست صرفاً به مشترکان شهر تهران (در مراکز مخابراتی دارای ظرفیت) توزیع می‌شودو مرحله دوم، به مشترکین شهرهای کرج و شیراز و در مرحله سوم برای سایر شهرهای استان فارس و استان مازندران سرویس ADSL ارائه می‌شود.

شرکت انتقال داده‌های رهام داتک به عنوان اپراتور ارتباطات ثابت و از شرکت‌های زیر مجموعه‌های هلدینگ رایتل، طرح ارائه سرویس اینترنت پرسرعت ADSL با تخفیف ویژه به مشترکین دارای سیم‌کارت فعال رایتل در نظر گرفته است.

مشترکان قبلی سیم کارت رایتل نیز میتوانند از سرویس‌های اینترنت داتک ،از تخفیف 20 درصدی بهره مند شوند.

خدمات های ارائه شده به شرح زیر است:

نام سرویس

مدت زمان (ماه)

حجم ارائه شده (گیگابایت)

قیمت عادی

(ریال)

قیمت مشترکین رایتل (ریال)

سرویس1

12

96

1,500,000

840,000

سرویس2

12

120

3,000,000

1,500,000

سرویس3

12

180

4,800,000

3,360,000

سرویس4

12

240

6,000,000

4,800,000

سرویس5

3

15

375,000

245,000

جدید ترین کد سیم کارت همراه اول در بازار

مدیر فروش شرکت مخابرات ایران ارتباطات سیار ایران،مهدی غیناقی گفت :همکاری و همراهی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی،حدود ده میلیون رنج سیم کارت مختص به همراه اول اعلام شد.به استناد از سخنان آقای غیناقی خطوط اعتباری با کد 0919و خطوط دائمی با کد 0912 در پایتخت شروع شد و همچنین به سایر استان ها نیز بخشنامه میشود .

مدیرکل فروش شرکت ارتباطات سیار وی افزود: طرح «هزار همراه اول» مصادف با نمایشگاه تله کام تهران شروع شد و در این طرح، مشتریان می‌توانند سیم کارت های دائمی را با پیش پرداخت هزار تومان و اقساط 6 یا 36 ماهه از طریق دفترها و فروشگاه های همراه اول خریداری کنند وهمچنین خطوط دائمی رند نیز از این قاعده مستثنی نیستند امکان نقل و انتقال سیم کارت در این روش پس از آخرین قسط امکان پذیر خواهد شد.

جدیدترین کد سیم کارت همراه اول در بازار 

 

قیمت سیم کارت های کد جدید همراه اول

ایشان قیمت سیم کارت های کد جدید همراه اول را اعلام کرد متقاضیان می‌توانند برای خرید این رنج شماره از طریق سامانه «گلچین همراه اول» اقدام کنند.که بر اساس آن با فروش سیم کارت های دائمی با قیمت 168 هزار و 800 تومان سیم کارت های اعتباری با قیمت 5 هزار تومان به فروش می‌رسند. همچنین هر دقیقه مکالمه برای این سیم کارت‌ها معادل 299 ریال اعلام شده است.

علل نوسان قیمت سیم کارت

با گزارش از آخرین قیمت سیم کارت در بازار خطوط وسیم کارت گوشی همراه ،افزایش قیمت آن را به علت کمیاب بودن تعداد خط های کد 1و 2 را عامل این افزایش قیمت دانست.


رئیس انجمن صنفی فروشندگان تلفن همراه ایران آقای «افشارفروتن لاریجانی» با بیان این‌که خطوط با کد ۲ و پیش شماره ۰۹۱۲ به شکل صفر کمتر در دسترس می باشد، وی افزود: با این حال قیمت سیم‌کارت‌های کد ۱ و ۲ به هم نزدیک است. خطوط کد ۳ در حدود دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. همچنین سیم‌کارت‌ها با کدهای ۴ و ۵ بین یک میلیون و ۲۰۰ تا یک میلیون و ۶۰۰ تومان خرید و فروش می‌شوند.

افشارفروتن افزود: در حال حاضر موارد و عوامل دیگری از جمله نوسانات نرخ ارز و شرایط موجود وافزایش قیمت گوشی بر بازار بی‌تاثیر نبوده است، افزود: این افزایش قیمت هم بیشتر در سیم‌کارت‌ همراه اول با کدهای قدیمی یک دو و سه بیشتر است. البته این روند در سیم‌کارت های ایرانسل نیز خیلی بی تاثیر نیست اما این تاثیرات با زمان قابل توجه‌تری تاثیر می‌گذارند و افزایش نسبی را در کل سیم‌کارت‌های دائمی در بازار داشتیم که کماکان هم همین روند ادامه دارد.

با بیان این‌که کد یک خط‌های تلفن همراه دائمی پایتخت نشین ها همچنان فاصله زیادی با بقیه شماره‌ها دارد، اظهار کرد: این رنج قیمتی از کف سه میلیون و ۷۰۰ و سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شروع می‌شود که البته در همین کد هم شماره‌های مختلف با توجه به میزان رند بودن یا نبودن متفاوت از یکدیگر است..

این فعال بازار در مورد کدهای ۶ و ۷ با پیش شماره ۰۹۱۲ نیز اظهار کرد: خرید سیم کارت ها از ۷۰۰ و ۸۰۰ هزار تومان شروع می‌شود. به طور کلی هر چقدر شماره کدها بالاتر می‌رود به همان نسبت قیمت‌ها هم پایین‌ می‌آید..

فروتن با بیان این‌که شرایط امروز بازار سیم‌کارت‌ها متفاوت از گذشته است، اظهار کرد: در حال حاضر خطوطی مانند خطوط با کد ۱ تقریبا محدود شده است و به همین خاطر این خطوط به نوعی به طور توافقی خرید و فروش می‌شود؛ به طوری که حتی ممکن است در یک کد قیمت‌ها چند میلیون تومان متفاوت باشد.

وی با بیان این‌که تقاضا برای کدهای قدیمی افزایش پیدا کرده است، گفت: علت این تقاضا بیشتر مباحث روانی و سلیقه‌ای است و هیچ علت خاص دیگر نمی‌توان برای آن پیدا کرد؛ چرا که اساسا خطوط تلفن همراه به لحاظ کارکردی هیچ تفاوتی با هم ندارد.

قیمت سیم کارت 0912

قیمت گذاری سیم کارت به طورتخصصی توسط کارشناسان باتجربه درحیطه ی خرید و فروش  انجام میگیرد وبه مشتریان خود کمک مینمائید تا از قیمت سیم کارت های مد نظر خود باخبر شوند.تمام اپراتورها ازجمله همراه اول، ایرانسل،رایتل و تالیا میتوانند به تمام مشترکان خود خدمات و سرویس های مد نظر را ارائه نمایند.


 به عنوان نمونه به قیمت خرید سیم کارت های همراه اول در کنار قیمت فروش سیم کارت با پیش شماره 0912 میپردازیم.

 

 

 

 

قیمت سیم کارت کارکرده

نوع سیم کارت

قیمت خرید سیم کارت

قیمت فروش سیم کارت

سیم کارت همراه اول - کد 0

350,000 تومان

450,000 تومان

سیم کارت همراه اول - کد 1

6,400,000 تومان

6,900,000 تومان

سیم کارت همراه اول - کد 2

3,000,000 تومان

3,300,000 تومان

سیم کارت همراه اول - کد 3

2,100,000 تومان

2,400,000 تومان

سیم کارت همراه اول - کد 4

1,500,000 تومان

1,700,000 تومان

سیم کارت همراه اول - کد 5

1,300,000 تومان

1,500,000 تومان

سیم کارت همراه اول - کد 6

1,000,000 تومان

1,200,000 تومان

سیم کارت همراه اول - کد 7

850,000 تومان

1,000,000 تومان

سیم کارت همراه اول - کد 8

650,000 تومان

700,000 تومان

سیم کارت همراه اول - کد 9

400,000 تومان

550,000 تومان