قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

ایرانسل در توسعۀ ظرفیت شبکۀ پهن باند پیشگام است

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در 20 بهمن ماه 1400 در مراسم آنلاین افتتاح طرح های ارتباطی ایرانسل، از این اپراتور برای راه اندازی لایه ی جدید فرکانسی 2300 مگاهرتز در شبکه ی پهن باند همراه ایرانسل تقدیر کرد. همچنین از سایر اپراتورهای تلفن همراه درخواست کرد تا از اقدام این اپراتور الگو بردارند و هرچه سریع تر این پروژه را در شبکه های خود راه اندازی کنند.

همان طور که می دانید، ایرانسل نخستین اپراتور تلفن همراه و اینترنت پر سرعت در ایران است. طبق گزارشات، مراسم آنلاین افتتاح طرح های ارتباطی ایرانسل به مناسبت دهه ی فجر، شامل آغاز راه اندازی لایه ی جدید فرکانسی 2300 مگاهرتز در شبکه ی پهن باند همراه ایرانسل و بهره برداری از پروژه ی توسعه ی ظرفیت مرکز سوییچ در اصفهان که در 20 بهمن ماه 1400، با حضور دکتر بیژن عباسی آرند مدیر عامل ایرانسل، معاونین وزارت ارتباطات و اصحاب رسانه برگزار شد.

وی در ادامه گفت: اولین گام برای توسعه ی محدوده های فرکانسی، واگذاری باند فرکانسی 2300 به اپراتورها دنبال شد و امروز شاهد هستیم که ایرانسل به عنوان نخستین اپراتور، این لایه ی فرکانسی را راه اندازی کرده است و از سایر اپراتورها هم خواست تا از این اقدام ایرانسل الگو برداری کنند و در این روند قدم بردارند.

ناگفته نماند در این مراسم دکتر صادق عباسی شاهکوه معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) و مهندس حمید فتاحی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت نیز حضور داشتند. همچنین پروژۀ توسعه ی ظرفیت مرکز سوییچ ایرانسل در اصفهان، با درخواست بیژن عباسی آرند، توسط وزیر ارتباطات، با حضور مهندس مجید گلی مدیر ارشد منطقه ی مرکز ایرانسل در محل این پروژه، افتتاح شد. با افتتاح پروژه ی مذکور، ۸۰ رک به ظرفیت مرکز سوییچ ایرانسل در اصفهان افزوده شد تا به این ترتیب، کیفیت و پایداری شبکه ی ایرانسل در مرکز کشور، بیش از پیش بهبود پیدا کند.

دکتر عیسی زارع پور گفت: امیدوارم همکارانم در سایر اپراتورها، قدمی که ایرانسل برداشته را ببینند و توقع و انتظارم این است که با الگو گرفتن از ایرانسل، گام‌های سریعتری برای اجرای پروژۀ مشابه در شبکه ی خود بردارند.

 با تخصیص باند فرکانسی ۲۳۰۰ مگاهرتز به اپراتورهای همراه توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) در تیر ماه ۱۴۰۰، ایرانسل موفق شده است تا به‌عنوان اپراتور پیشگام در نصب تجهیزات و راه‌اندازی لایه ی جدید مبتنی بر این باند فرکانسی، تاکنون ۵۰ سایت ارتباطی در شبکه ی پهن باند همراه خود را به لایه ی جدید ۲۳۰۰ مگاهرتز تجهیز کند که در مراسم امروز، یک سایت ارتباطی در منطقه ی تهرانسر، به نمایندگی از سایت های مذکور، با درخواست مدیرعامل ایرانسل، توسط وزیر ارتباطات، با حضور مهندس علی قهرمانی مدیرکل برنامه ریزی و طراحی رادیوی شبکه ی ایرانسل در محل سایت مذکور، افتتاح شد.

مدیرعامل ایرانسل بیژن عباسی آرند گفت: با راه اندازی این لایه ی ارتباطی، شاهد بهبود تجربه کاربران و افزایش ظرفیت رادیویی شبکه به میزان ۱۰۰۰ ترابایت در روز خواهیم بود.

هدایای ویژه ایرانسل به مناسبت دهه فجر 1400

همان طور که می دانید، ایرانسل نخستین اپراتور تلفن همراه و ارائه دهنده ی اینترنت نسل پنجم (5G) در ایران است، این اپراتور به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، هدایای ویژه ای که شامل بسته ی اینترنت هدیه ی 43 گیگابایتی و بسته مکالمه ایرانسلی را برای کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری در نظر گرفته است.


بنابر گزارشات روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور هدایای را به مناسبت دهه ی فجر انقلاب اسلامی برای کلیه کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری خود ارائه کرده است. جهت دریافت و فعالسازی می توانند با شماره گیری کد
دستوری #۳*۱*۴۴۴۴* و یا به قسمت خرید بسته مکالمه پیشنهادی در سوپر اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه نمایند.

هدیۀ شگفت‌انگیز ۴۳ گیگابایتی

کلیه کاربران دائمی واعتباری ایرانسل می توانند از تاریخ 12 تا 22 بهمن 1400، با وارد شدن به قسمت تکان شگفت انگیز در اپلیکیشن ایرانسل من شانس خود را برای دریافت بسته اینترنت 43 گیگابایتی امتحان کنند. این بسته روزانه به 100 نفر از کاربران دائمی واعتباری ایرانسل تعلق می گیرد و هر کاربر طی بازه ی زمانی تعیین شده یک بار این هدیه را دریافت می کند. مهلت استفاده از این بستۀ هدیه، تا پایان همان روز است.

هدیۀ مکالمۀ ۵+۵۰

همچنین کاربران ایرانسل می توانند به ازای ۵ دقیقه مکالمه در هر تماس ایرانسلی، ۵۰ دقیقۀ ادامۀ آن مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند. این هدیه، به مناسبت دهۀ فجر، قابل فعاسازی و استفاده است. بستۀ مکالمۀ هدیۀ ایرانسلی، با شماره گیری کد دستوری #۳*۱*۴۴۴۴* و یا مراجعه به بخش خرید بستۀ مکالمه ی پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، در اختیار کاربران ایرانسل قرار می گیرد.

هدیه همراه اول به مناسبت روز مادر

بنابر خبرهای اعلام شده، اپراتور همراه اول به مناسبت ولادت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر، بسته های اینترنت با تخفیف برای کلیه کاربران سیم کارت های دائمی و اعتباری خود را در نظر گرفته است. حال این بسته ها از امروز 2 بهمن ماه  لغایت 4 بهمن ماه 1400 از طریق کد دستوری #۶۷*۱۰۰* قابل خریداری است.

به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت روز مادر، همراه اول بسته های اینترنت با تخفیف ویژه ارائه کرده است.

کلیه کاربران سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول با شماره گیری کد دستوری #۶۷*۱۰۰* می توانند نسبت به خرید بسته های ویژه یا خرید و هدیه دیگران نیز اقدام کنند.

بسته همراه اول روز مادر ۱۴۰۰

همانطور که در جدول زیر مشاهده می کنید، شما خواهید توانست از بین ۴ بسته عنوان شده انتخاب کنید:

 

بسته اینترنت سه روزه

۱.۵ گیگابایت

6.000 هزار تومان

3 گیگابایت

9.000 هزار تومان

بسته اینترنت 15 روزه

5 گیگابایت

15.000 هزار تومان

7 گیگابایت

20.000 هزار تومان

 

در حقیقت این بسته ها با قیمت تخفیفی و به مناسبت روز مادر توسط اپراتور همراه اول طراحی و ارائه شده است.

جزئیات بسته اینترنت همراه اول به مناسبت روز مادر

  • امکان فعالسازی بسته های فوق برای کاربران انارستان امکان پذیر نیست.
  • علاوه بر کد دستوری، امکان فعالسازی بسته ها از طریق اپلیکیشن همراه من نیز فراهم شده است.
  • این بسته ها از امروز 2 بهمن ماه لغایت 4 بهمن ماه 1400 قابل خریداری است و خرید مجدد بسته پس از اتمام حجم در بازه زمانی اجرای طرح نیز امکان پذیر است.
  • امکان فعالسای همزمان این بسته با کلیه بسته‌های اینترنت و ترکیبی وجود دارد.
  • این بسته ها، رزرو یا تمدید خودکار ندارد.
  • قیمت بسته‌ها بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بوده و برای کاربران سیم کارت اعتباری در زمان فعالسازی بسته ۹ درصد مالیات به قیمت بسته اضافه و از اعتبار کاربر کسر می شود و برای کاربران سیم کارت دائمی قیمت بسته به علاوه ۹ درصد مالیات به به صورت حساب آن ها اضافه خواهد شد.
  • در صورت خرید بسته برای دیگران، اگر کاربر خریداری کننده اعتباری باشد هزینه بسته به اضافه ۹ درصد مالیات از اعتبار وی کسر و اگر کاربر خریداری کننده دائمی باشد، هزینه بسته به علاوه ۹ درصد مالیات در صورت‌حساب وی اعمال خواهد شد.