قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

مشترکین رایتل هر هفته 30 گیگ اینترنت دریافت می کنند

همان طور که می دانید، رایتل سومین اپراتور تلفن همراه و خدمات دیجیتال ایران است که سیم کارت های نسل سوم و چهارم شبکه تلفن همراه را پشتیبانی می کند. طبق گزارشات اخیر روابط عمومی رایتل، این اپراتور طرح های ویژه ای را برای مشترکین خود در نظر گرفته است و با عنوان روزهای رایتلی در دسترس مشترکین قرار داده است. در این طرح مشترکین سیم کارت های رایتل می توانند یک روز در هفته شانس خود را برای دریافت بسته اینترنت هدیه یا بسته مکالمه هدیه امتحان کنند.

مشترکین رایتل می توانند برای دریافت بسته ی هدیه رایتل به اپلیکیشن رایتل من مراجعه نمایند. یکی از طرح هایی که این اپراتور برای مشترکین خود در نظر گرفته است روزهای رایتلی است به این صورت که کاربران یکبار در هفته می توانند شانس خود را برای دریافت بسته اینترنت هدیه یا بسته مکالمه هدیه امتحان کنند. این هدایا به صورت تصادفی به مشترکین اختصاص داده می شود. مهلت استفاده از بسته ی روزهای رایتلی، 24 ساعت بعد از فعالسازی است. مشترکینی که اپلیکیشن رایتل من را ندارند می توانند با نصب اپلیکیشن رایتل من، 1 گیگ اینترنت هدیه دریافت کنند.

با نصب  با اپلیکیشن رایتل من سیم کارت خود را مدیریت کنید. این اپلیکیشن خدماتی نظیر خرید بسته اینترنت، خرید شارژ، آگاهی از مانده بسته اینترنت و جدیدترین طرح ها، پرداخت صورت حساب، مشاهده نواحی تحت پوشش و غیره بهره مند شوید.

اپراتور بزرگ رایتل در طرح شگفت انگیز روزهای رایتلی به کلیه مشترکین دائمی و اعتباری خود 30 گیگابایت اینترنت با یک مکالمه جذاب هدیه می دهد، مهلت استفاده از بسته 24 ساعت پس از فعالسازی است. لازم به ذکر است که تا زمان منقضی شدن بسته دریافتی، امکان بسته جدید وجود ندارد.

یکی از نکات مهم و اصلی برای دریافت هدیه روزهای رایتلی، لازم است که سیم کارت رایتل شما فعال باشد. اگر سیم کارت دائمی شما به دلیل بدهی و سیم کارت اعتباری شما به دلیل عدم وجود اعتبار ریالی مسدود شده باشد با پرداخت بدهی یا خرید شارژ، نسبت به فعالسازی سیم کارت اقدام کنید. 
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین خرید سیم کارت های دائمی واعتباری رایتل می توانند به مراکز و فروشگاه های معتبر این اپراتور مراجعه نمایند و نسبت به خرید خود اقدام کنند.

بیست و هفتمین کنفرانس بین المللی کامپیوتر با حمایت همراه اول برگزار می شود

همراه اول نخستین اپراتور تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در ایران از بیست و هفتمین کنفرانس بین المللی کاپیوتر حمایت کرد.

بنابر گزارشات روابط عمومی همراه اول، بیست و هفتمین کنفرانس بین المللی کامپیوتر انجمن ایران که در هشت محور علمی در زمینه های تحقیقاتی گوناگون علوم کامپیوتری سازماندهی  شده، با حمایت مرکز تحقیق توسعه همراه اول در تاریخ 4 و 5 اسفندماه 1400 با حضور مدیران و کارشناسان خبره اپراتور اول کشور در دانشگاه  صنعتی شریف تهران برگزار می شود.

این کنفرانس در هشت محور علمی در حوزه های تحقیقاتی مختلف علوم کامپیوتری سازماندهی شده، که با حضور برخی از پژوهشگران، دانشجویان و مهندسان از دانشگاه و مراکز علمی و صنعتی، برگزار شد. درواقع فرصتی مناسب جهت تبادل یافته ها و دستاوردهای علمی جدید در حوزه های مختلف علوم کامپیوتری را برای آنها فراهم کرده است.

کارگاه های خودکار سازی و همگام سازی سرویس ها و توابع شبکه با نگاهی به معماری ETSI NFV و استفاده از محاسبات لبه با دسترسی چند گانه در 5G/IoT  نیز توسط کارشناسان زبردست همراه اول به ترتیب در جمعه 6 اسفندماه ساعت 14 الی 16 و ساعت 9 الی 11 برگزار می شود.

 رئیس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول وحید شاه منصوری، در روز چهارشنبه 4 اسفندماه، ساعت 11:30 الی 12:30 سخنرانی با موضوع تحول هوش مصنوعی در اپراتورهای مخابراتی دارد و نشست نقش تحلیل داده در اپراتورهای نسل جدید نیز با حضور مدیران همراه اول، اپراتورهای ارتباطی دیگر و جامعه دانشگاهی، پنجشنبه ۵ اسفند ماه رأس ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲:۳۰ برگزار می شوددر مراسم اختتامیه این رویداد، قائم مقام مدیرعامل اپراتور اول کشور حمید بهروزی ساعت 17 تا 18 سخنرانی می کند.