قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

سیم کارت صفر، کارکرده و سلبی

روش اطلاع از سلبی، کارکرده یا صفر بودن سیم کارت های دائمی و اعتباری (همراه اول، ایرانسل و رایتل) بسیار ساده است که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

سه نوع سیم کارت اعتباری و دائمی وجود دارد. نوع اول سیم کارت ها، سیم کارت صفر می باشد که تا به حال فعال نبوده اند و استفاده ای از آن ها صورت نگرفته. این نوع از سیم کارت ها از قیمت بالاتری نسبت به دو نوع بعدی (سلبی و کارکرده) که ذکر خواهد شد برخوردار هستند.

نوع دوم سیم کارت ها، سیم کارت های سلبی می باشند، همان گونه که گفته شد قیمت پایین تری نسبت به سیم کارت های صفر دارند. این سیم کارت ها اکثرا مدتی است که از آن ها استفاده نشده و خاموش هستند.

آخرین نوع سیم کارت ها، سیم کارت های کارکرده می باشند که از دو نوع قبلی قیمت پایین تری دارند. از معایب سیم کارت های کارکرده می توان به این اشاره کرد که ممکن است افراد زیادی که شماره خط را از مالک قبلی سیم کارت داشتند با شما تماس برقرار کنند و صندوق ورودی تماس های شما زیاد باشد.

برای تشخیص آن که سیم کارت سلب شده است و یا صفر، روش های متفاوتی وجود دارد که یکی از ساده ترین روش ها بررسی پاکت فعال سازی سیم کارت خریداری شده می باشد. در صورتی که سیم کارت سلبی باشد روی پاکت فعال سازی آن جمله "سلب امتیاز شده" به چشم میخورد.

اگر کارت سیم کارت را گم کرده اید، راه دیگری هم وجود دارد. در صورت نبود کارت فعال سازی، شما می توانید با مراجعه به نمایندگی اپراتور سیم کارت خود و درخواست استعلام کارکرد، از سلبی بودن یا نبودن آن مطلع شوید، اگر سیم کارت تا به حال مورد استفاده قرار نگرفته باشد صفر است.

برای تشخیص سیم کارت صفر از کار کرده هم یک روش وجود دارد ساده ترین راه این است که با شماره مورد نظر تماس برقرار کنید در صورت صفر بودن سیم کارت با پیام -شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد- مواجه خواهید شد. که در صورت جواب نگرفتن از این روش شما می توانید با مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان اپراتور سیم کارت خود و گرفتن استعلام کارکرد از وضعیت آن مطلع شوید.


در صورت کارکرده بودن وضعیت سیم کارت، هنگام برقراری تماس با پیام -دستگاه مورد نظر خاموش می باشد- مواجه می شوید.

لازم به ذکر است که مراجعه به دفاتر پیشخوان اپراتور مورد نظر اطلاعات دقیق تری را در اختیارتان قرار می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.