قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

تفاوت سیم کارت های دائمی و اعتباری در اپراتورهای مختلف

سیم کارت های اعتباری قیمت کم تری نسبت به سیم کارت های دائمی دارند و در عین حال هزینه فرستادن پیام و یا تماس گرفتن در سیم کارت های اعتباری بیشتر از سیم کارت های دائمی است. در سیم کارت های دائمی محدودیتی برای استفاده از سرویس پیام کوتاه و یا تماس برقرار کردن وجود ندارد این در حالی است که در سیم کارت های اعتباری استفاده از خدمات ارتباطی بستگی به بسته خریداری شده دارد. قابل ذکر است که اگر برای مدت طولانی از سیم کارت دائمی و اعتباری استفاده نشود، آن سیم کارت سلب امتیاز می شود.


تفاوت سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول

یکی از تفاوت های سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول، اولین و بزرگترین اپراتور کشور، هزینه مکالمه داخل شبکه یعنی مکالمه با خطوط دیگر همراه اول است که در سیم کارت های دائمی در هر دقیقه 599 ریال و در سیم کارت های اعتباری همراه اول 899 ریال است. علاوه بر هزینه مکالمه داخل شبکه، تفاوت سیم کارت های دائمی و اعتباری در ارسال پیام کوتاه فارسی است، که در سیم کارت های دائمی همراه اول 89 ریال و در سیم کارت های اعتباری همراه اول 106 ریال است. دیگر تفاوت سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول تعرفه اینترنت است، هر کیلو بایت تبادل داده برای مشترکان دائمی همراه اول که بسته ای خریداری نکنند و از اینترنت آزاد استفاده کنند 0/4ریال محاسبه می شود و تعرفه اینترنت آزاد برای مشترکین اعتباری همراه اول به ازای هر کیلوبایت داده 0/6 ریال است.

بعضی از افراد با انتخاب سیم کارت های اعتباری ترجیح می دهند با خرید شارژ و اینترنت بر میزان هزینه ها و مصرف خود کنترل داشته باشند در این صورت می توان گفت انتخاب بین سیم کارت های اعتباری و یا سیم کارت های دائمی که برای ارسال پیامک و یا برقراری تماس محدودیتی وجود ندارد، بستگی به خود فرد دارد.

تفاوت سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل

یکی از تفاوت های سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل تعرفه تماس داخل شبکه یعنی از ایرانسل به ایرانسل و همچنین با سایر اپراتورها، 9/59 تومان برای هر دقیقه برای سیم کارت های دائمی و 9/89 تومان در دقیقه برای سیم کارت های اعتباری محاسبه می شود. همین طور به ازای هر کیلوبایت ارسال یا دریافت داده برای مشترکان دائمی ایرانسل 0/04 تومان و برای مشترکان سیم کارت های اعتباری 0/06 تومان است.

تفاوت بین سیم کارت های دائمی و اعتباری رایتل

در اپراتور رایتل بر خلاف ایرانسل و همراه اول هزینه تماس داخل شبکه سیم کارت های دائمی و اعتباری مشابه است و هر دقیقه 70 ریال محاسبه می شود و هم چنین هزینه تماس های خارج شبکه برای سیم کارت های دائمی رایتل 555 ریال و برای سیم کارت های اعتباری رایتل 888 ریال می باشد.

نسبت به اپراتورهای ایرانسل و همراه اول تعرفه های مربوط به مکالمه، پیامک و اینترنتت در سیم کارت های دائمی رایتل کمتر است و مزیت دیگر سیم کارت های دائمی رایتل استفاده از تخفیف ها و هدیه های رایتل بدون نیاز به تهیه شارژ است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.