قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

همراه اول به‌عنوان حامی رسمی فدراسیون ناشنوایان معرفی شد

 

بر اساس گزارشات، طی مراسمی در روز سه شنبه 30 فروردین 1401، اپراتور همراه اول به عنوان حامی فدراسیون ناشنوایان معرفی شد. بیست و چهارمین دوره مسابقات المپیک ناشنوایان از 9 تا 25 اردیبهشت1401 در شهر کاشیاس دوسول برزیل برگزار می شود و کاروان تیم های ورزشی ناشنوایان کشورمان ایران نیز با حمایت این اپراتور با شعار «موفقیت در سکوت» و با نام «صدای ایران» در این دوره حضور خواهند داشت.


در بیست و چهارمین دوره مسابقات المپیک ناشنوایان ورزشکاران مرد کشورمان در 9 رشته کشتی آزاد، کشتی فرنگی، تکواندو، کاراته، فوتبال، والیبال ساحلی، دو و میدانی، تیراندازی و جودو و ورزشکاران زن در رشته کاراته، تکواندو و تیراندازی با رقیبان خود به رقابت می پردازد. اینطور که پیداست در این رویداد ورزشکاران 160 کشور شرکت خواهند داشت که ورزشکاران کشورمان امید زیادی به کسب مدال دارند.

کاروان اعزامی کشورمان به المپیک ناشنوایان 2022 با حمایت همراه اول راهی شهر کاشیاس دوسول برزیل می شود. ورزشکارانی از ۱۶۰ کشور شرکت می کنند که در این دوره ورزشکاران کشورمان امید زیادی به کسب مدال دارند. ناگفته نماند این اپراتور در حال حاضر علاوه بر تیم های ملی ناشنوایان، حامی رسمی تیم های ملی کشتی و والیبال ایران نیز است.

در این مراسم رئیس فدراسیون ناشنوایان مهران تیشه گران و همچنین حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، گروهی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و پیشکسوتان ورزش حضور داشتند. مهران تیشه گران ضمن تقدیر و تشکر از توجهات ویژه ای که به این فدراسیون شده است، اظهار کرد: از اینکه اپراتور همراه اول به عنوان اسپانسر فدراسیون و کاروان ناشنوایان معرفی شد بسیار قدرانیم چراکه بزرگترین لطف در حق محسوب می شود و امیدواریم کاروان کشورمان جزو شش تیم برتر المپیک باشیم.

 

هدایای ایرانسل به مناسبت ماه رمضان اعلام شد

همان طور که می دانید ایرانسل نخستین اپراتور شبکه تلفن همراه و خدمات دیجیتال کشورمان ایران است. این اپراتور طی سال های اخیر در تلاش بوده تا با ارائه به روزترین خدمات و محصولات دیجیتال رضایت کاربران خود را جلب کند. این شرکت به عنوان نخستین ارائه دهنده ی خدمات دیجیتال شناخته می شود. طبق گزارشات، این اپراتور به مناسبت ماه مبارک رمضان 1401،  بسته ی های مکالمه  40 دقیقه رایگان با یک شرایط ویژه و بسته مکالمه سحرگاهی برای مشترکین سیم کارت اعتباری و دائمی خود در نظر گرفته است.

طبق گزارشات روابط عمومی ایرانسل، در ماه مبارک رمضان 1401، کلیه مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند با شماره گیری کد دستوری #۲*۱*۴۴۴۴* و یا از طریق برنامه کاربردی «ایرانسل من» از پیشنهادهای ویژه ی هر 4 دقیقه مکالمه ایرانسلی، 40 دقیقه مکالمه رایگان بهره مند شوند

همچنین در تمام سحرگاه های ماه مبارک رمضان، از ساعت 4 تا 6 بامداد، بسته مکالمه یک ساعته ایرانسل برای مشترکین دائمی و اعتباری رایگان خواهد بود. این بسته نیز مختص مکالمه درون شبکه ای است و فعالسازی آن، با شماره گیری کد دستوری #۱*۱*۴۴۴۴* و یا از طریق برنامه کاربردی ایرانسل من، قابلیت انتخاب و فعالسازی دارند.