قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

سامسونگ احتمالا از صفحه‌نمایش OLED چینی برای گلکسی A73 استفاده خواهد کرد

گوشی های سری گلکسی A برای سامسونگ بسیار مهم است چرا که این دستگاه های میان رده و مقرون به صرفه در سراسر جهان محبوب هستند این گوشی ها با قابلیت های هیجان انگیز و قیمت های بسیار مناسب مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفته است. به همین خاطر فروش بسیار خوبی را تجربه کرده اند. سامسونگ برای جلب رضایت کاربران خود هر سال در تلاش است تا گوشی های سری A را از نظر کیفیت و طراحی ارتقا بخشد. حال شایعاتی منتشر شده که این غول کره ای قرار است تغییراتی در محصولات خود ایجاد کند.


سامسونگ الکترونیک هنوز درباره تأمین‌کنندگان و تعداد سفارش‌ها تصمیم نهایی‌اش را نگرفته است. احتمال دارد ابتدا سامسونگ پنل‌های چینی را ارزیابی کند و درنهایت تصمیم بگیرد چه تعداد از کدام تأمین‌کننده نیاز دارد. با این‌ تفاسیر، انتظار می‌رود اگر شرکت‌های
BOE و CSOT بتوانند پنل‌هایی با قیمت بسیار ارزان‌تر تهیه کنند، سامسونگ میزان خریدش را برای افزایش حاشیه سود در گلکسی A73 افزایش خواهد داد.

به‌نظر می‌رسد سامسونگ برای افزایش حاشیه سود خود در این دستگاه‌ها تصمیمی گرفته و در حال بررسی استفاده از پنل‌های OLED چینی برای گلکسی A73 است. ناگفته نماند سامسونگ دیسپلی قبلا تمام پنل‌های OLED به‌کاررفته در گوشی‌های هوشمند سامسونگ را تأمین می‌کرده است. برای دستیابی به پنل‌های OLED ارزان‌تر، انتظار می‌رود سامسونگ الکترونیک صفحه‌نمایش OLED خود را از شرکت‌های چینی BOE و CSOT تهیه کند.

گفتنی است شرکت‌ها‌ی چینی باتری‌های سامسونگ را تأمین کرده‌اند و CSOT نیز در حال تهیه پنل‌های OLED برای گوشی‌های پایین‌رده سری گلکسی M سامسونگ است. گلکسی A73 احتمالا نیمه اول سال ۲۰۲۲ وارد بازار خواهد شد. طبق شایعات، این گوشی به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و لرزش‌گیر اپتیکال مجهز خواهد شد.شرکت‌های چینی به‌تدریج نقش بیشتری در زنجیره تأمین سامسونگ خواهند داشت.

 

لنوو در صدر فروشندگان رایانه های شخصی قرار گرفت

چندین سال است که رایانه های شخصی فروش خوبی را تجربه نکرده اند درواقع در این 6 سال اخیر با افت شدیدی روبرو بوده ایم .در سال 2018 میلادی افت و خیزهای مختلفی را داشته است. اما حالا گزارشاتی منتشر شده که نشان می دهد شرایط رو به بهبود است، موسسه تحقیقاتی Canalys گفته است کمپانی لنوو با وجود کمبود فلج کننده نیمه هادی ها موفق شد بالاترین سهم از فروش رایانه های شخصی جهانی را از آن خود کند و بعد از آن اچ پی قرار دارد. بعد از این دو کمپانی دل، اپل و ایسر به ترتیب در جایگاه های بعدی قرار گرفتند و ۵ مقام برتر مشخص شد.


بر اساس آمار، فروش نوت بوک لنوو و ورک‌استیشن سالانه
۳ درصد افزایش یافته و به ۶۷٫۴ میلیون دستگاه رسیده است، درحالی‌که رایانه‌های رومیزی با فروش بیش از ۱۶٫۶ میلیون واحد، نرخ رشد حتی بیشتر از ۱۲ درصد را تجربه کرده‌اند. دلیل افزایش تقاضا نیز کاملا واضح است؛ شیوع ویروس کرونا و اجبار به دورکاری و حضور مجازی در کلاس‌های درس این مسئله را توجیه می‌کند.

طبق گزارشات، مجموع فروش‌های رایانه‌های رومیزی و نوت‌بوک‌ها، از جمله ورک‌استیشن‌ها در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱ به ۸۴٫۱ درصد رسید. از آنجایی که تقاضا به طرز عجیبی در این بازه زمانی زیاد شده بود، اگر عرضه به دلیل اختلال در زنجیره تأمین با مشکل مواجه نمی‌شد، این تعداد می‌توانست بسیار بیشتر باشد.

از زمان شیوع بیماری کرونا، بخش رایانه شاهد رشد سالانه ۹ درصدی بوده است، ولی احتمالا مشکلات پیش آمده در عرضه رایانه‌های شخصی تا سال ۲۰۲۲ افزایش می‌یابد.

اچ‌پی با وجود کاهش ۵٫۷ درصدی سالانه در مقایسه با آمارهای سال گذشته، ۲۰٫۹ درصد سهم بازار را از آن خود کرده است. تعداد واحدهای فروخته شده آن ۱۷٫۵۹۷ میلیون بود. رتبه سوم، دل با ۱۵٫۱۸ میلیون محموله است. با این حال، در بخش رشد سالانه، این شرکت در صدر فهرست قرار دارد و آمار آن رقم چشمگیر ۲۶٫۷ درصد را نشان می‌دهد.

بااین‌حال، این لنوو است که رقبای خود را پشت سر گذاشته و در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱ بیشترین مشارکت را در فروش رایانه‌های شخصی داشته است. سهم بازار این شرکت چینی در بازه زمانی مذکور ۲۰٫۹ درصد بوده است.

سرانجام باید به دو شرکت اپل و ایسر اشاره کرد که به ترتیب ۱۴٫۴ و ۵٫۷ درصد رشد سالانه داشته‌اند. شرکت اول ۹٫۳ درصد سهم بازار را با فروش ۷,۸۲۴ میلیون دستگاه از آن خود کرده، درحالی‌که دومی با فروش ۶,۰۷۶ میلیون دستگاه به ۷٫۲ درصد سهم بازار دست یافته است.

 

مشخصات احتمالی آنر X30 مکس منتشر شد

بر اساس اطلاعات منتشر شده، مدتی است که کمپانی چینی آنر فعالیت خود را نسبت به گذشته چندین برابر کرده است. ظاهرا موج جدیدی از گوشی های هوشمند آنر در راه است. یک کاربر فعال چینی مشخصاتی از گوشی آنرX30 مکس به اشتراک گذاشته است که انتظار می رود به زودی روانه ی بازار شود. این محصول احتمالا به یک نمایشگر ۷٫۰۹ اینچی و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.


طبق گزارشات این افشاگر، آنر
X30 مکس به یک نمایشگر ۷٫۰۹ اینچی مجهز خواهد بود. هنوز مشخص نیست که سلفی این دستگاه در پانچ‌هول قرار خواهد داشت یا از ناچ قطره‌ای بهره خواهد برد. در برخی از شایعات قبلی اعلام شده است که این محصول به پردازنده‌ی دایمنسیتی ۱۱۰۰ مجهز خواهد شد. این در حالی است که اطلاعات جدید از این گوشی نشان می‌دهد که از یک تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۰۰ بهره خواهد برد.

ابعاد بزرگ آنر X30 مکس باعث شده است یک باتری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت در دل آن تعبیه شود. این محصول به‌احتمال زیاد از فناوری شارژ سریع ۲۲٫۵ وات پشتیبانی خواهد کرد. دوربین اصلی این دستگاه از یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بهره خواهد بود. هنوز مشخص نشده است سیستم دوربین پشتی این گوشی از سه لنز بهره خواهد برد یا به یک سیستم دوربین چهارلنزی مجهز خواهد بود. جزئیات دیگر در مورد گوشی مورد اشاره هنوز در دسترس قرار نگرفته است.

آنر ۵۰ در واقع مدل اروپایی یکی از گوشی‌های جدید سری آنر است که چند ماه قبل در چین معرفی شده است. همچنین به‌ نظر می‌رسد آنر ۵۰ لایت، نسخه‌ی اروپایی هواوی نوا 8i باشد.بنا به اعلام برخی خبرها، آنر قصد دارد در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان ۱۴۰۰) رویدادی در اروپا برگزار کند. انتظار می‌رود در این مراسم شاهد معرفی رسمی آنر 50 و آنر ۵۰ لایت باشیم. این گوشی‌ها از خدمات موبایل گوگل (GMS)  بهره خواهند برد.

وب‌سایت JD.Com به‌تازگی گوشی‌های هوشمند مورد انتظار آنر از جمله آنر X30 مکس، آنر 30i و آنر پلی 5 لایت را به فهرست محصولات خود اضافه کرده است. ظاهرا این دستگاه‌ها به‌زودی در چین رونمایی خواهند شد. البته هنوز مشخصات دقیق آنر 30i و آنر پلی ۵ لایت در دسترس قرار نگرفته استِ اما ویژگی‌های آنر X30 مکس توسط یکی از افشاگران چینی خبرهای فناوری فاش شده است.

انتظار می‌رود بسیاری از تولیدکنندگان چینی گوشی هوشمند از جمله آنر، محصولات جدیدی برای این جشنواره معرفی کنند. بدین ترتیب آنر X30 مکس احتمالا تا پایان ماه جاری یا اوایل ماه نوامبر، در چین رونمایی خواهد شد.جشنواره‌ی فروش آنلاین موسوم به دابل ایلِوِن در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد.

مشخصات و قیمت مدل 4G هواوی نوا 9 پیش از معرفی رسمی در اروپا، فاش شد

اینطور که به نظر می رسد کمپانی هواوی در 29 مهرماه سال جاری تصمیم دارد از یک گوشی جدید سری نوا برای بازار اروپا رونمایی کند. ظاهرا این کمپانی چینی از مدل 4G  گوشی نوا ۹ رونمایی خواهد کرد. چندی پیش اینگوشی در بازار چین معرفی شد و قبل از رونمایی این محصول فروشگاه آمازون به طور سهوی، قیمت گوشی هواوی نوا ۹ – Huawei nova 9 را فاش کرده است.


مدل
4G نوا ۹ از یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی سلفی بهره می‌برد. دوربین اصلی این دستگاه ۵۰ مگاپیکسل است که در کنار آن یک لنز فوق‌ عریض هشت مگاپیکسلی و یک لنز دو مگاپیکسلی تعبیه شده است. این گوشی هواوی به‌طور پیش‌فرض اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، 4G، وای‌فای، بلوتوث ۵ و یک درگاه یواس‌بی سی اشاره کرد. این دستگاه فاقد درگاه ۳٫۵ میلی‌متری هدفون است و از شبکه‌های 5G پشتیبانی نمی‌کند.

به گزارش گیزموچاینا ، مدل 4G هواوی نوا ۹ از یک نمایشگر ۶٫۵۷ اینچی اولد با لبه‌های خمیده بهره می‌برد. وضوح تصویر این صفحه‌نمایش +Full HD و تراکم آن ۳۹۲ پیکسل بر اینچ است. دوربین سلفی این گوشی در بریدگی بیضی‌شکل در گوشه‌ی بالای نمایشگر قرار داده شده است.

هواوی نوا ۹ مدل 4G با رم ۸ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت در اروپا با قیمت ۴۹۹ یورو به‌ فروش خواهد رسید. البته گفته شده است قیمت این محصول در برخی از نواحی اروپا تا ۵۴۹ یورو افزایش خواهد داشت.

تراشه‌ی مرکزی این محصول اسنپدراگون 778G است. این دستگاه از هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد. البته گوشی یادشده از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی پشتیبانی نمی‌کند. باتری در نظر گرفته‌شده برای این محصول ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و از فناوری شارژ سریع ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند.

ریلمی سال آینده موبایلی با فناوری شارژ فوق سریع ۱۲۵ واتی معرفی می کند

یکی از مهم ترین ویژگی ها که اغلب کاربران در زمان خرید گوشی تلفن همراه به آن توجه می کنند شارژ سریع تلفن همراه است. درواقع با تمام شدن شارژ عملا کاربر نمی تواند کاری را انجام دهد. حال کمپانی های در که این حوزه فناوری فعالیت دارند در تلاش هستند تا محصولاتی ارائه دهند رضایت کاربران را به خود جلب کنند. مدتی پیش کمپانی اوپو از فناوری شارژ سریع 125 وات رونمایی کرد ظاهرا ریملی زیر شاخه ی این کمپانی قصد دارد اولین گوشی مجهز به شارژ فوق سریع 125 واتی با نام UltraDart معرفی کند اما هنوز اطلاعیه رسمی از سوی این کمپانی منتشر نشده است.


در این فناوری از تکنیک شارژ سه روشه
 three-way charging solution استفاده شده است. در این تکنیک از ولتاژ کاهشی برای به حداکثر رساندن قدرت شارژ و همچنین از شیوه موثری برای جلوگیری از افزایش دما استفاده شده است.

 در ضمن در سیستم شارژ این فناوری از ساختار تراشه برگردان استفاده شده که باعث شده است مسیر بین پورت USB Type کوتاه‌تر و میزان تولید گرما هم کمتر شود. در ضمن در این سیستم یک صفحه فوق نازک با توانایی بالا برای هدایت گرما استفاده شده که می‌تواند در حین فرایند شارژ، گرما را سریع‌ جذب و آن را فوری پراکنده کند.

تکنیک مورداستفاده در این فناوری  و همچنین بهینه‌سازی کل فرایند شارژ برای جلوگیری از افزایش دمای دستگاه در حین شارژ، باعث شده است راندمان فناوری شارژ فوق‌سریع ریلمی به ۹۸ درصد برسد.

معاون ریلمی در هند، اروپا و آمریکای لاتین یعنی آقای Madhav Shet در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که سال آینده گوشی جدیدی از ریلمی با فناوری شارژ فوق‌سریع آن روانه بازار خواهد شد.

وی همچنین اعلام کرده که ریلمی سال آینده یک گوشی پرچم‌دار از سری گوشی‌های ریلمی جی تی را نیز معرفی و عرضه خواهد کرد؛ البته هنوز مشخص نیست این گوشی چه زمانی در سال آینده معرفی و عرضه می‌شود و وجود یا عدم وجود فناوری شارژ فوق‌سریع ریلمی در این گوشی نیز هنوز مشخص نیست.