قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

مشخصات و قیمت مدل 4G هواوی نوا 9 پیش از معرفی رسمی در اروپا، فاش شد

اینطور که به نظر می رسد کمپانی هواوی در 29 مهرماه سال جاری تصمیم دارد از یک گوشی جدید سری نوا برای بازار اروپا رونمایی کند. ظاهرا این کمپانی چینی از مدل 4G  گوشی نوا ۹ رونمایی خواهد کرد. چندی پیش اینگوشی در بازار چین معرفی شد و قبل از رونمایی این محصول فروشگاه آمازون به طور سهوی، قیمت گوشی هواوی نوا ۹ – Huawei nova 9 را فاش کرده است.


مدل
4G نوا ۹ از یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی سلفی بهره می‌برد. دوربین اصلی این دستگاه ۵۰ مگاپیکسل است که در کنار آن یک لنز فوق‌ عریض هشت مگاپیکسلی و یک لنز دو مگاپیکسلی تعبیه شده است. این گوشی هواوی به‌طور پیش‌فرض اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، 4G، وای‌فای، بلوتوث ۵ و یک درگاه یواس‌بی سی اشاره کرد. این دستگاه فاقد درگاه ۳٫۵ میلی‌متری هدفون است و از شبکه‌های 5G پشتیبانی نمی‌کند.

به گزارش گیزموچاینا ، مدل 4G هواوی نوا ۹ از یک نمایشگر ۶٫۵۷ اینچی اولد با لبه‌های خمیده بهره می‌برد. وضوح تصویر این صفحه‌نمایش +Full HD و تراکم آن ۳۹۲ پیکسل بر اینچ است. دوربین سلفی این گوشی در بریدگی بیضی‌شکل در گوشه‌ی بالای نمایشگر قرار داده شده است.

هواوی نوا ۹ مدل 4G با رم ۸ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت در اروپا با قیمت ۴۹۹ یورو به‌ فروش خواهد رسید. البته گفته شده است قیمت این محصول در برخی از نواحی اروپا تا ۵۴۹ یورو افزایش خواهد داشت.

تراشه‌ی مرکزی این محصول اسنپدراگون 778G است. این دستگاه از هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد. البته گوشی یادشده از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی پشتیبانی نمی‌کند. باتری در نظر گرفته‌شده برای این محصول ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و از فناوری شارژ سریع ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.