قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

ZTE با انتشار تیزری زمان رسمی معرفی اکسون 30 مدل 5G را مشخص کرد

کمپانی زد تی ای سال گذشته از نخستین گوشی هوشمند خود با دوربین زیر نمایشگر را با نام ZTE Axon 20 5G را معرفی کرد. حال اخیرا خبری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه این کمپانی پرچم دار جدیدی را قرار است روانه ی بازار کند این گوشی هوشمند ویژگی‌های منحصر به فردی دارد ازجمله نسل دوم دوربین سلفی مخفی‌شده در پشت صفحه نمایش خواهد داشت. بعد از منتشر شدن اطلاعاتی از مشخصات سخت افزاری و ویژگی های دوربین اکسون ۳۰، حال نوبت به مشخص‌شدن زمان معرفی آن رسیده است. به نظر می رسد این محصول در 5 مرداد سال جاری معرفی می شود.

چندی پیش، اکسون ۳۰ در وب‌سایت سازمان TENNA فهرست شد تا اطلاعاتی از مشخصات سخت‌افزاری‌اش در‌اختیارمان قرار گیرد. در وب‌سایت رسمی سازمان رگولاتوری چین، اشاره شده است که اکسون ۳۰ دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۵ و ۲ مگاپیکسلی خواهد داشت

در دل اکسون ۳۰ زد تی ای، قرار است تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام تعبیه شود که درواقع، عملکردی نزدیک به تراشه پرچم‌دار کوالکام، اسنپدراگون ۸۸۸ دارد. از‌نظر حافظه رم نیز سه گزینه ۶ و ۸ و ۱۲ گیگابایتی و ازنظر حافظه ذخیره‌سازی سه گزینه ۱۲۸ یا ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی در‌اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

GSMArena گزارش می‌دهد ZTE تیزری از پرچم‌دارش منتشر کرده و اطلاعات مهمی از آن را در‌اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. در تیزر آمده است که گوشی اکسون ۳۰ بیست‌وهفتم جولای (پنجم مرداد) معرفی می‌شود. تصاویری نیز از اکسون ۳۰ در تیزر قرار گرفته است که مشخصات ظاهری پرچم‌دار جدید برند چینی را مشخص می‌سازد با اینکه نسل اول این فناوری نتوانست نظر منتقدان و کاربران را به خود جلب کند و عملکرد ضعیفی داشت، ZTE گفته است که از ایرادات و نواقص نسل اول این فناوری درس گرفته و می‌خواهد مشکلات موجود در آن را با معرفی نسل دوم دوربین سلفی مخفی‌شده در پشت صفحه‌نمایش جبران کند..

ازجمله تغییرات دوربین سلفی افزایش تراکم پیکسلی به ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ است تا امکان تشخیصش برای کاربر دشوارتر شود. گفته می‌شود این گوشی پرچم‌دار دوربین سلفی  ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت و با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری MyOS 11 به بازار عرضه خواهد شد. درپایان، می‌توان انتظار داشت که محصول جدید شرکت چینی حداقل در چهار رنگ‌ معرفی شود. رنگ‌‌ها و طراحی ظاهری پنل جلو و پشتی اکسون ۳۰ را در تیزر منتشر‌شده می‌توانید مشاهده کنید.

اکسون ۳۰ از صفحه‌نمایش ۶/۹۲ اینچی OLED با رزولوشن +FHD برخوردار خواهد بود. همان‌طور‌که اشاره شد، این شرکت قصد دارد در پرچم‌دار جدیدش از نسل دوم دوربین سلفی مخفی‌شده در پشت صفحه‌نمایش استفاده کند.

در پنل پشتی اکسون ۳۰، ماژول دوربینی با طراحی دوال رینگ قرار گرفته که دوربین‌ها و حسگرهایشان در داخل حلقه‌ها قرار می‌‌گیرند. این طراحی در سری پی ۵۰ هواوی و آنر ۵۰ استفاده شده است و با‌‌‌توجه‌‌‌به تیزر منتشرشده، انتظار می‌رود اکسون ۳۰ نیز این ویژگی را به‌همراه داشته باشد.

تولید آیفون 12 مینی متوقف می شود

در اکتبر سال 2020، کمپانی اپل سری آیفون 12 را رونمایی و عرضه کرد. محصولاتی همچون آیفون ۱۲ مینی، آیفون ۱۲ و دو مدل پرو و پرو مکس بودند. این کمپانی با عرضه آیفون 12 مینی سعی داشت تا با این مدل پاسخگوی نیاز بازار را به طور کامل تامین کند تا کاربرانی که به دنبال محصولی سبک همانند آیفون اس ای هستند، بتوانند از آن استفاده کنند. حتی با وجود طراحی های نوین و سخت افزار داخلی قوی، پیش بینی های اپل درباره این گوشی غلط از آب در آمد و این غول فناوری با کاهش تقاضا شدید برای گوشی آیفون 12 مینی روبرو شد. حال اخیرا گزارشاتی منتشر شده که نشان می دهد این کمپانی تولید آیفون 12 مینی را متوقف کرده و قصد ندارد تولید این محصول را ادامه دهد.


گزارش جدیدی که امروز شاهدش هستیم، از سوی یک شرکت تحقیقاتی تایوانی به نام
TrendForce منتشر گشته و در آن اشاره شده که تولید آیفون 12 مینی در حال حاضر متوقف شده است. در واقع،‌ این گوشی کوچک در حالی که تنها حدود 6 ماه از عرضه‌اش می‌گذرد، به پایان عمر خود رسیده است.

تحلیلگر معتبر، مینگ-چی کو نیز اظهار داشت فروش این مدل به حدی بد بوده که آیفون‌های 2022 اپل دیگر شامل نسخه مینی نخواهد بود. در مقایسه با سایر مدل‌‌ها، آیفون 12 مینی فروش ناامیدکننده‌ای را چه در بازار داخلی آمریکا و چه در بازارهای جهانی شاهد بوده و حتی با وجود تخفیف‌های خوبی که اپل در مناسبت‌های مختلف بر روی این مدل اعمال کرده،‌ فروش آن به حد مورد انتظار نرسیده استبرای کسانی که در جریان اتفاقات نیستند باید بگوییم با فاصله کمی از عرضه آیفون 12 مینی، گزارش‌هایی در رابطه عدم استقبال خریداران و کاهش تقاضای برای این گوشی منتشر شد. در ادامه گفته شد که اپل ممکن است به دلیل تقاضای پایین، تولید آیفون 12 مینی را متوقف کند.

بر اساس این گزارش،‌ فروش آیفون 12 مینی به هیچ وجه به اندازه سایر مدل‌های سری 12 آیفون نبوده است. به عنوان مثال، مدل‌هایی مانند آیفون 12 پرو و ​​12 پرو مکس به خوبی در سراسر جهان فروخته می‌شدند و محبوبیت مدل استاندارد آیفون 12 نیز باعث شده تا اپل در کشورهای در حال توسعه‌ای مانند هند فروش بی‌سابقه‌ای را تجربه کند.

در نتیجه این اتفاقات، اپل تصمیم خود را برای توقف تولید آیفون 12 مینی گرفته است. البته غول کوپرتینویی همچنان در فروشگاه‌های رسمی و آنلاین و آفلاین خود به فروش این گوشی ادامه می‌دهد و فروش را متوقف نکرده است. با این حال، انتظار می‌رود در اواخر سال جاری میلادی موجودی فعلی آیفون 12 مینی در بازار به اتمام رسیده و برای همیشه به تاریخ بپیوندد.

مشخصات کلیدی Mi CC11 و Mi CC11 Pro شیائومی منتشر شد

بر اساس گزارشات دریافتی از چین، شیائومی در حال کار بر روی سری گوشی های هوشمند Mi CC11 است. گزارشاتی وجود دارد که نشان می دهد این سری شامل می CC11 و می CC11 پرو است و انتظار می رود در اواسط یا اواخر ماه آگوست معرفی شوند و طی هفته های آتی سری می CC11 توسط TENAA و 3C  مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا امکان عرضه به بازار چین را داشته باشند. امکان دارد بعد از مدتی با عنوان سری Mi Note راهی بازار می شوند. یک افشاگر برخی از اطلاعات سری می CC11 شیائومی را منتشر کرده است.

شیائومی از شرکت‌هایی در حوزه‌ی فناوری محسوب می‌شود که همراه با محصولات جدید خود، نوآوری‌های شگفت‌آوری به کاربران و طرفداران ارائه می‌دهد. طبیعتا سری می ۱۲ شیائومی همراه با ویژگی‌های در خور توجهی خواهد بود که برای مثال می‌توان به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی اشاره کرد. انتظار می‌رود سری می ۱۲ شیائومی با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۹۵ و در اواخر سال ۲۰۲۱ معرفی و با اندکی تأخیر روانه‌ی بازار شود.

با در نظر گرفتن این که انتظار می‌رود این محصولات شیائومی در ماه آگوست معرفی شوند، احتمالا طی هفته‌های آینده سری می CC11 توسط TENAA و 3C مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا امکان عرضه به بازار چین داشته باشند. با دریافت این مجوزها، برخی از مشخصات مدل‌های سری می CC11 در وب‌سایت‌های رسمی سازمان‌های ذکرشده قرار خواهد گرفت و می‌توانیم اطلاعات بیشتری از محصولات شیائومی به دست آوریم.

افشاگر در پست خود تنها به سری می CC11 نپرداخته است و به گوشی‌های هوشمند دیگر شیائومی نیز اشاره می‌کند. گویا می میکس ۴ قرار است از حسگر GN1 سامسونگ استفاده کند و می ۱۲ شیائومی  اولین تلفن هوشمندی باشد که همراه با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی روانه‌ی بازار می‌شود.

نسخه‌ی استاندارد سری می CC11 شیائومی دارای تراشه‌ی اسنپدراگون 778G یا 780G کوالکام و دارای ماژولی در پنل پشتی خواهد بود که از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین دیگری با حسگر تله‌فوتو تشکیل می‌یابد.

در کنار مدل استاندارد، گوشی شیائومی دیگری به نام می CC11 پرو نیز معرفی خواهد شد که احتمالا به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام مجهز خواهد بود. اسنپدراگون ۸۷۰ از اسنپدراگون ۸۸۸ کمی ضعیف‌تر است؛ اما می‌توان می CC11 پرو را تلفن هوشمندی با مشخصات بالارده محسوب می‌کرد. یک افشاگر اطلاعاتی در مورد سری می CC11شیائومی منتشر کرده است که علاوه بر تراشه، به جزئیات ماژول دوربین این محصولات شرکت چینی می‌پردازد.

اخیرا یک افشاگر به انتشار اطلاعاتی از سری می CC11 شیائومی پرداخته است که GizmoChina به بررسی آن‌ها می‌پردازد. افشاگر در پستی که منتشر کرده است به پنل صفحه‌نمایش سری می CC11 اشاره می‌کند. گویا شیائومی در نظر دارد می CC11 را با پنل OLED و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز روانه‌ی بازار کند.

گزارش‌هایی وجود دارد که شیائومی در حال کار روی سری می سی سی ۱۱ (Mi CC11) است که حداقل شامل دو محصول می‌شود. طبق گفته‌ها، این سری شامل  می CC11 و می CC11 پرو است و انتظار می‌رود در اواسط یا اواخر ماه آگوست معرفی  و سپس راهی بازار چین شوند.

در پنل پشتی گوشی ی CC11 پرو دوربینی با ابعاد ۱/۱.۳ اینچ قرار دارد که دوربین دیگری با ویژگی پریسکوپ و امکان بزرگ‌نمایی ۵ برابر آن را همراهی می‌کند. متأسفانه مشخص نشده است که آیا CC11 پرو مانند نسخه‌ی استاندارد از صفحه‌نمایشی OLED استفاده خواهد کرد یا خیر؛ اما دور از ذهن نیست که برای مدل پروی سری می CC11 نیز پنل OLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز یا حتی بالاتر در نظر گرفته شود.

ZTE به دنبال ثبت رکورد جدید با گوشی مجهز به رم 20 گیگابایتی

همان طور که می دانید اکثر گوشی های پرچم دار موجود در بازار موبایل مجهز به رم 12 گیگابایتی هستند و لنوو Legion 2 Pro  از ۱۸ گیگابایت رم نیز بهره می برند، به نظر می رسد شرکت ZTE تصمیم دارد رکورد جدیدی را در رابطه با ظرفیت رم ثبت کند و موبایلی با رم ۲۰ گیگابایتی عرضه کند. در حال حاضر بیشترین میان رم استفاده شده در گوشی موبایل مربوط به گوشی لنوو Legion 2 Pro بود که ۱۸ گیگابایت رم داشت. هنوزمشخص نیست این دستگاه چه زمانی رونمایی و عرضه می شود، حتی اطلاعاتی درباره نام و مدل آن بدستمان نرسیده است. 

در حال حاضر اطلاعات فنی زیادی در این مورد منتشر نشده و خود شرکت ZTE نیز چنین موضوعی را تایید نکرده است. حتی امکان دارد چنین گوشی با این میزان رم در آینده تولید نشود و تنها در حالت آزمایش قرار داشته باشد. پیش از این ZTE عنوان کرده بود قصد دارد سری جدید آکسون ۲۰ را با نام آکسون 30 با فناوری دوربین زیر نمایشگر و به صورت بهبود یافته عرضه کند.

البته برخی نیز معتقدند امکان استفاده از رم مجازی نیز وجود دارد. بدین ترتیب ممکن است گوشی جدید ZTE داریا 18 گیگابایت رم معمولی و ۲ گیگابایت حافظه رم مجازی را پشتیبانی کند. پیش از این ایسوس راگفون ۵ را با ۱۸ گیگابایت رم عرضه کرده بود و امکان دارد ZTE تلاش کند تا در این زمینه رکورددار باشد.

مدیر اجرایی شرکت ZTE  به نام لو کیانهائو در شبکه اجتماعی خود به نام ویبو پستی را منتشر کرده که در آن یک گوشی با حافظه رم بیست گیگابایتی وجود دارد. به همین دلیل بسیاری از منابع از تلاش این شرکت برای ساخت گوشی با رم ظرفیت بالا اشاره کرده اند.

جدیدترین گزارشات از گوشی هوشمند منعطف شیائومی

بر اساس گزارشات وب سایت LetsGoDigital  ، اینطور که به نظر می رسد کمپانی شیائومی (Xiaomi)  تصمیم دارد در سال جاری میلادی از دو گوشی هوشمند تاشو دیگر رونمایی کند. بعد از آنکه می میکس فولد (Mi Mix Fold) همانند گلکسی زد فولد 2 به طور رسمی عرضه شد، این تولید کننده چینی به فکر طراحی های جدید و متفاوت افتاد و قرار بر این شد برای محصولات آینده از آنها استفاده کند. یکی از این محصولات احتمالا تاشو خواهد بود که نمایشگر بزرگ آن  درون و پشت تلفن را می پوشاند. مثل گوشی می میکس فلیپ Mi Mix Flip  که هفته ی قبل از طریق وب سایتLetsGoDigital  گزارش شد.


طبق آخرین شایعات، شیائومی در سه‌ماهه چهارم سال
۲۰۲۱ گوشی تاشو دیگری را معرفی خواهد کرد. فعلاً مشخص نیست که این مدل از چه نوعی خواهد بود. در ۵ اسفند ۱۳۹۸ (۲۴ فوریه سال ۲۰۲۰)، شیائومی پکن پتنت خود را به اداره ملی مالکیت معنوی چین (CNIPA) ارائه داد. این اسناد که در ۱۶ تیر ۱۴۰۰ (۶ جولای ۲۰۲۱) منتشر شد، شامل ۲۱ تصویر است که دستگاه را از هر طرف نشان می‌دهد. این فایل‌ همچنین شامل دو رندر رنگی است. رندرهای طراحی شده توسط شیائومی ذهنیت خوبی در مورد محصول نهایی ارائه می‌دهند.

این جنبه طراحی پیش‌تر در گوشی میت Xs هواوی دیده شده بود. یک دوربین سلفی در این قاب گنجانده شده که از چندین لنز مختلف تشکیل شده است. علاوه‌براین، یک سیستم دوربین طراحی شده به صورت عمودی نیز در پشت آن قابل مشاهده است.یک فریم عمودی نیز برای اتصالات لازم در کنار نمایشگر منعطف دیده می‌شود. این بخش از لحاظ ضخامت کمی از نمایشگر بیرون زده است. نکته مثبت این است که پس از تا شدن،‌ به‌طور یکپارچه در کنار هم قرار می‌گیرند.

این بار، شیائومی چینی دوباره طرح تلفن تاشوی دیگری را به ثبت رسانده است. درواقع این دستگاه جدید یک گوشی هوشمند است که به سمت داخل خم شده و نمایشگر بزرگ آن درون و پشت تلفن را می‌پوشاند مانند گوشی  Mi Mix Fold، این دستگاه منعطف نیز دارای صفحه‌نمایش تاشوی داخلی است. با این حال، صفحه‌نمایش انعطاف پذیر تعبیه شده برای پتنت جدید شیائومی بزرگ‌تر از نمونه‌های پیشین است. نمایشگر آن از داخل دستگاه به سمت جلو ادامه می‌یابد و صفحه نمایشگر جداگانه‌ای برای پشت‌ موجود نیست. به نظر می‌رسد که دکمه روشن/ خاموش در بالای دستگاه قرار دارد. همچنین می‌توان اسپیکری را در بالا و پایین گوشی هوشمند دید. همچنین احتمالا مکان اتصال USB-C نیز در پایین است.

پس از باز شدن، این دستگاه صفحه بزرگی به اندازه تبلت به شما ارائه می‌دهد. از آنجا که نمایشگر از کنار دستگاه ادامه پیدا می‌کند، این گوشی شیائومی طراحی متمایز و شیکی دارد. شیائومی در دستگاه‌های دیگری مانند می میکس آلفا (Mi Mix Alpha) از چنین طراحی نمایشگری بهره برده، اما این اولین گوشی هوشمند تاشوی آن است که از این نوع صفحه‌نمایش استفاده می‌کند.