قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

حضور شاتل موبایل در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تلکام

همان طور که میدانید شاتل موبایل یک مجموعه فعال در زمینه ی خدمات دسترسی به اینترنت و همچنین ارائه دهنده ی سیم کارت هوشمند در کشور است که توانسته طی سال های فعالیت، خدمات مفیدی را در این زمینه به مشترکین خود ارائه دهد. اکنون این اپراتور با حضور در بسیت و دومین نمایشگاه بین المللی تلکام 2021، جدیدترین فناوری های سیم کارت های خود را  به علاقه مندان در این نمایشگاه ارائه داده است.

بنابر گزارشات روابط عمومی شاتل موبایل، در این نمایشگاه که از ۲ تا ۵ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، شاتل موبایل در سالن ۹-۸ محصولات و خدمات متنوع خود را به مشترکین شخصی و سازمانی معرفی خواهد کرد. برخی از این خدمات برای اولین بار در کشورمان ایران از سوی این اپراتور تلفن همراه ارائه شده است.

شاتل موبایل؛ ارائه دهنده ی سیم کارت هوشمند در کشور، در حالی در نمایشگاه تلکام حضور می یابد که به تازگی با هدف بهبود عملکرد و توسعه قابلیت های سیم کارت هوشمند از امکان انتخاب و تغییر دستی شبکه رادیویی میزبان از طریق کدهای دستوری رونمایی کرده است.

مشترکان سیم کارت های شاتل موبایل می‏توانند از طریق شماره‌گیری کد‌ دستوری #۸*۱* بدون نیاز به اعمال تنظیمات خاص یا نصب اپلیکیشن، امکان استعلام وضعیت اتصال، تغییر و انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان سیم کارت خود یا بازگشت به حالت انتخاب هوشمند شبکه را داشته باشند.

کلیه مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل در ۲۱ استان کشور شامل خوزستان، خراسان رضوی، اصفهان، یزد، قم، گیلان، مازندران، آذربایجان غربی، ایلام، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، کرمان، بوشهر، چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، زنجان، همدان و اردبیل به این قابلیت دسترسی دارند. این خدمت به زودی در تمام ۳۱ استان کشور ارائه خواهد شد.

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت شاتل موبایل و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در مورد شبکه تلفن همراه شاتل موبایل با پوشش سراسری 3G  و 4G/LTE با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می توانند به وب سایت شاتل موبایل مراجعه نمایند و یا از یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

ارائه سیم کارت با برند اختصاصی سازمان‌ها و شرکت‌ها، فناوری موبایل کانکت به عنوان جدیدترین تکنولوژی احراز هویت از طریق سیم کارت و راهکارAPN-VPN برای ارتباط با ثبات درون سازمانی بدون نیاز به اینترنت از یک بستر امن و مطمئن، از جمله راهکارهای سازمانی این اپراتور است که صاحبان کسب و کار می توانند در این نمایشگاه با آنها بیشتر آشنا شوند.

قابلیت «انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان»سیم کرت های شاتل موبایل سراسری شد

همان طور که می دانید فناوری «انتخاب دستی شبکه رادیویی» برای نخستین بار در آبان ماه سال جاری در کشور توسط شاتل موبایل به صورت آزمایشی در 21 استان کشورمان پیاده سازی شده بود، اکنون گزارشی منتشر شده مبنی بر اینکه دسترسی کلیه کاربران  این اپراتور در سراسر ایران قرار گرفته است.

بر اساس گزارشات روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور با هدف بهبود عملکرد و توسعه قابلیت های سیم کارت هوشمند شاتل موبایل، در فاز جدید پیاده سازی فناوری نوآورانه هوشمندی، قابلیت انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان با شماره گیری کد دستوری #۸*۱* که پیش از این در چندین استان پیاده سازی شده بود، بعد از تحلیل باز خوردها و بهینه سازی زیر ساخت های فنی، در حال حاضر در دسترس تمامی کاربران سیم کارت های شاتل موبایل در کلیه استان های کشور قرار گرفته است.


در حال حاضر کلیه کاربران سیم کارت های شاتل موبایل در
۲۱ استان کشور شامل خوزستان، خراسان رضوی، اصفهان، یزد، قم، گیلان، مازندران، آذربایجان غربی، ایلام، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، کرمان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، زنجان، همدان و اردبیل از طریق شماره‌گیری کددستوری #۱*۸*۱*، امکان استعلام و مشاهده وضعیت شبکه رادیویی میزبان، از طریق شماره‌گیری کددستوری #۲*۸*۱* امکان انتخاب و تغییر دستی شبکه میزبان بین هر سه شبکه تلفن همراه اصلی کشور و از طریق شماره‌گیری #۳*۸*۱* امکان فعالسازی مجدد انتخاب هوشمند شبکه را دارند.

شاتل موبایل تنها اپراتور تلفن همراه ایران است که امکان اتصال خودکار و هوشمند به شبکه هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور را برای مشترکین سیم کارت های خود فراهم کرده و با تحلیل مداوم شبکه و آنتن‌های موجود در موقعیت جغرافیایی محل قرارگیری مشترکین، با کیفیت ترین شبکه رادیویی در هر منطقه را به صورت کاملا خودکار و هوشمند و بدون نیاز به هیچگونه تنظیم یا نصب اپلیکیشن اضافه، انتخاب می‌کند.

با پیاده سازی قابلیت «انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان» مشترکین سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل در تمامی استان‌های کشور می توانند ضمن بهره مندی از فناوری انتخاب هوشمند شبکه، در صورت تمایل از طریق شماره‌گیری کد ‌دستوری #۸*۱* از وضعیت اتصال شبکه رادیویی میزبان سیم‌کارت خود مطلع شوند و یا با تغییر شبکه رادیویی میزبان خود، از میان هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور، شبکه میزبان مطلوب خود را انتخاب کنند.

احتمال افزایش تعرفه اینترنت همراه در سال جاری

بر اساس خبرهای منتشر شده، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاون وزیر صادق عباسی شاهکوه اعلام کرده است که با وجود اینکه در سال جاری نیاز به افزایش تعرفه اینترنت همراه حس می شود اما به احتمال زیاد امسال این افزایش قیمت رخ نخواهد داد.

شاهکوه افزود: در رابطه با افزایش کیفیت و ارائه خدمات بخش اینترنت در حوزه اینترنت همراه، امسال نمی توانیم کاری انجام دهیم؛ زیرا براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی سال جاری مجاز به تغییر تعرفه اینترنت نیستیم و امسال را باید با همین تعرفه ادامه دهیم.

رئیس رگولاتوری پیش از این تاکید کرده بود ارائه خدمات با کیفیت بدون تغییر تعرفه امکان پذیر نیست، درواقع طی سال های اخیر علیرغم گسترش پهن باند اینترنت موبایل با کیفیت مطلوب در سراسر کشورمان بدون کمترین احتساب هزینه بوده است. سرمایه‌گذاری اپراتورها به دلیل ثابت ماندن تعرفه پایین آمده، کیفیت خدمات نیز تحت تأثیر قرار گرفته است به اعتقاد برخی کارشناسان این تغییر در حالی صورت می گیرد که تبعات امنیتی و اقتصادی را به همراه داشته باشد.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزایش تعرفه های اینترنت همراه را ضروری دانست و گفت نیاز به افزایش تعرفه در بخش اینترنت همراه حس می‌شود. این مسئله طی چند ماه اخیر با توجه با کاهش کیفیت اینترنت بیشتر مورد توجه بوده و به آن اشاره شده است.

ر

شکایت کاربران از کیفیت خدمات اپراتورهای ثابت و همراه

همان طور که می دانید گوشی های تلفن همراه از سال 1372 وارد کشورمان شد که با برخی مشکلات نیز همراه بود که نه تنها در این سال های اخیر برطرف نشد بلکه با توسعه خدمات در حوزه تلفن همراه بر میزان آن نیز آن افزوده شد. براساس گزارشات اخیر، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عیسی زارع پور در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام اظهار داشت: از زمانی که مسئولیت خود را در وزارت ارتباطات شروع کرده ام یکی از راه های ارتباطی مستقیم که با اکثریت مردم داشته ام از طریق پیامک بوده است که طی این 100 روز گذشته بالغ بر 10 هزار نفر مردم نظرات، مشکلات و دغدغه‌های خود را با او از طریق 09122996321 در میان گذاشته اند.


بیشترین تعداد پیام‌ها مربوط به شکایت از کیفیت خدمات اپراتورهای ثابت و همراه، مشکلات کارکنان شرکت ملی پست و شرکت مخابرات ایران و مشکل دسترسی به اینترنت در برخی روستا بوده است
.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه گفت مواردی که به وزارت ارتباطات مربوط می‌شود را جهت پیگیری به یخش‌های ذیربط ارجاع داده و تاکید شده نتیجه اقدامات به اطلاع ارسال کنندگان پیام اعلام شود.

طبق تصاویر منتشر شده بیشترین شکایت از اپراتورها با 40 درصد مربوط به مخابرات پس از آن همراه اول با 30 درصد و ایرانسل با 25 درصد شکایات قرار دارد. 5 درصد از شکایات هم مربوط به شرکت‌های صبانت، شاتل، های وب و سایر شرکت‌ها بوده است.

تعداد پیام‌های ارسال شده در بازه زمانی شهریور 1400 تا آذر ماه 1400 توسط مردم 9562 عدد می‌باشد که به شرح زیر می‌باشد:

  • شکایت از اپراتورها 20 درصد
  • گپ و گفت صمیمی 18 درصد
  • درخواست اشتغال 17 درصد
  • درخواست توسعه پوشش اینترنت و ارتقا کیفیت در روستاها 16 درصد
  • انتقاد و شکایت مردم از خدمات پست و درخواست‌های پرسنل 13 درصد

زارع پور در پایان ابراز امیدواری کرد که روزی برسد که همه پیام‌های وارده، فقط گپ و گفت و احوال پرسی باشد و هیچ مشکلی در کشور وجود نداشته باشد.