قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

آنر زیر تیغ تحریم؛ این شرکت هم به سرنوشت هواوی دچار می شود

بعد از آنکه آنر از هواوی جدا شد همچنان پر قدرت به فعالیت خود ادامه داد حالا محبوبیت سابق خود را بدست آورده است. اما اخیرا گزارشاتی منتشر شده که نشان می دهد سیاستمداران و سناتورها قصد دارند آنر در لیست تحریم خود قرار دهند. اگر این موضوع صحت داشته باشد و آنر توسط مقامات آمریکایی تحریم شود این کمپانی امکان همکاری با شرکت های آمریکایی را نخواهد داشت.


البته هنوز در این زمینه اجماع وجود ندارد. به نوشته واشنگتن پست، وزارت انرژی و پنتاگون موافق بازگشت آنر به لیست تحریم‌ها هستند، در حالی که وزارت بازرگانی و وزارت خارجه با چنین اقدامی مخالفت می‌کنند. بنابراین، هنوز مشخص نیست که تصمیم نهایی چیست و به احتمال زیاد، موضع‌گیری جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، در این مورد تعیین کننده خواهد بود
.

نتایج تحقیقات CINNO Research از بازار موبایل چین نشان می‌دهد که آنر موفق شده از شیائومی و اپل پیشی گرفته و به سومین تولید کننده برتر گوشی در کشور خود تبدیل شود. این شرکت در ماه ژوئیه امسال موفق به فروش 4 میلیون گوشی شده، در حالی که شیائومی و اپل به ترتیب 3.9 و 3 میلیون فروخته‌اند.

با اینکه آنر فعلاً از لیست تحریم‌های آمریکا خارج شده، اما هنوز هم در کانون توجه است و تعدادی از مقامات همچنان آن را تهدیدی بالقوه برای آمریکا می‌دانند. در همین رابطه اخیراً گزارشاتی به گوش می‌رسد مبنی بر این که برخی از سیاستمداران و سناتورها نسبت به احیای آنر دید خوبی ندارند و قصد دارند این شرکت را هم در لیست سیاه قرار دهند.کاملاً منطقی است که مقامات آمریکایی در مورد روابط بین هواوی و آنر تردید داشته باشند. در واقع بسیاری از سیاستمداران این کشور معتقدند که فروش آنراقدامی صوری بوده تا هواوی بتواند از زیر بار تحریم‌ها شانه خالی کند.

رتبه اول در بازار چین به اوپو تعلق دارد که 5.6 میلیون گوشی هوشمند فروخته و پس از آن هم ویوو با 5.3 میلیون دستگاه در رده دوم قرار گرفته است. با این حال، ماه ژوئیه برای بازار چین چندان پررونق نبود و شاید نتواند ملاک درستی برای قضاوت باشد. در این ماه تنها 26 مدل گوشی در چین عرضه شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 38.1 درصد کمتر است. از این تعداد نیز تنها 11 گوشی هوشمند از شبکه‌های 5G پشتیبانی می‌کنند.

گوشی هوشمند جدید آنر با نام Play 20 Pro در سکوت خبری در بازار چین عرضه شد.

بنابر خبرهای اعلام شده، کمپانی آنر در 27 شهریور سال جاری گوشی جدید Honor Play 20 Pro را در سکوت خبری بدون هیچگونه تبلیغات و تیزری آن را معرفی کرد. درواقع این دستگاه نسخه ی ارتقا یافته Play 20 است که در حال حاضر، نسخه معمولی آن را در خود جای داده است. بعضی از ویژگی های مهم این دستگاه شامل، صفحه نمایش اولد و دوربین چهارگانه و تراشه Helio G80 است. همچنین از باتری 3.800 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 5/22 واتی بهره می برد.


مشخصات
Honor Play 20 Pro

در زیر بدنه آن، تراشه Helio G80 SoC تعبیه شده که با ۸ گیگابایت حافظه رم همراهی می‌شود. حافظه داخلی این گوشی آنر ۱۲۸ گیگابایت است؛ اما هنوز مطمئن نیستیم که آیا از کارت حافظه microSD برای افزایش حافظه پشتیبانی می‌شود یا خیر. این گوشی از باتری ۳،۸۰۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲٫۵ واتی برخوردار است. آنر ادعا می‌کند که شارژر Play 20 Pro می‌تواند آن را تنها در ۶۵ دقیقه کاملا شارژ کند.

دوربین چهارگانه موجود در پنل پشتی Honor Play 20 Pro متشکل از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید انگل، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق است. طراحی این دوربین چهارگانه به‌شکل مربع بوده و فلش LED در بین چهار لنز آن قرار گرفته است.

Honor Play 20 Pro از صفحه‌نمایش ۶٫۵۳ اینچی اولد با رزولوشن Full HD+ بهره‌مند است. همچنین ناچی در نمایشگر دیده می‌شود که میزبانی دوربین سلفی را برعهده دارد. برای امنیت بیشتر، زیر نمایشگر این دستگاه از اسکنر اثر‌انگشت استفاده شده است. در پنل جلویی دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و در پنل پشتی نیز دوربین چهارگانه دیده می‌شود.

گوشی هوشمند Honor Play 20 Pro با داشتن ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۶۹۹ یوان (۲۶۳ دلار) قیمت دارد. دستگاه مذکور هم‌اکنون فقط در چین موجود است و انتظار نداریم که به‌زودی در بازارهای جهانی دیده شود؛ اما ممکن است در چند منطقه آسیایی خارج از چین نیز عرضه شود.

مدل جدید گلگسی ام 21 برای سال 2021 معرفی شد

کمپانی سامسونگ حدودا یک سال پیش گوشی میان رده ی گلکسی ام 21 به سری گوشی ارزان قیمت خود اضافه کرد که مجهز به دوربین سه گانه 48 مگاپیکسلی و باتری 6000 میلی آمپری بود و توانست فروش خوبی را در آن سال کسب کند. حال گزارشاتی منتشر شده مبنی بر اینکه سامسونگ نسخه جدیدی از آن با عنوان Galaxy M21 2021 Edition رونمایی کرده است که تفاوت چندانی با مدل قبلی خود ندارد تنها موردی که در آن دیده می شود، طراحی نسبتاً متفاوت پنل پشتی و استفاده از سنسور 48 مگاپیکسلی جدید GM2 از تولیدات خود سامسونگ است. از تاریخ 26 ژوئیه (4 مرداد) از طریق وب سایت سامسونگ و آمازون به فروش خواهد رسید.


این گوشی سامسونگ به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری
One UI 3.1 Core مجهز شده که نسخه سبک‌تری از One UI 3.1 است. Galaxy M21 2021 Edition تغییرات زیادی نسبت به مدل سال گذشته ندارد و تنها موردی که می‌توان اشاره کرد، طراحی نسبتاً متفاوت پنل پشتی و استفاده از سنسور 48 مگاپیکسلی جدید GM2 از تولیدات خود سامسونگ می باشد.

بقیه مشخصات Galaxy M21 2021 Edition نسبت به مدل معمولی گلکسی ام 21 بدون تغییر باقی مانده و همچنان شاهد استفاده از تراشه پردازشی اگزینوس 9611، صفحه نمایش سوپر امولد 6.4 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس، باتری 6000 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ 15 وات و سنسور اثر انگشت در پشت بدنه، هستیم.

Galaxy M21 2021 Edition  در رنگ‌های مشکی و آبی تولید شده و شامل دو نسخه 6/64 و 6/128 گیگابایتی می‌باشد. قیمتی هم که برای این دو نسخه در نظر گرفته شده به ترتیب معادل 170 و 195 دلار است. فروش گلکسی ام 21 جدید از روز 26 ژوئیه (4 مرداد) از طریق وب سایت سامسونگ و آمازون آغاز خواهد شد.

در جلوی بدنه یک دوربین 20 مگاپیکسلی داخل بریدگی قطره‌ای شکل نمایشگر تعبیه شده و در قسمت پشتی هم یک دوربین سه‌گانه به چشم می‌خورد. همان طور که گفتیم سنسور اصلی این دوربین، 48 مگاپیکسلی و از تولیدات سامسونگ است و در کنار آن یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی نیز به کار گرفته شده است.

 

 

گوشی های تاشوی گوگل و شیائومی احتمالا در سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ رونمایی خواهند شد

بنابر خبرهای اعلام شده، این طور که به نظر می رسد گوشی های هوشمند پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو گوگل در سه ماهه پایانی سال جاری معرفی خواهند شد و جزو پرچم داران 2021 به حساب می آیند. یکی از متخصصین DSCC  که در زمینه نمایشگر تخصص دارد اعلام کرده است که قرار است در این بازه ی زمانی گوشی های هوشمند تاشو کمپانی شیائومی و گوگل نیز معرفی می شود.


بر اساس گزارش
CounterPoint، انتظار می‌رود بازار گوشی‌ تاشو در سال ۲۰۲۱ حدود ۳ برابر نسبت به ۲۰۲۰ رشد کند. تعداد محموله‌های فروش در ۲۰۲۱ تک‌رقمی باقی خواهد ماند و حدود ۹ میلیون دستگاه خواهد بود. البته هنوز شاهد رشد ۳ برابری نسبت به ۲۰۲۰ خواهیم بود و سامسونگ با بیش از ۸۸ درصد سهم بر بازار غالب خواهد بود.

پارک جین، تحلیلگر ارشد Counterpoint که تحقیقات حوزه گوشی‌ تاشو در این شرکت را رهبری می‌کند، می‌گوید: با افت قیمت قابل توجه و همچنین بهبود طراحی و ظاهر دستگاه، به احتمال زیاد سامسونگ با سری جدید گوشی هوشمند تاشوی فلیپ خود مشتریان جوان را هدف قرار می‌دهد. مدل‌های جدید Galaxy Z نیز از S Pen پشتیبانی خواهند کرد و این مسئله می‌تواند به جذب کاربران فعلی سری نوت کمک کند

انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۳، شاهد رشد ۱۰ برابری فروش گوشی‌ تاشو باشیم. حتی با ورود تولیدکنندگان بیشتر به حوزه‌ی گوشی‌ تاشو، انتظار داریم سامسونگ با داشتن نزدیک به ۷۵ درصد سهم بازار همچنان حرف اول را بزند. اگر اپل قصد داشته باشد تا سال ۲۰۲۳ گوشی هوشمند عرضه کند، اتفاقات جذابی در بازار رخ خواهد داد. این اتفاق نه‌تنها نقطه عطفی در فروش گوشی‌ تاشو خواهد بود، بلکه عملکرد و مقیاس اجزا را برای کل زنجیره تأمین بهبود می‌بخشد.

از ابتدا مشخص بود که شیائومی می ۱۲ در این فهرست حضور خواهد داشت؛ اما دیدن گوشی هواوی میت ۵۰ پرو تعجب بسیاری را برانگیخت؛ زیرا معرفی آن در سه‌ماهه چهارم سال جاری دور از انتظار بود. البته در این فهرست گلکسی نوت ۲۰ اولترا هم وجود دارد؛ اما همان‌طور که می‌‌دانید، این دستگاه فعلاً معرفی نخواهد شد. وجود همین خطا می‌تواند ما را در باور کردن سایر اطلاعات موجود در فهرست دچار تردید کند. البته شاید تنها دلیل وجود چنین مشکلی این باشد که فهرست مذکور در اوایل سال تنظیم شده و پس از آن سامسونگ اعلامیه مربوط به انتشار سری گلکسی نوت را منتشر کرده است.

به گزارش گیز چاینا وی فهرستی از دستگاه‌های دارای صفحه‌نمایش تطبیقی ​​۱۲۰ هرتز OLED را با اشاره به زمان انتشار آن‌ها منتشر کرده است. باید به این مسئله اشاره شود که گوشی‌های هوشمند تاشو گوگل، ویوو، شیائومی و اوپو جزو اولین معرفی‌های سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ هستند. همچنین این احتمال وجود دارد که سامسونگ W22 5G دارای طراحی تاشو باشد؛ اما اینکه آیا این دستگاه دارای صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر است یا خیر هنوز مشخص نشده است.

سری هواوی میت 50 احتمالا در تاریخ ۲۹ مهر رونمایی خواهد شد

بر اساس گزارشات منتشر شده، اینطور که به نظر می رسد کمپانی هواوی قرار است رویداد جدیدی در تاریخ 21 اکتبر (29 مهر) در شهر وین برگزار کند و رئیس بخش مصرف کنندگان کانادا و اروپای شرقی هواوی، دکتر درک یو میزبان آن خواهد بود. این کمپانی چینی در نظر دارد در تاریخ ذکر شده از محصولات جدید رونمایی کند. احتمالا شاهد حضور گوشی های سری P50  خواهیم بود.


تحریم‌های ایالات متحده، اتمام قطعات و تراشه‌های دارای مودم 5
G و همکاری نکردن شرکت‌هایی مانند سامسونگ و TSMC برای تولید تراشه‌های کرین، باعث شده است هواوی به خرید تراشه‌هایی با مودم 4G وادار شود. درواقع شرکت چینی جدیدترین پرچم‌داران خود یعنی سری پی ۵۰ را با تراشه‌های مجهز به مودم 4G به بازار عرضه کرد و این یعنی هواوی فرصت حضور در بازار گوشی‌ بالارده با مودم 5G را از دست داده است.

هواوی در نظر دارد ۲۹ مهر کنفرانس خبری برگزار کند؛ رویدادی که محصولات مختلفی در آن معرفی خواهند شد و انتظار می‌رود عرضه‌ی جهانی گوشی هواوی سری پی ۵۰ طی رویداد مورد نظر تأیید شود. در حال حاضر سری پی ۵۰ تنها در بازار چین به فروش می‌رسد. از طرفی در تیزرهای مرتبط با رویداد آینده‌ی هواوی، گوشی هوشمندی نشان داده می‌شود که بسیار شبیه به پی ۵۰ پرو است؛ اما منابع خبری مختلف عقیده دارند که تصویر نشان داده‌شده در تیزر متعلق به سری میت ۵۰  است و شرکت چینی در نظر دارد ۲۹ مهر به معرفی پرچم‌داران بعدی خود بپردازد.

اگر شایعات صحت داشته باشند، سری میت ۵۰ شباهت بسیاری به سری پی ۵۰ خواهد داشت که شامل طراحی ظاهری، طراحی ماژول دوربین (دوال رینگ) و حتی مشخصات سخت‌افزاری می‌شود. با توجه به تحریم هواوی، احتمالا در سری میت ۵۰ نیز تراشه‌هایی از کوالکام استفاده خواهد شد که مجهز به مودم 4G  شده‌اند. شرکت چینی گوشی هوشمند پی ۵۰ را همراه با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ روانه‌ی بازار کرد.

در ماه خرداد شایعاتی مطرح شد که هواوی پس از معرفی سری پی ۵۰، حداقل تا پایان سال ۲۰۲۱ برنامه‌ای برای رونمایی از پرچم‌دار دیگری ندارد. سری پی ۵۰ هواوی مدتی است وارد بازار چین شده و حال گزارش‌هایی وجود دارد که هواوی برای معرفی مدل‌های بعدی سری میت آماده می‌شود. شرکت چینی در حال حاضر شرایط بسیار دشواری پشت سر می‌گذارد

اما به نظر می‌رسد حتی نبود تراشه‌هایی با مودم 5G مانعی برای عرضه‌ی سری میت ۵۰ نخواهد شد. در گزارشی که جی اس ام آرنا به آن پرداخته است، ادعایی وجود دارد که هواوی طبق برنامه پیش خواهد رفت و سری میت ۵۰ را در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ روانه‌ی بازار خواهد کرد. معرفی سری میت ۵۰ در ماه اکتبر (مهر) رخ خواهد داد. البته به تاریخ دقیق معرفی مدل‌های بعدی سری میت نیز اشاره شده است و انتظار می‌رود ۲۹ مهر شاهد رونمایی پرچم‌داران بعدی هواوی باشیم.