قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

آنر زیر تیغ تحریم؛ این شرکت هم به سرنوشت هواوی دچار می شود

بعد از آنکه آنر از هواوی جدا شد همچنان پر قدرت به فعالیت خود ادامه داد حالا محبوبیت سابق خود را بدست آورده است. اما اخیرا گزارشاتی منتشر شده که نشان می دهد سیاستمداران و سناتورها قصد دارند آنر در لیست تحریم خود قرار دهند. اگر این موضوع صحت داشته باشد و آنر توسط مقامات آمریکایی تحریم شود این کمپانی امکان همکاری با شرکت های آمریکایی را نخواهد داشت.


البته هنوز در این زمینه اجماع وجود ندارد. به نوشته واشنگتن پست، وزارت انرژی و پنتاگون موافق بازگشت آنر به لیست تحریم‌ها هستند، در حالی که وزارت بازرگانی و وزارت خارجه با چنین اقدامی مخالفت می‌کنند. بنابراین، هنوز مشخص نیست که تصمیم نهایی چیست و به احتمال زیاد، موضع‌گیری جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، در این مورد تعیین کننده خواهد بود
.

نتایج تحقیقات CINNO Research از بازار موبایل چین نشان می‌دهد که آنر موفق شده از شیائومی و اپل پیشی گرفته و به سومین تولید کننده برتر گوشی در کشور خود تبدیل شود. این شرکت در ماه ژوئیه امسال موفق به فروش 4 میلیون گوشی شده، در حالی که شیائومی و اپل به ترتیب 3.9 و 3 میلیون فروخته‌اند.

با اینکه آنر فعلاً از لیست تحریم‌های آمریکا خارج شده، اما هنوز هم در کانون توجه است و تعدادی از مقامات همچنان آن را تهدیدی بالقوه برای آمریکا می‌دانند. در همین رابطه اخیراً گزارشاتی به گوش می‌رسد مبنی بر این که برخی از سیاستمداران و سناتورها نسبت به احیای آنر دید خوبی ندارند و قصد دارند این شرکت را هم در لیست سیاه قرار دهند.کاملاً منطقی است که مقامات آمریکایی در مورد روابط بین هواوی و آنر تردید داشته باشند. در واقع بسیاری از سیاستمداران این کشور معتقدند که فروش آنراقدامی صوری بوده تا هواوی بتواند از زیر بار تحریم‌ها شانه خالی کند.

رتبه اول در بازار چین به اوپو تعلق دارد که 5.6 میلیون گوشی هوشمند فروخته و پس از آن هم ویوو با 5.3 میلیون دستگاه در رده دوم قرار گرفته است. با این حال، ماه ژوئیه برای بازار چین چندان پررونق نبود و شاید نتواند ملاک درستی برای قضاوت باشد. در این ماه تنها 26 مدل گوشی در چین عرضه شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 38.1 درصد کمتر است. از این تعداد نیز تنها 11 گوشی هوشمند از شبکه‌های 5G پشتیبانی می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.