قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

بسته های ویژه ایرانسل برای جام جهانی 2022

همان طور که می دانید بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال از 27 آبان تا 28 آذر 1401 در قطر برگزار خواهد شد. ایرانسل اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشورمان (ایران) است، این اپراتور همواره در تلاش بوده تا بهترین خدمات و محصولات دیجیتال را به مشترکین خود ارائه کند و رضایت آنها را جلب کند. این شرکت خدمات ارتباطی به عنوان اولین ارائه دهنده ی خدمات دیجیتال شناخته می شود. اپراتور ایرانسل همانند اپراتورهای دیگر بسته های ویژه رومینگ بین الملل را برای مشترکینی که قصد عزمیت به کشور قطر را دارند، در نظر گرفته است.

طبق گزارشات روابط عمومی ایرانسل، کلیه مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل که برای تماشای حضوری این دوره از مسابقات قصد سفر به کشور قطر را دارند، می توانند از بسته ویژه جام جهانی این اپراتور که در کنار بسته های مختص اینترنت و مکالمه رومینگ تعریف و طراحی شده است خریداری کنید. این بسته ها در روزهای ۲۷ آبان تا ۲۸ آذر ۱۴۰۱، فعال و در تمامی مناطق تحت پوشش اپراتورهای و دافون (Vodafone) و اوردو (Ooredoo) در کشور قطر، برای تمامی مشترکان اعتباری و دائمی ایرانسل، در دسترس است.

اپراتور ایرانسل، بسته های رومینگ ویژه جام جهانی و بسته مکالمه رومینگ و پیامک خود را ارائه نموده است که شامل موارد زیر است:

·         هزینه ارسال هر پیامک، 2 هزار تومان و هزینه استفاده از هر مگابایت اینترنت همراه نیز، 2 هزار تومان خواهد بود.

·         برقراری هر دقیقه تماس صوتی در کشور قطر با شماره قطری، برقراری هر دقیقه تماس صوتی از قطر با ایران و نیز دریافت هر دقیقه تماس تلفنی از ایران در کشور قطر، 9 هزار تومان هزینه خواهد داشت.

ویژگی های بسته های ترکیبی رومینگ جام جهانی 2022:

·         بسته ترکیبی اول، شامل ۲ گیگابایت اینترنت همراه، ۲۰ دقیقه مکالمه صوتی با ایران یا با کشور قطر و ۲۰ پیامک است.

·         بسته ترکیبی دوم، شامل ۵ گیگابایت اینترنت همراه، ۵۰ دقیقه تماس صوتی با ایران یا با کشور قطر و ۵۰ پیامک است. این دو بسته، به ترتیب به قیمت ۳۹۰هزار تومان و ۹۹۰هزار تومان عرضه شده‌اند.

·         بسته ترکیبی سوم نیز یک بسته ویژه مکالمه و پیامک، شامل ۹۰ دقیقه تماس صوتی با ایران یا با کشور قطر و ۹۰ پیامک است که با قیمت ۴۹۰هزار تومان در اختیار مشترکان ایرانسل قرار گرفته است.

مشترکین ایرانسل برای فعالسازی بسته ها می توانند با شماره گیری کد دستوری #۴*۱۱۱۱* و یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من، مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است که بسته های اینترنت، مکالمه و پیامک فعال شبکه ایران، زمان حضور در کشور قطر، قابل استفاده نخواهند بود و لازم است که در صورت نیاز، بسته های اینترنت ویژه رومینگ را فعال نمایند. مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل، قبل از خروج از کشور، امکان استفاده از خدمات رومینگ را روی حساب خود فعال کنند. فعالسازی امکان استفاده از خدمات رومینگ، با شماره گیری کد دستوری #۱*۱۱۱۱* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من امکان پذیر است.

کلیه مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل شماره های مد نظر خود را با پیش شماره  ۰۰۹۸ روی گوشی خود ذخیره کنند تا در زمان برقراری تماس، سرعت عمل بیشتری داشته باشند. نکته ای که مشترکین ایرانسل باید به آن توجه کنند، که با روشن کردن اینترنت رومینگ، اینترنت مورد استفاده در اپلیکیشن های  تلفن‌ همراه، با هزینه رومینگ محاسبه می شود. بنابراین حتما از غیرفعال بودن اتصال خودکار یا غیرضروری به اینترنت، در اپلیکیشن های خود اطمینان حاصل نمایند و نیز برای پرهیز از هزینه‌های غیرضروری در هنگام حضور در کشور قطر، در تنظیمات پیام رسان های خود، دانلود خودکار ویدئو، عکس و فایل صوتی را غیرفعال کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.