قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

همایش ملی نخبگان با حمایت همراه اول

صبح روز سه شنبه 26 مهر ماه، به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، دوازدهمین همایش ملی نخبگان با حضور رییس جمهور کشور، ابراهیم رییسی و جمعی از نخبگان و استعداد های برتر کشور در مرکز همایش های بین المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.


در این همایش با شعار حکمرانی نخبگان، سرآمدی ایران و با حمایت ویژه همراه اول تحت عنوان حمایت از نخبگان کشور، تعدادی از آن ها به نمایندگی از این جامعه در برابر رییس جمهور به بیان دیدگاه ها، نقطه نظرات و تجربیات خود از فعالیت در فضای دانشگاهی و صنعت پرداختند و ضمن ارائه پیشنهادهای کاربردی برای اعتلای ایران، دغدغه های خود را بی واسطه به مقام عالی اجرایی کشور عرضه کردند.

دیدگاه رییس جمهور درباره اظهارات این نمایندگان و درباره دیدگاه نخبگان این گونه بود : یکی از شاخص های نخبگی، قرار دادن کار و تلاش در مسیر رفع نیازهای کشور باشد که این خود شکرگزاری پروردگار بابت نعمت هوش و ذکاوتی است که به افراد خاصی عطا کرده است .

ایشان آفت نخبگی را خود برتربینی دانست و بر این تاکید داشت که نخبگان نباید انتظار و توقع داشته باشند که دیگران نسبت به آنان تواضع داشته باشند و در این باره گفت : ابتکار عمل نخبگان باید در زمینه گره گشایی از مسائل کشور، خدمت به مردم و حل مسئله باشد. و همچنین ضمن اعلام امادگی برای همکاری و همراهی با تمامی مراکز علمی عالم گفت : در استفاده از علم و دانش مرزی نداریم اما در نسخه های ارائه شده از بیرون، زبدگان باید نهایت احتیاط و دقت را داشته باشند تا نسخه های ارائه شده در تطابق با زیست بوم ما باشند . رییس جمهور با اشاره به اینکه در دوران جنگ شناختی و جنگ نرم، برخلاف دیگر دوران ها با مقوله «غارت مغزها» مواجه هستیم، تصریح کرد: معتقدیم که جایگاه، کرامت و ارزش نخبگان باید حفظ شود؛ لذا وظیفه ما و نظام حکمرانی حمایت همه جانبه اعم از مالی و حقوقی از این قشر در راستای شکوفایی هر چه بیشتر استعدادهای آنان است . در بخشی از صحبت های خود بار دیگر بر عدم استفاده از کالای خارجی توسط دستگاه ها در صورت وجود نمونه مشابه داخلی با کیفیت و استاندارد مورد قبول تأکید کرد و در برابر نخبگان به صراحت اعلام کرد که این موضوع تخلف است و در صورت ارتکاب توسط هر دستگاهی، پیگیری می شود.

بعد از به اتمام رسیدن آیین افتتاحیه این همایش، بررسی مقوله هایی همچون حکمرانی و اقتصاد، علم فناوری و صنعت و فرهنگ هنر و رسانه با حضور چهره های سرشناس صورت گرفت.

 همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور که در این رویداد با برپایی نمایشگاهی جانبی در سالن اجلاس سران حضور یافته بود، ضمن معرفی سرویس های مشتریان، آکادمی همراه و پلتفرم های دیجیتال خود نظیر شاد و اوانو در انتهای این مراسم نیز با اعطای هدایای ویژه به نخبگان و استعدادهای برتر حاضر در این همایش، از آنان تقدیر و تجلیل کرد.

رویداد اینوکس 2022 با حضور همراه اول

به گفته اداره کل ارتباطات، شرکت ارتباطات سیار ایران، نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور با همراهی همراه اول، 25 تا 28 مهر ماه 1401 در مکان نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برگزار می گردد.


این رویداد با نام "اینوکس 2022" شناخته می شود، در طی سال ها با توجه به حمایت گسترده وزارتخانه ها، دستگاه ها و فعالان اقتصادی بخش های دولتی _ خصوصی، شرکت کنندگان بین المللی و با حضور نخبگان اقتصادی، کشور توانسته تصویری کامل از قابلیت ها، ظرفیت ها و شرایط کلان کشور، تقارن و تبادل اطلاعات فعالان اقتصادی داخلی و بین المللی ارائه کند و همچنین به محلی جهت برگزاری نشست های تخصصی با موضوعات به روز اقتصادی در ابعاد گسترده کشوری و جهانی تبدیل شده است.

همراه اول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و با در دست داشتن وسیع ترین زیرساخت های گسترده ارتباطی قصد دارد با شرکت در این رویداد و با توجه به همفکری، همکاری و تعامل با دیگر بازیگران این حوزه وبرآوردهای دقیق از فرصت ها و چالش های آن ها، قوای خود را همسو با پتانسیل موجود تقویت و زمینه تقویت سرمایه گذاری در اقتصاد مولد و آسان سازی توسعه و تجارت را بیش تر از قبل فراهم کند. ناگفته نماند که همراه اول امروزه به یکی از اصلی ترین ارکان اقتصادی کشور تبدیل شده است.

موضوعیت سر فصل اهداف برگزاری این رویداد "بازسازی و تقویت مناسبات بین المللی به ویژه منطقه ای در راستای جذب سرمایه گذاری خارجی" و "تقویت و توجه بیش از پیش به اقتصاد دانش بنیان و برنامه ریزی جهت تامین نیازمندی های فناورانه داخلی" می باشد. همراه اول با توجه به این سرفصل ها قصد دارد تجربه های خود را در این زمینه ها برگرفته از ظرفیت هایی که مرکز تحقیق و توسعه اپراتور اول ارتباطی فراهم آورده است، در اختیار حاضرین و شرکت کنندگان در این رویداد قرار دهد.

شرکت «حرکت اول» هم در کنار سایر اعضای گروه همراه اول و در نقش سرمایه گذار شرکتی با هدف توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال و با محوریت های سرمایه گذاری خود حضور دارد که یکی از فعال ترین سرمایه گذاران برای استارتاپ های ایران است.

مخاطبان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه می توانند با مراجعه به غرفه همراه اول علاوه بر کسب آگاهی از آخرین تحولات و دستاوردهای فنی متخصصان ایرانی در حوزه تلکام و دیجیتال، از نزدیک با سرویس های دیجیتالی مانند اوانو، همات و گردشگری دیجیتال آشنا شوند.

شرکت ارتباطات سیار ایران از تمامی علاقه مندان و فعالان حوزه اقتصادی و ارتباطی دعوت کرده تا ضمن حضور در این نمایشگاه از ساعت 17 تا 22 واقع در مرکز همایش های بین المللی جزیر کیش، از غرفه گروه همراه اول نیز بازدید کنند.

همراه اول به‌عنوان حامی تیم ملی ورزش‌های الکترونیک کشور

به گفته اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول حامی تیم ملی ورزش های الکترونیک کشور در بازی های جهان ترکیه 2022 با داشتن بیشترین و بالاترین میزان مشترکان اینترنت پرسرعت و زیرساخت های پهن باند در کشور شد.

اعضای تیم ملی ورزش های الکترونیک کشور در تاریخ های 16 و 17 مهر 1401 بر روی شبکه پر سرعت، علاوه بر دسترسی داشتن به سیستم های رایانه ای حرفه ای فراهم شده برای بازی های گروهی کشورهای ایران، عربستان، امارات و پاکستان، از گنجایش لینک ارتباطی بر پایه شبکه نسل پنجم همراه اول هم برای انجام بازی دوتادو بهره مند شدند.

در این نوع بازی دو تیم پنج نفره از بازیکنان در مقابل یکدیگر قرار می گیرند که بازیکنان تیم ملی ایران توانستند با انتخاب یکی از 115 کاراکتر حاضر در سه بخش قدرت، سرعت و هوش در طی دو روز رقابت های گروهی پیروز بازی شوند .

در کل 67 کشور در این دوره از مسابقات جهانی شرکت کرده اند که در پایان 16 تیم برتر راهی رقابت های ترکیه خواهند شد رقابت های پایانی در بازه زمانی 20 تا 25 آذر ماه در کشور میزبان به شکل حضوری برگزار خواهد شد .

اپراتور اول تلفن همراه کشور با در نظر گرفتن پیشگام بودن در زمینه مطالعات، توسعه و طراحی شبکه نسل پنجم و در دست داشتن رکورد سرعت اینترنت ایران، با استفاده از لینک پرظرفیت این اپراتور شرایط تقریبا برابری را برای تیم ملی کشورمان با سایر رقبای جهانی فراهم کرده است زیرا که این اپراتور جزء معدود گزینه های مقابل تیم ملی ورزش های الکرونیک ایران بود.

این اپراتور هم چنین در سال 1399 همزمان با نمایش یوزکیسی در حوزه گیمینگ و ظرفیت های موجود در این زمینه و پرداختن به پتانسیل پنجم در این ورتیکال شبکه فایو جی خود را راه اندازی کرد و حال با استقبال اعضای تیم ملی ورزش های الکترونیک کشور که به اذعان خودشان توانستند در شرایط رقابتی برابر با سایر رقبای جهانی از منظر کیفیت و پینگ، مسابقه دهند، گامی به سمت توسعه برای سایر نیازهای کشور بر می دارد.

نتیجه این دوره از مسابقات نشان می دهد که می توان با استفاده از ظرفیت های تکنولوژیک بر پستی بلندی های قبلی پیروز شد و در زمینه گیمینگ مانع تیم های قدرتمندی مانند عربستان را از بین برد .

قابل ذکر است که سال های بسیاری است که ورزش الکترونیک در رده ورزش های جهانی دسته بندی می شوند و درست مانند تیم های ملی ورزش ها، مسابقات و مدال برای آن در نظر گرفته شده است.

گسترش اینترنت نسل پنجم با فراهم کردن پهنای باند گسترده تر، سرعت و کیفیت بالاتر و همین طور تاخیر کمتر بهترین شرایط را برای برگزاری این دسته از مسابقات بر بستر اینترنت فراهم می آورد.

مزایای اپراتورهای مجازی

آیا با سیم کارت اپراتور مجازی آشنایی دارید ؟ در این مقاله شما می توانید اطلاعاتی در این رابطه به دست آورید . همان طور که می دانید امروزه گوشی های تلفن همراه صرفا برای برقراری تماس نیستند و همچنین با وجود اینترنت تعداد استفاده کنندگان از تلفن همراه رو به افزایش است.

سیم کارت اپراتور مجازی از سال 1999 در انگلستان شروع به کار کرد و تا امروز استفاده از آن ادامه دارد و با وجود اپراتورهای اصلی اپراتورهای مجازی هم کم کم جایگاه خود  را پیدا کردند .




تفاوت سیم کارت اپراتور مجازی با اپراتور اصلی :

برای سیم کارت اپراتور مجازی امکان زیرساخت شبکه و استقلال وجود ندارد و حتما باید زیر نظر اپراتور اصلی تلفن همراه اعم از همراه اول ، ایرانسل، رایتل و ... باشد . با توجه به سیاست آن اپراتور اهداف خود را پیش ببرند بنابراین هنگامی که مجوز گسترش شبکه از طرف اپراتور اصلی صادر شده باشد می توان در خصوص پیشرفت اپراتور مجازی صحبت کرد.

اپراتور مجازی می تواند واسط بین اپراتورهای اصلی و مشترکین باشد و همچنین می تواند کیفیت بسیار بالایی در اختیار استفاده کنندگان اپراتورهای مجازی و مشترکین قرار دهد به این دلیل که درگیری با لایه های سخت افزاری ندارد.

به دلیل اتصال اپراتور مجازی به اپراتور اصلی از بابت آنتن دهی و ارائه خدمات اپراتور مجازی مانند اپراتور اصلی عمل می کند و دست کمی از آن ها ندارد.

تعرفه اپراتور مجازی می تواند متفاوت از اپراتور اصلی باشد اما در هر صورت باید این نکته را یادآور شد که تمام تعرفه ها زیر نظر اپراتور اصلی ارائه می شود.

شبکه و زیرساخت
اپراتورهای مجازی نمی‌توانند از خود شبکه رادیویی و زیرساخت ارتباطی داشته باشند و بنابراین ارائه خدمات آن ها در بستر اپراتور های اصلی صورت می گیرد

 توسعه شبکه و ظرفیت
به دلیل عدم وجود زیرساخت مستفل، در صورت نیاز پیدا کردن به افزایش ظرفیت، این اپراتور ها قادر به توسعه شبکه خود نیستند مگر آنکه اپراتورهای اصلی شبکه خود را توسعه دهند.

 سیم کارت و شماره

اپراتورهای مجازی می‌توانند سیم کارت مخصوص به خود را با قیمت و شماره و پیش شماره مخصوص خود که از رگولاتوری دریافت می‌کنند، به مشتریان خود ارائه نمایند.

این ارائه سیم کارت و شماره با برند تجاری اپراتورهای مجازی ارائه می‌گردد.

خدمات
مهم ترین تفاوت که سبب حیات اپراتورهای مجازی‌ می‌شود، خدمات آنها است. در واقع اپراتورهای مجازی می‌توانند با ارائه انواع مختلف خدمات در بستر فیزیکی اپراتورهای اصلی، هم واسط بین اپراتورهای اصلی و مشترکین شوند و هم با عدم درگیر شدن درلایه های سخت افزار، تمامی تمرکز خود را بر ارائه سرویس های متنوع و با کیفیت به مشترکین خود قرار دهند.

سیم کارت های سازمانی همراه اول

همراه اول نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشورمان است، این اپراتور همواره در تلاش است تا خدمات متنوع و جذابی را برای مشترکین خود ارائه کند. همراه اول با عرضه سیم کارت های سازمانی دائمی و اعتباری به صورت متمرکز و یکپارچه، نیاز سازمان ها و شرکت ها را تامین کرده است. درواقع سیم کارت های سازمانی برای نهادها و سازمان ابزار مفید و مهم محسوب می شود، چراکه کارمندان و کارکنان این مجموعه ها می توانند با استفاده از این سیم کارت ها، ارتباطات بین شرکتی خود را برقرار کنند.

کارمندان در ایجاد روابط سازمان ها با شرکای تجاری و مشتریان خود نقش اساسی دارند و به همین دلیل ارائه سیم کارت های با مالکیت سازمانی راهکاری موثر در جهت مدیریت و استمرار این نوع روابط است. با این راهکار، مسائلی مانند تغییر سمت یا جا به جایی پرسنل باعث خدشه دار شدن و بروز مشکل در ارتباطات سازمان ها نخواهد شد. علاوه بر این، کارکنان سازمان ها که با مشتریان خود در ارتباط هستند می توانند با حفظ حریم شخصی خود، شماره سیم کارت سازمانی خود را در اختیار مشتریان قرار دهند.

قیمت سیم کارت سازمانی همراه اول

قیمت سیم کارت های سازمانی همراه اول نسبت به سایر سیم کارت های این اپراتور بسیار مناسب تر است. سیم کارت های سازمانی همراه اول قیمت های ممتازی در هنگام خرید دارند که می تواند این اپراتور را نسبت به سایر اپراتور ها متمایز کرده و به عنوان گزینه اول سازمان ها معرفی کرد.

نحوه خرید سیم کارت سازمانی همراه اول

اگر سازمان یا شرکتی قصد خرید سیم کارت های سازمانی همراه اول را داشته باشند باید به صورت حضوری نسبت به خرید سیم کارت اقدام کند به این ترتیب نماینده نهادی که نیاز به سیم کارت سازمانی دارد، لازم است که با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به فروشگاه های معتبر همراه اول  مراجعه کند و نسبت به تهیه  سیم کارت های سازمانی با تکمیل فرم های مربوطه اقدام کند.

مدارک مورد نیاز برای خرید سیم کارت سازمانی

شرکت ها یا موسسات باید حتما مدارک مورد نیاز را به همراه اول ارائه دهند تا اساسا حقوقی بودن آن ها مورد تایید اپراتور قرار گرفته و بتواند به استناد مدارک ارائه شده، سیم کارت های سازمانی خود را به متقاضیان ارائه داده و خدمات مورد نیازشان را برای آن ها فعال کند.

ویژگی های سیم کارت سازمانی همراه اول

ارائه قیمت‌های ترجیحی در خرید سیمکارت های سازمانی، فعال‌سازی و عرضه سیمکارت ها به‌صورت یکجا، امکان تخصیص شماره‌های متوالی، امکان تعریف و راه‌اندازی بسته‌های سازمانی متنوع در مکالمه، پیامک و دیتا . علاوه بر مزایای ذکر شده، سازمان ها می توانند از خدمات صورت حساب سازمانی، افزایش ودیعه، تخصیص اعتبار ریالی و شارژ گروهی سازمانی بهره مند شوند.