قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

نکاتی که به هنگام خرید سیم کارت باید در نظر داشت

برای قیمت گذاری سیم کارت، می توانید خودتان دست به کار شوید. فقط ممکن است به خاطر ندانستن روش های خاص تعیین قیمت سیم کارت، کمی گیج شوید و وقت زیادی از شما گرفته شود. همچنین احتمال دارد که ارزش گذاری شماره شما، به صورت دقیق انجام نشود و ضرر نمایید.


در گام اول باید قیمت واقعی سیم کارت را مشخص کرد. با سپردن این کار به حرفه ای ها، خیالتان راحت است که پول شما دود نمی شود و دقیقا به اندازه ارزش واقعی خط، سرمایه گذاری می کنید.

عوامل موثر در قیمت سیم کارت

نوع اپراتور (همراه اول، ایرانسل، رایتل، تالیا، اپراتور مجازی)

پیش شماره (0912،0913،0920،0921،0936،0902 و...)

صفر و یا کارکرده

رند بودن شماره

البته نکات دیگری هم وجود دارد که آنها را در ادامه به طور دقیق تر بررسی می کنیم.

همیشه این سوال مطرح بوده که خرید کدام نوع سیم کارت عاقلانه تر است. صفر یا کارکرده؟ هنگامی که شما اقدام به خرید سیم کارت صفر می نمایید، با مشکلاتی نظیر : مزاحم تلفنی و یا ثبت نام در شبکه های اجتماعی رو به رو نخواهید شد، تنها نکته ای که وجود دارد، این است که برای داشتن سیم کارت صفر باید مبلغ بیشتری بپردازید

اما اگر می خواهید کمتر هزینه کنید، باید به سراغ خطوط استفاده شده یا دست دوم بروید البته همانطور که در بخش بالا ذکر شد، این شماره ها نیز مشکلات خاص خود را دارند

اگر مالکین سیم کارت های دست دوم یا همان کارکرده، زنگ خور زیاد نداشته باشند، برای شما هم مزاحمتی ایجاد نخواهد شد اما اگر مالک خط بد سابقه باشد، دردسرهای زیادی در انتظار شماست، درنتیجه سابقه خط در تعیین قیمت سیم کارت اهمیت بسیاری دارد.

با اینکه برای فهمیدن سابقه خط راهی وجود ندارد، اما می توان به راحتی فهمید که یک شماره صفر است یا کارکرده. کافی است با شماره پشتیبانی اپراتور خود تماس بگیرید. برای مثال، در اپراتور همراه اول، باید 9990 را شماره گیری فرمایید.

در مواردی نیز مشاهده شده که برخی از مراکز فروش سیم کارت، خطوط سلب امتیاز شده را به عنوان سیم کارت صفر می فروشند و سود کلانی به جیب می زنند. خلاصه کلام این است که تنها باید از مجموعه های معتبر که با در اختیار گذاشتن امکانات متنوع به فکر رضایت مشتریان خود هستند اقدام به خرید سیم کارت کنید.

سیم کارت 912 در شهرهای مختلفی مانند تهران، قم، قزوین، سمنان و عرضه شده است.

شاید باورتان نشود، اما قیمت خطوط شهرستان با خطوط تهران تفاوت دارد! در واقع سیم کارت های عرضه شده در تهران، قیمت و ارزش بیشتری در مقایسه با دیگر مناطق دارند.

متاسفانه به خاطر شرایط نامناسب اقتصادی، امکان خرید نقدی بسیاری از اجناس برای همه مقدور نیست و افراد معمولا ترجیح می دهند که کالای دلخواه خود را به صورت اقساطی خرید کنند. اما خرید اقساطی در کنار مزایای خود، معایبی هم دارد.

اما چطور مجموعه های منصف و معتبر را بشناسیم و از آنها سیم کارت اقساطی بخریم؟

در صورتی که از یک فروشگاه اینترنتی خرید می کنید، لازم است درباره آن تحقیق کنید. برای شروع می توانید نماد اعتماد الکترونیکی را تحت بررسی قرار دهید. اما یکی از بهترین راه ها برای مطمئن شدن، تماس با پشتیبانی و بررسی میزان پاسخگویی آنهاست.

همچنین پیش از خرید اقساطی، ابتدا تمامی مراحل بالا را طی کرده و درباره سیم کارت دلخواه خود، اطلاعات کافی را به دست آورید. پس از این که درباره قیمت سیم کارت اطمینان حاصل کردید، می توانید اقدام به خرید کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.