قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران با حضور همراه اول برگزار می شود

امروزه با توسعه شهرنشینی، افراد با چالش های مختلفی روبرو می شوند و با توجه به کاربرد روزافزون فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی؛ نحوه بکارگیری این فناوری ها برای تسهیل امور مختلف زندگی و کار مطرح  و در سالهای اخیر صاحب نظران مفهوم شهرهای هوشمند، که تمام ابعاد زندگی شهری، حمل و نقل، ساخت و ساز، بهداشت و درمان، انرژی، ارتباطات و … را شامل می گردد،‌ به صورت جدی مطرح نموده اند و تلاش برای تحقق آن در اولویت برنامه ریزان و دست اندرکاران  مدیریت شهری و متخصصان ارتباطات و اطلاع رسانی قرار گرفته است.


همان طور که می دانید، همراه اول نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در ایران است. این شرکت خدمات ارتباطی تلفن همراه در راستای تحقق اهداف و استراژی های توصیف شده خود، به همراه شرکت ها و استارتاپ های زیر مجموعه خود از
۱۲ تا ۱۴ تیر ۱۴۰۱ دیجیتال در سومین نمایشگاه شهرهوشمند ایران حضور دارد.

بنابر گزارشات اداره کل ارتباطات سیار ایران، سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران (Smart City Expo 2022)همزمان با نمایشگاه «شهر نوآور» که مربوط به شهرداری ها و دهیاری های سراسر کشور است از ساعت 9 تا 17 روزهای ۱۲ تا ۱۴ تیر ۱۴۰۱ در مصلی امام خمینی (ره) با حضور اپراتور همراه اول برگزار می شود.

با توجه به تجربیات بدست آمده از دوره های قبلی با رویکردی نوین در ایجاد تعاملی سازنده و با هدف ترویج مباحث این حوزه و آشنایی سازمان ها و شهروندان با مفاهیم و رویکردهای این عرصه، ایجاد همبستگی و هم افزایی ملی و بین المللی و ارایه دستاوردهای سازمان ها، دستگاه ها، شهرداری ها، بخش خصوصی، شرکتهای دانش بنیان و استارتاپ ها در محورهای مرتبط با شهر هوشمند و هوشمندسازی برگزار می گردد.

شرکت ارتباطات سیار ایران به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور در فضایی به وسعت 200 مترمربع در این رویداد کسب و کاری با محوریت ارائه راهکارهای زیرساختی فناوری اطلاعات و مخابرات، حوزه های مربوط به شهر هوشمند مانند اپراتور انرژی، شبکه توزیع کالا و سلامت هوشمند حضور می یابد. همچنین آکادمی همراه با مدرسه اینترنت اشیاء و مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با پلتفرم اختصاصی IOT در این رویداد که میزبان ۲۵۰ سازمان و شرکت دانش بنیان از سراسر کشور است، حاضر می شوند.

در روزهای برگزاری این نمایشگاه، سخنرانی های علمی و تخصصی و کارگاه های آموزشی در زمینه معرفی و تشریح ابعاد مختلف هوشمند سازی و ویژگی های شهرهای هوشمند با حضور استادان و صاحب نظران داخلی و خارجی نیز برگزار می شود.

سیم کارت تاریخ تولدی شاتل موبایل

شاتل موبایل با عرضه رنج جدید سیم کارت های امکان خرید سیم کارت تاریخ تولدی را فراهم کرده است.

شاتل موبایل نخستین اپراتور نسل جدید خدمات تلفن همراه و همچنین ارائه کننده خدمات نسل چهارم شبکه همراه (TD-LTE) در ایران است. اینطور که به نظر می رسد این اپراتور به تازگی رنج جدید شماره سیم کارت های هوشمند خود را با پیش شماره 0998 ارائه کرده است. طبق گزارشات، شاتل موبایل امکان تازه ای فراهم کرده است تا متقاضیان بتوانند شماره دلخواه خود را بر اساس تاریخ تولد و یا هر تاریخ دیگری برای آنها مهم است انتخاب نمایند.

بنابراین متقاضیانی که قصد خرید سیم کارت شاتل موبایل را دارند می توانند به وب سایت شاتل موبایل مراجعه کنند و شماره دلخواه خود را با پیش شماره ۰۹۹۸ و رنج ۱۳ خریداری کنند. نکته ای قابل ذکر اینست که از هر تاریخ فقط یک شماره سیم کارت تاریخ تولدی موجود است و متقاضایان باید از قبل واگذاری شماره به سایر متقاضیان ، برای دریافت سیم کارت با شماره دلخواه اقدام کنند.
شاتل موبایل همواره در تلاش است تا گسترده ترین پوشش دهی خدمات صوت، پیامک و اینترنت همراه مبتنی بر فناوری های ۳G، ۴G، و ۴٫۵G  را برای مشترکینش ارائه کند. شاتل موبایل نخستین اپراتور تلفن همراه با عرضه سیم کارت هوشمند و همچنین خدمات مکالمه، پیامک و اینترنت 4G/LTE ، برای اولین بار در ایران با راهکارهای جدید و نوآورانه، از سیم کارت هوشمند جدید خود رونمایی کرد. درواقع این سیم کارت جدید با فناوری هوشمند، تحولی در پوشش دهی و کیفیت تلفن همراه ایجاد می کند. این فناوری به طور مدوام شبکه و آنتن موجود در موقعیت مکانی مشترک را تحلیل و به صورت خودکار با کیفیت ترین پوشش سیگنال را در هر منطقه از کشور را بدون نیاز به تنظیم یا نصب اپلیکیشن انتخاب می کند.

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های مورد نظر خود می توانند به مراکز و نمایندگی های معتبر این اپراتور در سراسر کشور مراجعه نمایند و سیم کارت مورد نظر خود را به صورت حضوری خریداری کنند. همچنین با مراجعه به فروشگاه اینترنتی شاتل موبایل یا از‌ طریق تماس با شماره‌ی ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ می توانند نسبت به انتخاب شماره ی موردنظر و خرید به صورت آنلاین (غیر حضوری) اقدام کنند.