قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

طرح شارژ فوق العاده همراه اول

همراه اول شارژ هدیه با عنوان شارژ فوق العاده برای مشترکین سیم کارت اعتباری ارائه کرده است .

همراه اول نخستین و بزرگترین اپراتور شبکه تلفن همراه و اینترنت پر سرعت در ایران است. این شرکت در حال حاضر از بیشترین تعداد مشترک در کشور برخوردار است. همراه اول همواره در تلاش است تا با ارائه طرح ها و خدمات متنوع رضایت مشترکین خود را جلب کند.

شرکت همراه اول در دی ماه 1392 طرحی با عنوان شارژ فوق العاده در راستای افزایش رضایتمندی برای مشترکین سیم کارت اعتباری ارائه کرد که علاوه بر امکان شارژ سیم کارت به صورت عادی، سرویس شارژ فوق العاده همراه اول را نیز ارائه نموده است که بر اساس آن علاوه بر مبلغ شارژ؛ شارژ هدیه نیز به مشترک تعلق می گیرد.

همان طور که می دانید شارژ سیم کارت های اعتباری و یا افزایش اعتبار سیم کارت یکی از دغدغه های مشترکین می باشد و اکثرا اپراتورها در تلاش هستند تا با ارائه طرح های جذاب و خدمات متنوع رضایت مشترکین را جلب نمایند. مشترکین سیم کارت اعتباری در حالت عادی می توانند به صورت آنلاین و یا از درگاه های ارتباطی همراه نسبت به شارژ سیم کارت خود اقدام کنند ولی شارژ فوق العاده از آن دست خدماتی به شمار می آید که از طرف اپراتور، افزون بر میزان شارژ خریداری شده ارائه می گردد و و بر اساس آن مشترکین می توانند علاوه بر مبلغ اصلی شارژ، تا 30 درصد شارژ بیشتر به عنوان هدیه دریافت کنند.

شارژ فوق العاده از محدودیت زمانی برای استفاده نیز برخوردار می باشد که بر اساس آن کاربر باید در بازه زمانی از پیش تعیین شده نسبت به مصرف کل شارژ اقدام نماید وگرنه در صورت تمام شدن بازه زمانی، کل شارژ از دست خواهد رفت. البته تخصیص مبلغی به عنوان شارژ اضافه تنها تفاوت بین شارژ عادی و شارژ فوق العاده سیم کارت اعتباری همراه اول نبوده است.

در طرح شارژ فوق العاده، همراه اول مبلغ شارژ، مبلغ شارژ هدیه و مدت زمان اعتبار کل شارژ به شرح ذیل می باشد:

 

مبلغ شارژ

مبلغ شارژ هدیه

مبلغ کل شارژ

مدت اعتبار مبلغ کل شارژ ( روز )

50,000 ریال

50,000 ریال

550,000 ریال

روز

100,000 ریال

150,000 ریال

115,000 ریال

روز

200,000 ریال

50,000 ریال

250,000 ریال

15 روز

500,000 ریال

150,000 ریال

650,000 ریال

20 روز

1,000,000 ریال

350,000 ریال

1,350,000 ریال

30 روز

نکاتی که مشترکین در زمان استفاده از شارژ فوق العاده باید به آن توجه کنند؛

 1. منقضی شدن اعتبار شارژ فقط مختص شارژ افزایش پیدا کرده از طریق شارژ فوق العاده می باشد و شارژی که قبل یا بعد از آن انجام شده است، مشمول انقضای زمانی ذکر شده در جدول نمی باشد. به عبارت دیگر مدت اعتبار قید شده در بالا، شامل میزان کل شارژ ( شارژ اصلی + شارژ هدیه ) می باشد و پس از اتمام مدت زمان اعتبار، شارژ اصلی بعلاوه شارژ هدیه منقضی خواهد شد.


2. مشترکین سیم کارت های اعتباری همراه اول می توانند از شارژ هدیه این طرح برای مکالمات داخل شبکه ( همراه اول و تلفن ثابت )، پیامک و دیتای تعرفه آزاد استفاده کنند، ولی امکان خرید بسته با استفاده از این شارژ برای کاربر وجود ندارد.


3. امکان انتقال اعتبار با شارژ فوق العاده امکان پذیر نمی باشد.

بنابراین مشترکین اعتباری همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری  #12 * 1*   ( ستاره 1 ستاره 12 مربع) نسبت به فعال سازی این شارژ اقدام نمایند.

کد دستوری  # 11* 140 *  ( ستاره 140 ستاره 11 مربع ) برای استعلام و کد دستوری  # 122 * 1 *   ( ستاره 1 ستاره 122 مربع )  نیز برای راهنمایی در اختیار کاربران قرار خواهد داشت.

پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزله زده استان هرمزگان

در پی وقوع زلزله 5.2 و 4.2 ریشتری در استان هرمزگان، شبکه همراه اول پایدار و در حال خدمت رسانی به مشترکین است

به نقل از شرکت ارتباطات سیار ایران، زمین لرزه ای به بزرگی 5.2 و 4.2 ریشتر، صبح امروز چهارشنبه 25 خرداد در ساعات 9:45 و 10:36 حوالی جناح در استان هرمزگان را لرزاند. ترافیک شبکه اپراتورهمراه اول در این مناطق روان و بدون اختلال است و این اپراتور در حال سرویس دهی به کلیه مشترکین دائمی و اعتباری خود در این استان است.

 بر اساس اطلاعات منتشر شده، دقایقی بعد از وقوع زلزله، اپراتور همراه اول کارشناسان فنی خود را برای بررسی وضعیت شبه این اپراتور به مناطق زلزله زده فرستاد که بررسی ها نشان می دهد وقوع این زلزله به این شبکه هیچ آسیبی وارد نکرده است و در حال حاضر بدون هیچ اختلالی به تمامی مشترکین دائمی و اعتباری خود خدمات ارائه می دهد.

کانون زمین لرزه 4.2 ریشتری در عمق 22 کیلومتری و زلزله 5.2 ریشتری در عمق 8 کیلومتری سطح زمین بوده است
.  کانون زمین لرزه دومی نیز ۱۶ کیلومتری کوخرد و ۲۶ کیلومتری بستک و در عمق ۸ کیلومتری زمین گزارش شده است.

اپراتور همراه اول به دلیل برخوداری از شبکه گسترده در سراسر کشور آماده است و همچون سال های گذشته از طریق رومینگ ملی از مشترکین دائمی و اعتباری سایر اپراتورها در این مناطق نیز میزبانی می کند.

هدیه همراه اول به مناسبت دهه کرامت

اینطور که پیداست اپراتور همراه اول همانند سال های گذشته بار دیگر در راستای تکریم و جلب رضایت مشترکین خود هدایای ویژه برای آنها اختصاص داده است. این اپراتور به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و سالروز ولادت امام رضا (ع) بسته های مکالمه و اینترنت پرسرعت با تخفیف ویژه در دسترس مشترکین دائمی و اعتباری خود قرار داده است.

بنابر گزارشات اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به عنوان یک اپراتور پیشرو به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت ۱۱ تا ۲۱ خرداد ماه 1401 مصادف با میلاد امام رضا(ع)، برای کلیه مشترکین دائمی و اعتباری و انارستانی بسته های ویژه مکالمه و اینترنت پرسرعت اختصاص داده است.

 طراحی این بسته ها با توجه نیاز مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول صورت گرفته است که با درخواست متقاضیان به شکل تصادفی به آنها تخصیص می یابد.

 طبق گزارشات، بسته های در نظر گرفته شده شامل اینترنت 1.5 گیگابایت 7 روزه با 700 مگابایت اینترنت هدیه، اینترنت 2.5 گیگابایت 7 روزه با 1.1 گیگابایت اینترنت هدیه، اینترنت 1 گیگابایت یک روزه با 500 مگابایت اینترنت هدیه، یک گیگابایت اینترنت و 60 دقیقه مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت و... است که به صورت تصادفی به مشترکین اختصاص می یابد.

 کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری #67*100* این بسته را با قیمت ویژه خریداری و فعال کنند و همچنین در صورت اتمام حجم یا زمان بسته ها، مشترکین می توانند در بازه زمانی ذکر شده این طرح را خریداری و فعال کنند همچنین مشترکین می توانند این بسته را همزمان با بسته های دیگر انتخابی خود فعال کنند.

برگزاری مجامع عمومی عادی و فوق‌العاده همراه اول

مجمع عمومی عادی سالیانه و عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت ارتباطات سیار ایران، روز یکشنبه 8 خردادماه برگزار می شود.

مجمع عمومی عادی سالیانه، یک بار در سال و به منظور رسیدگی به صورت های مالی شرکت، رسیدگی به گزارش مدیران و بازرسان شرکت و غیره تشکیل می شود و حضور سهامداران در این مجمع الزامی است. طبق گزارشات روابط عمومی همراه اول، مجامع عمومی عادی سالیانه، عمومی عادی به طور فوق العاده و عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت ارتباطات سیار ایران از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱، در ساختمان ستاره ونک تهران برگزار می شود.

طبق این گزارش، استماع گزارش هیات مدیره در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به
۱۴۰۰/۱۲/۲۹، استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، بررسی و تصویب ترازنامه و حساب سود و زیان سال منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹، تصمیم برای تعیین روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های مجامع شرکت و همچنین سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالیانه باشد، از موارد دستور جلسه ذکر شده است. همچنین در مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده اپراتور همراه اول، تعیین اعضای حقوقی هیات مدیره در دستور کار خواهد بود.

همچنین مجمع عمومی فوق العاده این شرکت بورسی نیز از ساعت ۱۱:۳۰ به اصلاح ماده ۱۹ اساسنامه و سایر مواردی که در صلاحیت تصمیم گیری مجمع عمومی فوق العاده است، می پردازد.

بنابر خبرهای منتشرشده اپراتور همراه اول، با توجه به ابلاغیه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۴ سازمان بورس و اوراق بهادار، درباره مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا مقرر کرده تا اطلاع ثانوی برگزاری مجامع عمومی شرکت ها  با حداقل افراد برگزار می گردد، همچنین حضور سهامداران در مجمع با شرط رعایت شیوه نامه های بهداشتی جدید و ارائه کارت واکسن امکان پذیر خواهد بود.

اپراتور همراه اول به سهامداران توصیه کرده است به منظور رعایت دقیق مصوبه مذکور، از حضور در مجمع خودداری کرده و نسبت به مشاهده برخط (آنلاین) جلسه از طریق سایت این اپراتور به نشانی www.live.mci.ir اقدام کنند.