قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

هدیه همراه اول به مناسبت دهه کرامت

اینطور که پیداست اپراتور همراه اول همانند سال های گذشته بار دیگر در راستای تکریم و جلب رضایت مشترکین خود هدایای ویژه برای آنها اختصاص داده است. این اپراتور به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و سالروز ولادت امام رضا (ع) بسته های مکالمه و اینترنت پرسرعت با تخفیف ویژه در دسترس مشترکین دائمی و اعتباری خود قرار داده است.

بنابر گزارشات اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به عنوان یک اپراتور پیشرو به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت ۱۱ تا ۲۱ خرداد ماه 1401 مصادف با میلاد امام رضا(ع)، برای کلیه مشترکین دائمی و اعتباری و انارستانی بسته های ویژه مکالمه و اینترنت پرسرعت اختصاص داده است.

 طراحی این بسته ها با توجه نیاز مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول صورت گرفته است که با درخواست متقاضیان به شکل تصادفی به آنها تخصیص می یابد.

 طبق گزارشات، بسته های در نظر گرفته شده شامل اینترنت 1.5 گیگابایت 7 روزه با 700 مگابایت اینترنت هدیه، اینترنت 2.5 گیگابایت 7 روزه با 1.1 گیگابایت اینترنت هدیه، اینترنت 1 گیگابایت یک روزه با 500 مگابایت اینترنت هدیه، یک گیگابایت اینترنت و 60 دقیقه مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت و... است که به صورت تصادفی به مشترکین اختصاص می یابد.

 کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری #67*100* این بسته را با قیمت ویژه خریداری و فعال کنند و همچنین در صورت اتمام حجم یا زمان بسته ها، مشترکین می توانند در بازه زمانی ذکر شده این طرح را خریداری و فعال کنند همچنین مشترکین می توانند این بسته را همزمان با بسته های دیگر انتخابی خود فعال کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.