قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

برگزاری مجامع عمومی عادی و فوق‌العاده همراه اول

مجمع عمومی عادی سالیانه و عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت ارتباطات سیار ایران، روز یکشنبه 8 خردادماه برگزار می شود.

مجمع عمومی عادی سالیانه، یک بار در سال و به منظور رسیدگی به صورت های مالی شرکت، رسیدگی به گزارش مدیران و بازرسان شرکت و غیره تشکیل می شود و حضور سهامداران در این مجمع الزامی است. طبق گزارشات روابط عمومی همراه اول، مجامع عمومی عادی سالیانه، عمومی عادی به طور فوق العاده و عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت ارتباطات سیار ایران از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱، در ساختمان ستاره ونک تهران برگزار می شود.

طبق این گزارش، استماع گزارش هیات مدیره در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به
۱۴۰۰/۱۲/۲۹، استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، بررسی و تصویب ترازنامه و حساب سود و زیان سال منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹، تصمیم برای تعیین روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های مجامع شرکت و همچنین سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالیانه باشد، از موارد دستور جلسه ذکر شده است. همچنین در مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده اپراتور همراه اول، تعیین اعضای حقوقی هیات مدیره در دستور کار خواهد بود.

همچنین مجمع عمومی فوق العاده این شرکت بورسی نیز از ساعت ۱۱:۳۰ به اصلاح ماده ۱۹ اساسنامه و سایر مواردی که در صلاحیت تصمیم گیری مجمع عمومی فوق العاده است، می پردازد.

بنابر خبرهای منتشرشده اپراتور همراه اول، با توجه به ابلاغیه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۴ سازمان بورس و اوراق بهادار، درباره مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا مقرر کرده تا اطلاع ثانوی برگزاری مجامع عمومی شرکت ها  با حداقل افراد برگزار می گردد، همچنین حضور سهامداران در مجمع با شرط رعایت شیوه نامه های بهداشتی جدید و ارائه کارت واکسن امکان پذیر خواهد بود.

اپراتور همراه اول به سهامداران توصیه کرده است به منظور رعایت دقیق مصوبه مذکور، از حضور در مجمع خودداری کرده و نسبت به مشاهده برخط (آنلاین) جلسه از طریق سایت این اپراتور به نشانی www.live.mci.ir اقدام کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.