قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

تولید آیفون 12 مینی متوقف می شود

در اکتبر سال 2020، کمپانی اپل سری آیفون 12 را رونمایی و عرضه کرد. محصولاتی همچون آیفون ۱۲ مینی، آیفون ۱۲ و دو مدل پرو و پرو مکس بودند. این کمپانی با عرضه آیفون 12 مینی سعی داشت تا با این مدل پاسخگوی نیاز بازار را به طور کامل تامین کند تا کاربرانی که به دنبال محصولی سبک همانند آیفون اس ای هستند، بتوانند از آن استفاده کنند. حتی با وجود طراحی های نوین و سخت افزار داخلی قوی، پیش بینی های اپل درباره این گوشی غلط از آب در آمد و این غول فناوری با کاهش تقاضا شدید برای گوشی آیفون 12 مینی روبرو شد. حال اخیرا گزارشاتی منتشر شده که نشان می دهد این کمپانی تولید آیفون 12 مینی را متوقف کرده و قصد ندارد تولید این محصول را ادامه دهد.


گزارش جدیدی که امروز شاهدش هستیم، از سوی یک شرکت تحقیقاتی تایوانی به نام
TrendForce منتشر گشته و در آن اشاره شده که تولید آیفون 12 مینی در حال حاضر متوقف شده است. در واقع،‌ این گوشی کوچک در حالی که تنها حدود 6 ماه از عرضه‌اش می‌گذرد، به پایان عمر خود رسیده است.

تحلیلگر معتبر، مینگ-چی کو نیز اظهار داشت فروش این مدل به حدی بد بوده که آیفون‌های 2022 اپل دیگر شامل نسخه مینی نخواهد بود. در مقایسه با سایر مدل‌‌ها، آیفون 12 مینی فروش ناامیدکننده‌ای را چه در بازار داخلی آمریکا و چه در بازارهای جهانی شاهد بوده و حتی با وجود تخفیف‌های خوبی که اپل در مناسبت‌های مختلف بر روی این مدل اعمال کرده،‌ فروش آن به حد مورد انتظار نرسیده استبرای کسانی که در جریان اتفاقات نیستند باید بگوییم با فاصله کمی از عرضه آیفون 12 مینی، گزارش‌هایی در رابطه عدم استقبال خریداران و کاهش تقاضای برای این گوشی منتشر شد. در ادامه گفته شد که اپل ممکن است به دلیل تقاضای پایین، تولید آیفون 12 مینی را متوقف کند.

بر اساس این گزارش،‌ فروش آیفون 12 مینی به هیچ وجه به اندازه سایر مدل‌های سری 12 آیفون نبوده است. به عنوان مثال، مدل‌هایی مانند آیفون 12 پرو و ​​12 پرو مکس به خوبی در سراسر جهان فروخته می‌شدند و محبوبیت مدل استاندارد آیفون 12 نیز باعث شده تا اپل در کشورهای در حال توسعه‌ای مانند هند فروش بی‌سابقه‌ای را تجربه کند.

در نتیجه این اتفاقات، اپل تصمیم خود را برای توقف تولید آیفون 12 مینی گرفته است. البته غول کوپرتینویی همچنان در فروشگاه‌های رسمی و آنلاین و آفلاین خود به فروش این گوشی ادامه می‌دهد و فروش را متوقف نکرده است. با این حال، انتظار می‌رود در اواخر سال جاری میلادی موجودی فعلی آیفون 12 مینی در بازار به اتمام رسیده و برای همیشه به تاریخ بپیوندد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.