قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

ZTE به دنبال ثبت رکورد جدید با گوشی مجهز به رم 20 گیگابایتی

همان طور که می دانید اکثر گوشی های پرچم دار موجود در بازار موبایل مجهز به رم 12 گیگابایتی هستند و لنوو Legion 2 Pro  از ۱۸ گیگابایت رم نیز بهره می برند، به نظر می رسد شرکت ZTE تصمیم دارد رکورد جدیدی را در رابطه با ظرفیت رم ثبت کند و موبایلی با رم ۲۰ گیگابایتی عرضه کند. در حال حاضر بیشترین میان رم استفاده شده در گوشی موبایل مربوط به گوشی لنوو Legion 2 Pro بود که ۱۸ گیگابایت رم داشت. هنوزمشخص نیست این دستگاه چه زمانی رونمایی و عرضه می شود، حتی اطلاعاتی درباره نام و مدل آن بدستمان نرسیده است. 

در حال حاضر اطلاعات فنی زیادی در این مورد منتشر نشده و خود شرکت ZTE نیز چنین موضوعی را تایید نکرده است. حتی امکان دارد چنین گوشی با این میزان رم در آینده تولید نشود و تنها در حالت آزمایش قرار داشته باشد. پیش از این ZTE عنوان کرده بود قصد دارد سری جدید آکسون ۲۰ را با نام آکسون 30 با فناوری دوربین زیر نمایشگر و به صورت بهبود یافته عرضه کند.

البته برخی نیز معتقدند امکان استفاده از رم مجازی نیز وجود دارد. بدین ترتیب ممکن است گوشی جدید ZTE داریا 18 گیگابایت رم معمولی و ۲ گیگابایت حافظه رم مجازی را پشتیبانی کند. پیش از این ایسوس راگفون ۵ را با ۱۸ گیگابایت رم عرضه کرده بود و امکان دارد ZTE تلاش کند تا در این زمینه رکورددار باشد.

مدیر اجرایی شرکت ZTE  به نام لو کیانهائو در شبکه اجتماعی خود به نام ویبو پستی را منتشر کرده که در آن یک گوشی با حافظه رم بیست گیگابایتی وجود دارد. به همین دلیل بسیاری از منابع از تلاش این شرکت برای ساخت گوشی با رم ظرفیت بالا اشاره کرده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.