قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

سامسونگ احتمالا از صفحه‌نمایش OLED چینی برای گلکسی A73 استفاده خواهد کرد

گوشی های سری گلکسی A برای سامسونگ بسیار مهم است چرا که این دستگاه های میان رده و مقرون به صرفه در سراسر جهان محبوب هستند این گوشی ها با قابلیت های هیجان انگیز و قیمت های بسیار مناسب مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفته است. به همین خاطر فروش بسیار خوبی را تجربه کرده اند. سامسونگ برای جلب رضایت کاربران خود هر سال در تلاش است تا گوشی های سری A را از نظر کیفیت و طراحی ارتقا بخشد. حال شایعاتی منتشر شده که این غول کره ای قرار است تغییراتی در محصولات خود ایجاد کند.


سامسونگ الکترونیک هنوز درباره تأمین‌کنندگان و تعداد سفارش‌ها تصمیم نهایی‌اش را نگرفته است. احتمال دارد ابتدا سامسونگ پنل‌های چینی را ارزیابی کند و درنهایت تصمیم بگیرد چه تعداد از کدام تأمین‌کننده نیاز دارد. با این‌ تفاسیر، انتظار می‌رود اگر شرکت‌های
BOE و CSOT بتوانند پنل‌هایی با قیمت بسیار ارزان‌تر تهیه کنند، سامسونگ میزان خریدش را برای افزایش حاشیه سود در گلکسی A73 افزایش خواهد داد.

به‌نظر می‌رسد سامسونگ برای افزایش حاشیه سود خود در این دستگاه‌ها تصمیمی گرفته و در حال بررسی استفاده از پنل‌های OLED چینی برای گلکسی A73 است. ناگفته نماند سامسونگ دیسپلی قبلا تمام پنل‌های OLED به‌کاررفته در گوشی‌های هوشمند سامسونگ را تأمین می‌کرده است. برای دستیابی به پنل‌های OLED ارزان‌تر، انتظار می‌رود سامسونگ الکترونیک صفحه‌نمایش OLED خود را از شرکت‌های چینی BOE و CSOT تهیه کند.

گفتنی است شرکت‌ها‌ی چینی باتری‌های سامسونگ را تأمین کرده‌اند و CSOT نیز در حال تهیه پنل‌های OLED برای گوشی‌های پایین‌رده سری گلکسی M سامسونگ است. گلکسی A73 احتمالا نیمه اول سال ۲۰۲۲ وارد بازار خواهد شد. طبق شایعات، این گوشی به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و لرزش‌گیر اپتیکال مجهز خواهد شد.شرکت‌های چینی به‌تدریج نقش بیشتری در زنجیره تأمین سامسونگ خواهند داشت.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.