قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

همکاری گوگل با Parallels برای افزودن اپلیکیشن‌های ویندوز به Chrome OS

 بر اساس خبرهای منتشر شده دو کمپانی Parallels و گوگل قصد دارند به منظور توسعه تمامی اپلیکیشن‌های ویندوزی برای سیستم عامل کروم و پشتیبانی کامل از آنها با یکدیگر همکاری کنند. در واقع برای بسیاری از کسب و کارها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که به نرم‌افزارهای ویندوز وابسته هستند. طبق بیانیه ای، این دو کمپانی در نظر دارند با فناوری مجازی سازی به این هدف دست پیدا کنند. با این کار شرکت ها می توانند روی به استفاده از کروم بوک های مقرون به صرفه بیاورند و در عین نرم افزارهای ویندوزی مورد نیاز خود نیز را در اختیار داشته باشند. هنوز زمان مشخصی برای اتمام این پروژه اعلام نشده اما می توان گفت این برنامه احتمالا موجب تقویت هر چه بیشتر Chrome OS خواهد شد.

همچنین، هنوز مشخص نیست این قابلیت روی دستگاه‌های نسخه‌ی شخصی Chromebook و خارج از محیط کار کاربردی است یا خیر؛ اما احتمال می‌رود این ویژگی در آینده دردسترس کاربران دستگاه‌های غیرشرکتی نیز قرار بگیرد. درحال‌حاضر، باید منتظر بمانیم تا ببینیم در فصل پاییز، نسخه‌های نهایی محصولات Parallels چگونه است.

هنوز اطلاعات دقیقی درباره‌ی فرایند اجرای این برنامه دردسترس نیست و شرکت Parallels تنها تأکید کرده است: «این همکاری موجب خواهد شد اپلیکیشن‌های ویندوزی مثل مایکروسافت آفیس به طور کامل و بدون نقص در دستگاه‌های Chromebook Enterprise اجرا شوند». این همکاری بین Parallels و گوگل برای بسیاری از کسب‌وکارهایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که به نرم‌افزارهای ویندوز وابسته هستند و تمایل دارند مجموعه‌ی نرم‌افزاری مایکروسافت آفیس را اجرا کنند. با اضافه‌شدن این امکان به دستگاه‌های دارای سیستم‌عامل کروم پیش‌بینی می‌شود کسب‌وکارهای بیشتری سخت‌افزارهای ویندوزی خود را جایگزین کنند. البته ناگفته نماند این تغییر رویه مستقیما با چگونگی عملکرد اپلیکیشن‌های ویندوز در بستر Chrome OS ارتباط خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.