قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

چین می‌گوید تاکنون ۷۰۰ هزار سایت 5G راه‌اندازی کرده است

طبق گزارشات اخیرچین مدعی شد موفق به ساخت نزدیک به ۷۰۰ هزار سایت G5 در سال جاری میلادی در این کشور شده که بیش از برنامه اصلی مبنی بر نصب ۵۰۰ هزار ایستگاه است. معاون وزیر صنعت و فناوری اطلاعات چین لیو لیهونگ ، اعلام نمود که تعداد این ایستگاه بیش از دو برابر تمام ایستگاه‌های نصب شده در سایر کشورهای جهان است.

وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین ماه گذشته میلادی اعلام کرد که بیش از ۶۹۰ هزار سایت 5G در این کشور عملیاتی شده‌اند و بیش از ۱۶۰ میلیون گوشی نیز در سراسر کشور به آن‌ها وصل شده‌اند. حالا در اظهار نظر اخیر، شاهد اتصال ۱۸۰ میلیون گوشی 5 G به این ایستگاه‌ها هستیم.

در حالی که تحریم‌های ایالات متحده آمریکا برای شرکت‌های چینی زیادی مانند هواوی دردسر ایجاد کرده‌اند، به نظر نمی‌رسد تاثیر چندانی روی پیشرفت این کشور داشته‌اند. اخیرا چین اولین ماهواره 6G آزمایشی خود را روانه فضا کرده که آن را جلوتر از کشورهای دیگر قرار می‌دهد. علاوه بر این، چین در سال ۲۰۲۵ به فناوری راکت چندبار مصرف نیز دست پیدا می کند.

چین می‌خواهد در بسیاری از بخش‌های دنیای فناوری حکمرانی کند و به همین دلیل در بسیاری از آن‌ها مانند شبکه 5G، اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی میزان سرمایه‌گذاری خود را افزایش داده. این فناوری‌ها برای اقتصاد نوین از اهمیت بالایی برخوردارند و چین در این زمینه با کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا رقابت می‌کند.

چین برای اینکه بتواند شبکه 5G را در اختیار تمام کاربران در کشور خود قرار دهد و به پوشش سراسری دست پیدا کند، باید ۱۰ میلیون سایت 5G نصب کند که نیاز به سرمایه‌ای نزدیک به ۲۸۰ میلیارد دلار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.