قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

اوپو اولین گوشی تاشوی خود را تا پایان ژوئن عرضه خواهد کرد

بر اساس شایعات اخیر، در سال جاری باید در انتظار گوشی هوشمند تاشو از کمپانی های گوناگون باشیم. حال اخیرا شایعاتی درباره گوشی تاشو اوپو منتشر شده است. طبق گزارش خبرگذاری جی اس ام آرنا، اینطورکه به نظر می رسد اوپو قرار است از نخستین گوشی تاشوی خود در سه ماهه ی دوم 2021 پرده برداری کند. گوشی تاشو اوپو برخلاف Oppo X 2021، از صفحه نمایش رول شدنی بهره نمی برداوپو فعلا هیچ برنامه ای برای تولید و عرضه ی Oppo X 2021‌ ندارد.

نسل اول و دوم گوشی تاشوی هواوی (Mate X و Mate Xs) به‌ بیرون تا می‌شوند و با ضعف در قسمت دوام صفحه‌نمایش رو‌به‌رو هستندهواوی به‌تازگی از میت ایکس 2 رونمایی کرده است که برخلاف مدل‌های قبلی، به داخل تا می‌شود. انتظار می‌رود سامسونگ در سه‌ماهه سوم گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 را عرضه کند. به‌زودی باید شاهد بازار داغ گوشی‌ تاشو باشیم.

گفته می‌شود در سال ۲۰۲۱ علاوه بر اوپو، شیائومی، ویوو و حتی گوگل به نبرد گوشی‌های تاشو ملحق می‌شوند. هنوز مطمئن نیستیم این شرکت‌ها چه زمانی از گوشی‌های خود رونمایی می‌کنند؛ اما گفته شده است که اکثر این گوشی‌ها از قابلیت تاشو بودن به داخل (صدفی) برخوردار خواهند بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.