قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

انتشار تصاویر و برخی مشخصات گلکسی ای 32 فایو جی

مدتی ست که خبرهای زیادی درباره ی گوشی میان رده جدید سامسونگ گلکسی ای 32 فایوجی به گوشمان رسیده است. به نظر می رسد این محصول تاییدیه موسسه Bluetooth SIG را کسب کرده است و به زودی روانه ی بازار می شود. تصاویر رندر شده نشان می دهد که این گوشی از صفحه نمایش 6.5 اینچی اینفینیتی وی (Infinity-V)، دوربین پشتی چهارگانه و اسکنر اثر انگشت جانبی در این محصول استفاده شده است.

این گوشی میان‌رده همچنین در وب سایت کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا هم با شماره مدل SM-A326J درج شده و پشتیبانی آن از اتصال NFC‌ به همراه شارژر 15وات درون جعبه مورد تأیید قرار گرفته است.

با اینکه Bluetooth SIG در تأییدیه خود به مشخصات سخت افزاری گلکسی ای 32 اشاره‌ای نکرده و تنها پشتیبانی از بلوتوث 5.0 را مورد تأیید قرار داده است،‌ اما با این حال در لیست ارائه شده توسط این سازمان، عرضه گوشی مذکور در سه مدل مختلف با شمار‌ه‌های SM-A326B_DS ،SM-A326BR_DS و SM-A326B مشخص گردیده است.

در حالی که سامسونگ هنوز هیچ حرفی در رابطه با  گوشی گلکسی ای 32 فایو جی و مشخصات آن نزده اما تصاویر رندر شده این گوشی حاکی از آن هستند که از صفحه نمایش 6.5 اینچی اینفینیتی وی (Infinity-V)، دوربین پشتی چهارگانه و اسکنر اثر انگشت جانبی در این محصول استفاده شده است. همچنین جک 3.5 میلی‌متری هدفون و پورت USB-C نیز از دیگر مشخصات میان‌رده جدید سامسونگ هستند.

قابل توجه اینکه اخیراً گوشی هوشمندی با شماره مدل SM-A326B در نتایج تست HTML5 و Geekbench ظاهر شده که از سیستم عامل اندروید 11 استفاده کرده و به 4 گیگابایت حافظه رم و تراشه دیمنسیتی 720 مجهز بود. بنابراین می‌توان گفت این مشخصات مربوط به گلکسی ای 32 بوده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.