قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

سونی در سکوت خبری از گوشی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ لایت رونمایی کرد

اوایل سال جاری میلادی کمپانی سونی گوشی هوشمند میان رده ای با عنوان اکسپریا 10 مارک 3 معرفی و روانه ی بازار کرد. اما به تازگی گزارشاتی منتشر شده مبنی براینکه این غول فناوری ژاپنی در 20 آگوست (29 مردادماه) تصمیم به رونمایی از نسخه لایت آن با نام Sony Xperia 10 III Lite برای بازار ژاپن گرفته است  و استفاده از چیپ یکسان، بجای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی بهره می برد. این گوشی هوشمند سونی از یک سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند، هرچند امکان استفاده از eSIM در آن وجود دارد. با وجود کاهش میزان حافظه داخلی، این گوشی همچنان درگاه کارت حافظه دارد و به ۶ گیگابایت رم مجهز شده است.

سایر مشخصات این گوشی هوشمند تفاوتی با نسخه استاندارد ندارد. اکسپریا ۱۰ مارک ۳ لایت به یک نمایشگر ۶ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز شده و از پردازنده اسنپدراگون ۶۹۰ با پشتیبانی از شبکه ۵G بهره می‌برد. این دستگاه همچنین یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ واتی دارد و با پشتیبانی از استاندارد IP68، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است.

دوربین اصلی و سلفی این گوشی هوشمند تفاوتی با نسخه اصلی‌اش ندارد و همچنان شاهد استفاده از سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی به همراه دوربین ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو و ۸ مگاپیکسلی اولترا واید هستیم. دوربین سلفی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ لایت ۸ مگاپیکسلی است.

سونی همچنین پشتیبانی از رادیو FM را از این محصولش حذف کرده، با این حال کاربران همچنان به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دسترسی دارند و می‌توانند از هدفون‌های قدیمی خود استفاده کنند.

در حالی که سونی از عرضه این دستگاه در بازار ژاپن خبر داده، شاید در آینده این کمپانی تصمیم بگیرد آن را بطور محدود در برخی بازارها عرضه کند.

این گوشی هوشمند سونی در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و صورتی روانه بازار ژاپن می‌شود و کاربران می‌توانند از جمعه آینده آن را تهیه کنند. قیمت این دستگاه تنها ۱۰ درصد از نسخه اصلی‌اش کمتر است و با قیمت ۴۲۵ دلار به فروش می‌رسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.