قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

شیائومی 12 اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 898 خواهد بود

اخیرا یکی از افشاگران معروف در حوزه ی گوشی های هوشمند با نام Digital Chat Station، مدعی شده که برندهای شیائومی و موتورولا نخستین کمپانی هایی خواهند بود که از تراشه اسنپدارگون 898 استفاده خواهند کرد. طبق گفته های این افشاگر، کمپانی موتورولا تصمیم دارد گوشی مجهز به تراشه ی جدید کوالکام خود را تا پایان سال جاری میلادی عرضه کند. اینطور که به نظر می رسد پیش از این شیائومی گوشی مشابه خود را در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

امسال هم به نظر نمی‌رسد تغییری در سیاست‌های شیائومی و کوالکام روی داده باشد و این کمپانی چینی باز هم اولین تولید کننده‌ای خواهد بود که تراشه اسنپدراگون جدید را در گوشی خود به احتمال زیاد شیائومی 12 روانه بازار می‌کند. با این حال، با شایعه‌ای که این روزها در مورد تاخیر درعرضه سری گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 سامسونگ منتشر شده، موتورولاً ممکن است گوی سبقت را از رقیب کره‌ای خود گرفته و دومین تولید کننده‌ای باشد که گوشی مجهز به اسنپدراگون 898 می‌سازد.

در همین حال، افشاگر مشهور دیگری با نام IceUniverse، امتیازات اسنپدراگون 898 در تست بنچمارک Geekbench را به اشتراک گذاشته است. بر این اساس، تراشه پرچمدار جدید کوالکام حدود 15 درصد بهتر از اسنپدراگون 888 و 5 درصد نیز بهتر از اسنپدراگون 888 پلاس عمل می‌کند. البته، بدون شک این تست بر روی سخت افزار آزمایشی و غیر نهایی اجرا شده و از همین رو ممکن است عملکرد واقعی اسنپدراگون 898 فراتر از این‌ها باشد.

کوالکام مطابق رسم چندین ساله خود، تراشه پرچمدار جدیدش را در اولین روزهای ماه دسامبر (اواسط آذر ماه) رونمایی خواهد کرد. در طول سه سال گذشته، مدیرعامل شیائومی همواره در مراسم کوالکام حاضر بوده و عرضه گوشی هوشمند با تراشه جدید را تایید کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.