قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

موتورولا آغازگر موج دوربین های 200 مگاپیکسلی خواهد بود

همان طور که در جریان هستید سامسونگ جزو نخستین کمپانی های بود که در ماه سپتامبر سنسور دوربین گوشی هوشمند 200 مگاپیکسلی را معرفی کرد. این روزها تقریبا گوشی های رده بالا از دوربین های 108 مگاپیکسلی بهره برده اند و کم کم وقت آن رسیده تا شاهد پیشرفت دیگری در شمار مگاپیکسل‌ها باشیم. اینطور که به نظر میرسد غول کره ای عجله ای برای عرضه ی گوشی هوشمند با سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ندارد و این افتخار نصیب شیائومی هم نخواهد شد. طبق گزارشات احتمالا موتورولا اولین کمپانی باشد که چنین قابلیتی را به گوشی های خود اضافه می کند.


در حالی که پیش از این شایعات زیادی در خصوص گوشی شیائومی با دوربین 200 مگاپیکسلی منتشر شده بود و گمان می‌رفت شرکت چینی اولین تولید کننده‌ای باشد که این موج را آغاز خواهد کرد، حال بنا به ادعای یکی از منابع موثق صنعت موبایل به نام
Ice Universe، این موتورولا خواهد بود که عنوان اولین گوشی 200 مگاپیکسلی را به نام خود ثبت می‌کند. پس از این شرکت نیز کمپانی‌های چینی و کره‌ای شیائومی و سامسونگ وارد میدان خواهند شد.

با اینکه تاکنون هیچ اشاره‌ای به زمان عرضه گوشی موتورولا نشده، اما شواهد خوبی از محصولات مشابه شیائومی و سامسونگ در دست می‌باشد. انتظار می‌رود شیائومی گوشی 200 مگاپیکسلی خود را در نیمه دوم سال 2022 معرفی کند، در حالی که سامسونگ تا قبل از سال 2023 چنین محصولی را روانه بازار نخواهد کرد. بنابراین، این احتمال وجود دارد که موتورولا گوشی خود را در نیمه اول سال 2022 عرضه کند.

در شرایط نور کم، ایزوسل HP1 با ادغام 16 پیکسل در همدیگر به یک سنسور 12.5 مگاپیکسلی با پیکسل‌هایی در ابعاد بزرگتر 2.56 میکرومتری تبدیل می‌شود. با این تنظیمات، دوربین قادر خواهد بود نور بیشتری جذب کند و در نتیجه می‌تواند تصاویر روشن‌تر و با جزئیات بیشتر ثبت کند.

همچنین، انتظار می‌رود موتورولا و سایر تولید کنندگان از سنسور 200 مگاپیکسلی ایزوسل HP1 سامسونگ استفاده کنند. مطمئناً شما هم تعجب کرده‌اید که چرا سامسونگ با وجود تولید سنسور 200 مگاپیکسلی گوشی، اولین شرکتی نیست که از آن استفاده می‌کند! البته، این صحبت‌ها فعلاً در حد شایعه هستند و برای قضاوت بهتر به اطلاعاتی رسمی نیاز داریم.

در حالی که جزئیات سخت افزاری مربوط به گوشی‌های استفاده کننده از این سنسور فعلاً مشخص نیست، اما می‌توان انتظار داشت که چنین سنسوری در ابتدای امر تنها در گوشی‌های پرچمدار مورد استفاده قرار بگیرد. بنابراین،‌ این احتمال وجود دارد که گلکسی اس 23، شیائومی 13 و یک گوشی از سری موتورولا اج با دوربین 200 مگاپیکسلی عرضه شوند.

در مورد سنسور ایزوسل HP1 هم باید گفت این اولین سنسور 200 مگاپیکسلی دوربین گوشی‌های هوشمند در جهان است. این سنسور دارای پیکسل‌هایی در ابعاد 0.64 میکرومتر است و انتظار می‌رود قادر به ثبت جزئیاتی شگفت‌انگیز در عکس‌ها بوده و از ویدیوهای 8K با سرعت 30 فریم در ثانیه پشتیبانی کند. سنسور نسل بعدی سامسونگ همچنین مجهز به فناوری جدید ChameleonCell برای عکاسی بهتر در نور کم خواهد بود. این فناوری جدید مبتنی بر پیکسل است و بسته به شرایط از طرح‌بندی 2×2، 4×4 یا تمام پیکسل استفاده می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.