قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

شیائومی در نسل بعدی پرچمدارش از دوربین سلفی زیر نمایشگر استفاده نمی‌کند

اینطور که به نظر می رسد کمپانی چینی شیائومی تصمیم دارد طی هفته های آتی و تا اواخر سال جاری میلادی از جدیدترین پرچمدارهایش در مدل های مختلف معرفی خواهد کرد. اکنون خبرهایی منتشر شده که نشان می دهد اینبار این کمپانی درنسل بعدی پرچمداران خود از دوربین سلفی زیر نمایشگر استفاده نمی کند و این محصولات همانند نسل قبل از دوربین سلفی درون حفره صفحه نمایش بهره مند می شوند.


انتظار داریم شیائومی در تاریخ
۲۸ دسامبر (۷ دی) از گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ در سه مدل شامل شیائومی ۱۲، طبق گزارش‌ها، شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز می‌شوند و برای مدل ۱۲X شاهد استفاده از اسنپدراگون ۸۷۰ خواهیم بود. علاوه بر این، گفته می‌شود شیائومی در این محصولاتش از نمایشگر LTPO با رفرش ریت متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند.

شیائومی ۱۲X و شیائومی ۱۲ پرو رونمایی کند. اکنون به گفته یکی از منابع معتبر دنیای فناوری به نام  Digital Chat Station، چینی‌ها برای نسل بعدی پرچمدارشان به سراغ دوربین سلفی زیر نمایشگر نمی‌روند.

شیائومی برای اولین بار در گوشی میکس 4 از دوربین سلفی زیر نمایشگر استفاده کرد که البته کیفیت بالایی ندارد و نمی‌تواند با دوربین‌های سلفی استاندارد رقابت کند. بنابراین احتمالا تا زمانی که شیائومی نتواند کیفیت دوربین سلفی زیر نمایشگرش را افزایش دهد، شاهد استفاده مجدد از آن نخواهیم بود.

ظاهرا شیائومی بجای چنین فناوری، از حفره در مرکز نمایشگر استفاده خواهد کرد و البته عملکرد دوربین سلفی بهبود می‌یابد. به گفته DCS، این سبک طراحی در سه عضو این خانواده اعمال خواهد شد، البته این احتمال وجود دارد که مدل اولترا این سری به چنین فناوری مجهز شود، هرچند گزارشی در این زمینه منتشر نشده است.

دیروز گزارشی درباره ماژول دوربین گوشی شیائومی به اینترنت راه پیدا کرده که از پوشش ضد بازتاب یا ضد انعکاس آن خبر می داد. این پوشش روی سایر بخش‌های پنل پشتی هم کشیده می‌شود تا پرچمدار بعدی شیائومی ظاهر یکدست‌تری داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.