قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

واگذاری شماره های رند همراه اول به مناسبت عید فطر

دور جدید واگذاری شماره های رند همراه اول به مناسبت عید سعید فطر، از امروز دوشنبه 12 اردیبشهت ماه 1401 به مدت 10 روز آغاز شد و بر روی سامانه برگزاری مزایده آنلاین قرار گرفت.
همان طور که می دانید اپراتور همراه اول همواره در تلاش بوده تا بهترین خدمات را به مشترکین خود ارائه کند. حال اخیرا گزارشی از سوی اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران منتشر شده است که نشان می دهد این اپراتور تصمیم دارد به مناسبت عید سعید فطر1401، دور جدید واگذاری شماره های رند خود را از 12 اردیبهشت آغاز کند. همراه اول در این طرح، شماره های رند خود را ارئه کرده است که شامل سیم کارت همراه اول اعتباری و سیم کارت دائمی است.

اپراتور اول کشور فروش سیم کارت رند خود را از طریق مزایده با حضور عموم متقاضیان از طریق وب سایت rond.mci.ir برگزار کرده است و افراد متقاضی برای شرکت در مزایده همراه اول باید به سامانه برگزاری مزایده آنلاین مراجعه کنند.

 متقاضیان باید از کلیه قوانین و مقررات همراه اطلاع کامل داشته باشند و به طور کامل آن را رعایت کنند. از جمله این قوانین ورود اطلاعات صحیح و شناسنامه ای در سامانه همراه اول و رعایت سقف مجاز واگذاری سیم کارت های دائمی و اعتباری تا حداکثر 10 عدد سیم کارت فعال برای هر شرکت کننده اشاره کرد. همچنین معادل 20 درصد از مبلغ پایه شماره تلفن همراه مورد نظرشان را به عنوان ودیعه به صورت آنلاین پرداخت کنند.

کلیه واگذاری ها شامل هزینه های قانونی اعم از مالیات و عوارض ارزش افزوده مطابق با قوانین جاری مالیاتی کشور بوده که عهده دار خریدار خواهد بود. نظارت برحسن اجرای فرآیند واگذاری به عهده کمیته منتخب همراه اول خواهد بود. ناگفته نماند اعتبار زمانی هر مزایده منوط به دو شرط است و هر دو باید برقرار باشد تا مزایده به پایان برسد. نخستین شرط آنست که زمان فانونی مزایده به پایان برسد و این زمان برای هر مزایده متغییر است و معمولا در زمان شروع مزایده اعلام می شود. دومین شرط هم اینکه از آخرین پیشنهاد قیمت بر روی یک شماره باید 8 ساعت گذشته باشد؛ در صورت اعلام پیشنهاد جدید قبل از اتمام مدت زمان مزایده برای یک دوره 8 ساعته دیگر تمدید می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.