قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

هدیۀ ایرانسل برای روز جهانی ارتباطات

اپراتور ایرانسل، هدیه ی خود به مناسبت روز جهانی ارتباطات و جامعه ی اطلاعاتی را اعلام کرد. این هدیه، یک بسته ی ترکیبی دیتا و مکالمه ی ایرانسلی است.

ایرانسل اولین اپراتور ارائه دهنده ی خدمات نسل پنجم در ایران، به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات و جامعه ی اطلاعاتی، بسته ترکیبی دیتا و مکالمه ایرانسلی با تخفیف فوق العاده به مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسلی ارائه کرده است.

27 اردیبهشت مصادف با 17 مه، روز جهانی ارتباطات و جامعه ی اطلاعاتی نام گذاری شده است. امروزه ارتباطات با فناوری گره خورده و شکل نوین آن، باعث شده تا سبک زندگی افراد به سمت سبک دیجیتال تغییر کند. به همین مناسبت، ایرانسل به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال، بسته ترکیبی دیتا و مکالمه ی ایرانسلی برای مشترکین دائمی و اعتباری در نظر گرفته شده است. تمامی مشترکین ایرانسل در 27 اردیبهشت ماه 1401 برای فعالسازی این طرح می توانند اقدام کنند.

کلیه مشترکین دائمی واعتباری ایرانسل تنها با پرداخت 4 هزار تومان می توانند این بسته هیجان انگیز که شامل یک گیگ اینترنت بین الملل و یک ساعت مکالمه ایرانسلی (درون شبکه) را با شماره گیری کد دستوری #۵* و یا از طریق برنامه کاربردی ایرانسل من خریداری کنند، این بسته از بامداد سه شنبه اردیبهشت 1401 قابل فعالسازی است و به مدت یک روز اعتبار دارد و هر کاربر تنها یک بار فرصت دریافت این هدیه را دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.